2013-05-07, 21:20
Medlem
Som rubriken r
Jag blev klar kl 12 idag, allt gick som smort.
r det lungt att duscha nu?
Inte anvnda tvl eller skrubba. Borde va lungt?
Citera
2013-05-07, 21:24
Medlem
Jo det r det
Citera
2013-05-07, 21:46
Medlem
VietnamByNights avatar
Nr jag har tatuerat mig s duschar jag som vanligt med lite mer frsiktighet p omrdet, anvnd en mild och oparfymerad tvl och gr rent.
Citera
2013-05-07, 21:54
Medlem
Sdr, gick bra, anvnde dock ingen tvl, utan hll vatten ver tatueringen och gjorde mitt bsta.

Jag r dnojjig att ja frstrt den eller ngot... Det har jag frmodligen inte gjort! Men fan, inte kul att nojja...
Citera
2013-05-07, 23:32
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Nej det r nog ingen fara alls. Du skulle kanske anvnt lite mild tvl dock.
Sjlv duschar jag alltid samma dag, jag orkar inte med den vidriga doften av lotion/plast.
Sen baddar man frsiktigt torrt med ren handduk och stter p sig ngot luftigt bomullsplagg

Edit: Just det, och s smrjer jag igen med s klart.
Senast redigerad av Sophisticatedcutiepie 2013-05-07 kl. 23:35.
Citera
2013-05-07, 23:33
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RhynoX
Sdr, gick bra, anvnde dock ingen tvl, utan hll vatten ver tatueringen och gjorde mitt bsta.

Jag r dnojjig att ja frstrt den eller ngot... Det har jag frmodligen inte gjort! Men fan, inte kul att nojja...
r det frsta? Brukar iofs vnta en natt men det r inga problem att duscha, du kan inte "paja" ngot heller om du inte skrapar som en tok, oroa dig inte, den kommer lka fint om du bara tar hand om den
Citera
2013-05-09, 00:43
Medlem
Customizes avatar
Duscha som vanligt ------> badda tatueringen frsiktigt med handduken ------> smrj in, klart!

Du frstr ingenting s lnge du inte gnuggar och torkar tatueringen med handduken som om du skulle polera en gammal fiat som sttt i solen sedan 76
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in