Jag tycker det är tragiskt att man åtalar dessa tjejer men inte de som var med på upploppet. Tjejerna må har startat detta men överreaktion från ungdomarna är enlig mig mycket allvarligare. En oskyldig tjej blev utpekat och vem vet om hon kunde blivit grov misshandlat av mobben om inte polisen skyddade henne? Upploppen kostade massor med pengar som jag tycker ungdomsmobben borde åtalas för att ha orsakat. Det som dessa tjejer gjorde var en bagatell i jämförelse!
Tror du missar poängen än av de få positiva saker som feminismen har mefört i Sverige för män är kvinnornas sexuella liberalisering.
Dessa halvkriminella neoradikala islamiska invandrarfamiljer försöker ta det ifrån oss:
1. Genom att stigmatisera, kränka och förtala Svenskor som lever efter Svenska seder. Detta bör nästan kunna klassas som ett hatbrott. Ungefär som att någon förtalar en jude eller muslim pga av dennes tro....
2. Stigmatisera, kränka och förtala progressiva invandrartjejer (andra generationens oftast) som sin bakgrund och familjens påtryckningar om att följa främmande för Sverige seder och traditioner valt att gå en annan väg och välkommna den svenska invandringen
Det fungerar inte så. Rättegången kan vara klar, dom meddelas om allt från ett par dagar till ett par veckor. (Max 1 vecka om den anklagade sitter anhållen, annars 2)
B!
Äckliga småsvin som försöker ljuga och leka rättshaverister fan det är riktigt illa ställt med dagens samhällsutveckling....
Det överhängande problemet är ju att tjejerna ifråga medverkar till att skapa en stigmatiserande kvinnofientlig kultur som är mot det typiska svenska samhället å direkt svenskfientlig. Till de tjejer som väljer den svenska vägen....
Visst visst visst.... Men det var inte deras syfte... Förstår du dig på vad begreppet "syfte" innebär?
Kontot hette gbgorroz dessutom. Att idioter till svenskar får för sig att det är ett svenskt uttryck förstår jag inte. Det här har ju diskuterats till leda.