Please me please me say that you need me
kiss me kiss me say that you want me, touch me, love me. Det är dem fraserna ja kan komma ihåg, den låter gammal. Typ 80-tal synth aktig. Sångarens röst påminner om Erasure...
Please me please me say that you need me
kiss me kiss me say that you want me, touch me, love me. Det är dem fraserna ja kan komma ihåg, den låter gammal. Typ 80-tal synth aktig. Sångarens röst påminner om Erasure...
nix, den e för rockig. Men texten e jäkligt lik. Det är långsammare tempo i den låten ja söker. Ja har hört den rätt många gånger men först nu som ja tycker den e bra!
Hörde en låt på ayia napa häromdagen, på stranden. Det var en väldigt skön reggae-låt. Förmodligen inte så gammal då den var ganska bra inspelad. Sångaren (en man) skön mycket "ooooohhh" och sen kom frasen "babylon fly away" om jag inte har fel. Skulle bli underbart glad om jag skulle kunna få lite tips på vad det kan vara för ngt!
Okej. Jag hörde en låt på en fest.
I belong to you, you belong to me (fast minns inte i vilken ordning)
Påminner väldigt mycket om Groove Coverage i rösten och soundet.
Instrumental 80tals dänga med saxofon
Jag kommer inte alls på vad den heter, men den är väldigt känd, jag tror att det har gjorts någon ny "techno" version av den som spelas på gymen idag, den är så jävla usel dock...
Någon som vet vilken jag tänker på?
Har sökt på youtube men inte hittat den..
Edit:
Hittade den, "Gerry Rafferty - Baker Street"
Senast redigerad av dowhatisay 2013-05-25 kl. 18:29.