2013-05-28, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ett PM jag fått:

Jag är inte 100% säker på detta utan jag har hört det av min granne som hört det av en som bor i närheten av KJ, denne människa hade varit ute med hunden och sett 2 män (en av dom KJ) stå med nå soppåsar vid bilen, och när dom såg hen hade männen börjat köra efter hen. Dagen VB försvann ska detta ha ägt rum, på kvällen.

Sen har jag även hört att VB ska ha stalkat MB, och att dom har haft det väldigt jobbigt med henne. Därav AN's kommentarer.

Ta det för vad det är, mat för gamarna, obekräftade uppgifter är det just nu.

KJ med en medhjälpare och sopsäckar. Detta vet polisen om eller?
Citera
2013-05-28, 00:14
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
https://www.flashback.org/sp43639983

Är det bara jag som, på dessa bilder inne från det gula huset, tycker att det ser ut som om at det skrivits något (med blod???) på golvet ut med väggen???
Citera
2013-05-28, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckmesideways
Hen hade med andra ord jävligt tur att dom inte kom ikapp med bilen då ^_^

Men sen är det ju oxå så med endel som skickar pm att dom bara vill få igång snacket ännu mer i tråden och rikta in oss på kj..

Kanske är GM som pma!

Min tanke också, GM sitter just nu o njuter av uppståndelsen !?
Vart det lite för lite fokus kära GM !?
Citera
2013-05-28, 00:15
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
Det är försvarsmakten/FortV som byggt den där kåken Standard för deras lösningar är "tungt och otympligt"

Kommunen har nog inte haft några som helst planer på att se till så det där fönstret skulle vara stängt. vill man vara lite cynisk så hoppades de nog på att någon lokal förmåga skulle slå sönder/bränna ner huset så de slapp kostnaderna för att riva det. Ett bevis på det är väl att de dokumenterat att fönstret var uppbrutet för ett år sedan men inte ens spikat för en vanlig träskiva

Jo, men det är ändå en fönsterlucka i trä vi snackar om. Det hade inte varit några större problem för vem som helst att lyfta den där. Klarar man att släpa omkring på lik klarar man nog det.

Bodens kommun och lokalbefolkning ogillar starkt när ungdomar, alkisar osv bryter sig in i övergivna byggnader tillhörandes kommunen och de har för vana att bomma igen diverse UE tillhåll så ser inte varför de inte skulle ha gjort likadant där. Sen var de där och inspekterade i ödehuset senast i fjol och tog bilder vilka är de bilder på insidan av ödehuset som figurerar i media.
Senast redigerad av Pentagrammaton 2013-05-28 kl. 00:19.
Citera
2013-05-28, 00:16
Medlem
bubbalees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Hahaha, ja sorry för mitt garvande. Men man måste se skiten o hela
området för att förstå,,
Känslan som uppfyller hela kroppen

- så jävla beräknat o planerat. Ensam i drömområdet för
att grisa omkring..
Ja så är det! jag kan bara spekulera med hjälp av bilderna och min tidigare yrkeserfarenhet som form snickrare för betong :-P

BTW du har ett PM från mig
Citera
2013-05-28, 00:16
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckmesideways
Hen hade med andra ord jävligt tur att dom inte kom ikapp med bilen då ^_^

Men sen är det ju oxå så med endel som skickar pm att dom bara vill få igång snacket ännu mer i tråden och rikta in oss på kj..

Kanske är GM som pma!

Inte vidare smart av KJ att jaga ett vittne med bil bara för att han påträffats med ett par soppåsar som precis alla medborgare gör dagligen. Det stärker ju bara misstankarna ännu mer. Men som sagt skvaller pm ska man inte lita på.
Citera
2013-05-28, 00:17
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
KJ med en medhjälpare och sopsäckar. Detta vet polisen om eller?

Tror fortfarande på 2 gärningsmän/medhjälpare....
Citera
Medlem
Citat:
Ett PM jag fått:

Jag är inte 100% säker på detta utan jag har hört det av min granne som hört det av en som bor i närheten av KJ, denne människa hade varit ute med h och sett 2 män (en av dom KJ) stå med nå soppåsar vid bilen, och när dom såg hen hade männen börjat köra efter hen. Dagen VB försvann ska detta ha ägt rum, på kvällen.

Sen har jag även hört att VB ska ha stalkat MB, och att dom har haft det väldigt jobbigt med henne. Därav AN's kommentarer.

Det intressanta i detta vore att identifiera den 2a mannen samt vad påsarna innehöll. Om de har något med brottet att göra är det nog tillhörigheter till VB alt. andra bevis från bostaden. Soppåsar låter för lite att transportera kroppsdelar om det inte är de försvunna händerna efter styckning. Eller bara sopor helt enkelt.
Att VB stalkat MB tror jag det har skrivits om här tidigare?
Citera
Medlem
Citat:
Ett PM jag fått:

Jag är inte 100% säker på detta utan jag har hört det av min granne som hört det av en som bor i närheten av KJ, denne människa hade varit ute med hunden och sett 2 män (en av dom KJ) stå med nå soppåsar vid bilen, och när dom såg hen hade männen börjat köra efter hen. Dagen VB försvann ska detta ha ägt rum, på kvällen.

Den som skrivit pm:et måste kontakta polisen med uppgifterna kring de två männen och soppåsarna!
Det låter som mkt värdefull information. Polisen får avgöra värdet men informationen måste fram
Citera
2013-05-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Tror fortfarande på 2 gärningsmän/medhjälpare....
Det gör jag också. Tror inte att KJ äger kapabel att göra allting själv.
Citera
2013-05-28, 00:21
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Är det bara jag som, på dessa bilder inne från det gula huset, tycker att det ser ut som om at det skrivits något (med blod???) på golvet ut med väggen???

Varifrån kom hon ? kanske med hennes språks bokstäver ?
Citera
2013-05-28, 00:22
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner

Det har du nog fan rätt i!

Kan du tyda något av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in