Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-05-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Medborgargardet (som i sig var opolitiskt) kastade väl inte sten mot polisen?

Skillt gjorde det 2011 dömd för det i år!
Citera
2013-05-27, 23:17
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalisten80
Troll? Berätta hur får ett politiskt parti makt? Hur ökar man sitt inflytande?

Jag tror faktiskt inte att partiets kontaktyta med Sveriges medborgargarde kommer att fungera som någon nämnvärd belastning - kanske t.o.m. snarare tvärtom!

Det vore ju definitivt tråkigt om inte mer än 1% av svenskarna på sikt är beredda att stötta ett handlingskraftigt svenskt alternativ. Jag tror trots allt på vårt folk, även om det är fyllt med inympade osvenska ideal i dagsläget.
Citera
2013-05-27, 23:19
Medlem
Citat:
Du får gärna betrakta personerna som deltog i helgen som idioter men det lär inte ge dig särskilt mycket respekt inom SvP med tanke på att två av medlemmarna i partiets styrelse officiellt hyllat medborgargardet.

Även om du ibland framstår som en Varg, kan du inte vara snäll som ett lamm nu och namnge vilka som hyllat medborgargardet inom partistyrelsen, oaktat vad de har gjort sig skyldiga till? Det skulle vara väldigt intressant att få veta. Kan du inte blotta dem är du snäll?

Jag hävdar definitivt inte att alla som deltog i helgens aktiviteter är kriminella idioter, men det utesluter inte att vissa personer faller inom den definitionsramen. Det kan exempelvis vara personer som kompulsivt inte kan kontrollera sin tendens att vilja skrävla om vad de möjligen kan ha gjort sig skyldiga till eftersom den delinkvens som definierar deras natur gör det oumbärligt för dem att yttra sig offentligt för att vinna billiga poänger bland de billigaste bland vårt folk. Åt helvete med heder. Åt helvete med sitt parti. Åt helvete med sans och strategi. Åt helvete med svenskarna, så länge man kan framstå som "cool" bland untermenschen som inte förmår att reflektera intellektuellt, strategiskt eller moraliskt över olika handlingars konsekvenser.

Bra även att vissa personer här visar var de står och hur ståndaktigt de väljer att måla in sig i ett hörn med sin sekteristiska pensel i stället för att principfast fördöma det och de som bör fördömas.
Citera
2013-05-27, 23:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Skillt gjorde det 2011 dömd för det i år!

Det där har redan diskuterats i tråden och Skillt är inte topic här. Jag struntar i om du ogillar honom, här diskuteras det politiska partiet SvP och inte enskilda människors ilska mot en enskild medlem.
Citera
2013-05-27, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomsviking
Tråkigt att du förlorat hoppet trots att du kallar dig för "nationalist".

Inte förlorat det helt. Men betänkt att Sverige kan se ut som Grekland inom 20 år om inget händer
Citera
2013-05-27, 23:25
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
HALLÅ!!! Kom ur koman nu! Jag är involverad i partiet. Jag vill att stödet ska öka för partiet. Men det gör det inte med såna här individer. Hur jävla svårt är det att förstå? Ska jag faxa det till dig?

Är du medlem? I så fall är det bara att kräva Skillts uteslutning, du vet naturligtvis som medlem hur man gör i en sådan process. Uppfattat? Bra, då kan vi ägna den här tråden åt vettiga diskussioner från och med nu.
Citera
2013-05-27, 23:28
Medlem
Citat:
Är du medlem? I så fall är det bara att kräva Skillts uteslutning, du vet naturligtvis som medlem hur man gör i en sådan process. Uppfattat? Bra, då kan vi ägna den här tråden åt vettiga diskussioner från och med nu.

Exakt det jag gjort från första stund! Jag tror SvP kan ta tio kommunala mandat men vilka ska besitta stolarna? Personligen har jag värvad 4 nya medlemmar under maj månad så det rör på dig
Citera
2013-05-27, 23:29
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Inte förlorat det helt. Men betänkt att Sverige kan se ut som Grekland inom 20 år om inget händer

Det kanske t.o.m. kommer att se värre ut. Vi behöver en svenskt motsvarighet till grekiska Gyllene gryning, anser jag. Ett parti som gått fram både parlamentariskt som utomparlamentariskt likt en stormvind. Jag hoppas att Svenskarnas parti kan avancera likt Gyllene gryning, och inte förvandlas till något ljummet liberalkonservativt Sverigedemokraterna. Ett sd har vi ju (tyvärr) t.o.m. redan ett här i Sverige!
Citera
2013-05-27, 23:30
Medlem
QMs avatar
Gillar ändå att rätt många kommentarer på Fria Tider är till Skillts fördel eller vad man ska kalla det (upvotes osv). Hatar svensken invandrare lite mer än de hatar en initiativtagare till något bra? Jag vet inte men vi får nog hoppas på det första alternativet.
Citera
2013-05-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomsviking
Det kanske t.o.m. kommer att se värre ut. Vi behöver en svenskt motsvarighet till grekiska Gyllene gryning, anser jag. Ett parti som gått fram både parlamentariskt som utomparlamentariskt likt en stormvind. Jag hoppas att Svenskarnas parti kan avancera likt Gyllene gryning, och inte förvandlas till något ljummet liberalkonservativt Sverigedemokraterna. Ett sd har vi ju (tyvärr) t.o.m. redan ett här i Sverige!

Ja men se hur grekerna har det man ryser av att tänka på det.
Citera
2013-05-27, 23:40
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Citat: Ursprungligen postat av MrSkargard
Citat:
Exakt det jag gjort från första stund! Jag tror SvP kan ta tio kommunala mandat men vilka ska besitta stolarna? Personligen har jag värvad 4 nya medlemmar under maj månad så det rör på dig

Vet inte vem denne Skillt är, men jag vet att verklighetens svenskar ur samtliga sociala skikt inte kommer rata Svenskarnas parti pga. deras eventuella kontaktyta med Sveriges medborgargarde i den nuvarande situationen.

När det gäller din medlemsrekrytering kan jag bara säga:

Citat:
Ja men se hur grekerna har det, man ryser av att tänka på det.

Fortsätt rysa, fortsätt värva nya medlemmar och fortsätt hålla hoppet vid liv, och förhoppningsvis kommer du så småningom inse att jag trots allt har rätt.
Citera
2013-05-27, 23:50
Medlem
Man blir faktiskt lite deprimerad av dessa inre stridigheter som aldrig verkar vilja få ett slut. Jag vet inte mycket om denna Skillt annat än vad jag hört om honom, inte allt för smickrande beskrivningar. Dock är han en person som faktiskt verkar i verkligheten och gör saker i verkligheten. Det tycker jag är beundransvärt. Sedan om han är mer av en tillgång eller en belastning låter jag vara osagt, jag vet helt enkelt inte. Men i ärlighetens namn tror jag knappast folk kommer rata SvP för att Skillt är medlem. Låter riktigt långsökt och folk som hävdar detta brukar ofta vara folk som ändå inte hade röstat på SvP, ofta Sverigedemokrater som är livrädda att få lite jord under naglarna. Om inte nationalister tjatade så förbannat mycket om Skillt sida efter sida skulle knappt någon utanför den nationella sfären ha en aning om vem denne herre är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in