Citat:
Ursprungligen postat av
undervattenfisk
Jag har varit av och på subutexen nu i säkert 2 år, men aldrig riktigt tänkt att "jag är torsk på sub" trots att jag nu börjat bli införstådd innerst inne att jag faktiskt är det...
efter 2 dagar får jag stora pupiller, efter 3 får jag EXTREMA och efter 4 dagar börjar jag tända av mer än så har jag inte gått vidare utan då har jag "kurerat" mig...en världelös opioid att vara torsk på eftersom den inte ens i HÖGA doser ger ett tyngre rus än i 2-3 mg.
Får också extrema pupiller när jag slutar med sub, vågar inte ta mig ut, ser helt galen ut. Ska tända av nu i veckan o ser inte fram emot det, som tur är har jag gabapentin o benso o sederande antihistaminer att sova på, sub är verkligen ingen höjdare att vara torsk på.
Citat:
Ursprungligen postat av
chaoswithin
Snälla sluta för din egen skull innan det går åt helvete, när jag själv var i din sits tänkte jag att det var skitsamma, eftersom jag inte torskar..
Nu måse jag tända av och är jävligt glad att jag har luyrica annars vete fan hur det hade gåt.
Har inte Lyrica men är jävligt glad att jag har gabapentin, hjälper lika mkt enligt mig, sedan har jag benso o loperamid för magen.