2013-05-21, 18:00
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag har varit av och på subutexen nu i säkert 2 år, men aldrig riktigt tänkt att "jag är torsk på sub" trots att jag nu börjat bli införstådd innerst inne att jag faktiskt är det...
efter 2 dagar får jag stora pupiller, efter 3 får jag EXTREMA och efter 4 dagar börjar jag tända av mer än så har jag inte gått vidare utan då har jag "kurerat" mig...en världelös opioid att vara torsk på eftersom den inte ens i HÖGA doser ger ett tyngre rus än i 2-3 mg.
Snälla sluta för din egen skull innan det går åt helvete, när jag själv var i din sits tänkte jag att det var skitsamma, eftersom jag inte torskar..

Nu måse jag tända av och är jävligt glad att jag har luyrica annars vete fan hur det hade gåt.
Citera
2013-05-21, 23:52
Medlem
Regiss avatar
Nu har jag gått på sub några veckor! Ska gå av nu! Kommer få ett gäng metadontabbar! Är de bra att gå av på?

Dum fråga kanske men är inte så kunnig inom opiater. Har ju benso å Lyrica med, men att slänga in metadon kanske vore nått?

Hur länge måste jag hålla upp med suben innan jag kan flumma på metadon?

Tar väll en 3 dagar innan abstinensen blir som värst efter sista dos på suben? Har gått på de iaf 7 veckor kanske 4-8 mg/dag

Hur länge kommer den värsta ATen hålla i sig?

Tack på förhand!

Mvh
Citera
2013-05-22, 13:00
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regis
Nu har jag gått på sub några veckor! Ska gå av nu! Kommer få ett gäng metadontabbar! Är de bra att gå av på?

Dum fråga kanske men är inte så kunnig inom opiater. Har ju benso å Lyrica med, men att slänga in metadon kanske vore nått?

Tar väll en 3 dagar innan abstinensen blir som värst efter sista dos på suben? Har gått på de iaf 7 veckor kanske 4-8 mg/dag

Tack på förhand!

Mvh

att gå över till metadon är inte så smart, du har ju lyrica och benso så jag tycker du ska hålla dig till det istället för lyrica funkar riktigt bra mot abstinens. Och om du vill flumma på metadonet ska du nog vänta 3 dagar minst så att subben har gått ut helt ur kroppen.
Citera
2013-05-22, 13:14
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regis

Tack på förhand!

Mvh

Kör på Lyrica o benso, ta inte metadon för då fördröjer du bara at:n eftersom du fortsätter påverka opiod-receptorerna.
Citera
2013-05-24, 12:52
Medlem
Vilken benso är bäst att blanda med av diazepam, lorazepam, clonazepam eller alprazolam?

Fråga 2: Är det värt att fylla på med sub när ruset börjar klinga av eller är sub en dålig drog för påfyllningar så man borde spara subben till en annan dag ist för att fylla på o förlänga ruset?
Citera
2013-05-24, 17:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Vilken benso är bäst att blanda med av diazepam, lorazepam, clonazepam eller alprazolam?

Fråga 2: Är det värt att fylla på med sub när ruset börjar klinga av eller är sub en dålig drog för påfyllningar så man borde spara subben till en annan dag ist för att fylla på o förlänga ruset?

1. Smaksak, föredrar själv Iktorivil.

2. Går utmärkt att fylla på med mer sub vid behag.
Citera
2013-05-24, 18:45
Medlem
Slingshot: Tack så mycket
Citera
2013-05-25, 00:07
Bannlyst
efter 7års daglig missbruk av sub lär jag få en hård at va!!??
Citera
2013-05-25, 11:55
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfem
efter 7års daglig missbruk av sub lär jag få en hård at va!!??

Ja det kommer du garanterat få tyvärr, vilken dos ligger du på dagligen?
Citera
2013-05-25, 19:58
Medlem
sandra92s avatar
Verkar Subutex smärtlindrande?
Hur är de att ta detta tsm med benso? Exempel Pyra.
Citera
2013-05-28, 14:34
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Verkar Subutex smärtlindrande?
Hur är de att ta detta tsm med benso? Exempel Pyra.

http://lmgtfy.com/?q=subutex+sm%C3%A4rtstillande

http://lmgtfy.com/?q=subutex+%2B+benzo
Citera
2013-05-28, 19:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag har varit av och på subutexen nu i säkert 2 år, men aldrig riktigt tänkt att "jag är torsk på sub" trots att jag nu börjat bli införstådd innerst inne att jag faktiskt är det...
efter 2 dagar får jag stora pupiller, efter 3 får jag EXTREMA och efter 4 dagar börjar jag tända av mer än så har jag inte gått vidare utan då har jag "kurerat" mig...en världelös opioid att vara torsk på eftersom den inte ens i HÖGA doser ger ett tyngre rus än i 2-3 mg.

Får också extrema pupiller när jag slutar med sub, vågar inte ta mig ut, ser helt galen ut. Ska tända av nu i veckan o ser inte fram emot det, som tur är har jag gabapentin o benso o sederande antihistaminer att sova på, sub är verkligen ingen höjdare att vara torsk på.

Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Snälla sluta för din egen skull innan det går åt helvete, när jag själv var i din sits tänkte jag att det var skitsamma, eftersom jag inte torskar..

Nu måse jag tända av och är jävligt glad att jag har luyrica annars vete fan hur det hade gåt.

Har inte Lyrica men är jävligt glad att jag har gabapentin, hjälper lika mkt enligt mig, sedan har jag benso o loperamid för magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in