2013-05-06, 11:21
Medlem
Burkens avatar
Hejsan.

Skulle behöva få fram en lägenhet på 2-3 rum lite halvsnabbt, gärna i områdena Alnö, Sundsbruk Kanske Johannedal.
Har provat med det lokala kommunala bolaget Mitthem, men inget som passar eller så finns det inte lägenheter i rätt område.

Nu vänder jag mig till den samlade eliten här på FB - vilka privata hyresvärdar känner ni till?
Pm:a om ni inte vill skriva i tråden.

Glömde skriva att jag vet om Nordeken, Tvättbjörnen, SuBo(Sundsvalls bostäder), Nordco Bostad o.s.v

Jag tänkte mer på små hyresvärdar som kanske har 1-2 fastigheter med några lgh i varje hus.

Tacksam för snabba svar.
Senast redigerad av Burken 2013-05-06 kl. 11:37. Anledning: Tillägg
Citera
2013-05-06, 11:31
Medlem
Tvättbjörnen, ingen aning om dom har nå lägenheter i krokarna men men!
Citera
2013-05-06, 11:38
Medlem
Burkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Tvättbjörnen, ingen aning om dom har nå lägenheter i krokarna men men!
Tackar för svaret, tyvärr har inte de några i de sökta områdena.
Citera
2013-05-06, 11:38
Medlem
R.Rs avatar
Kolla Nordeken, de har bl.a lägenheter i Johannedal. Dock inte Alnö/Sundsbruk vad jag vet.

Timråbo finns också, nu är det ju inte i de områden du beskrivit. Men nämner ändå utifall att du missat dem och desperat behöver bostad i närheten av Sundsvall. Tar inte lång tid med bil in till stan.
Senast redigerad av R.R 2013-05-06 kl. 11:41.
Citera
2013-05-06, 11:47
Medlem
Burkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Kolla Nordeken, de har bl.a lägenheter i Johannedal. Dock inte Alnö/Sundsbruk vad jag vet.

Timråbo finns också, nu är det ju inte i de områden du beskrivit. Men nämner ändå utifall att du missat dem och desperat behöver bostad i närheten av Sundsvall. Tar inte lång tid med bil in till stan.

Nordeken har inga lediga för tillfället. Har kikat på Timråbo men det är som sagt åt fel håll, tack ändå.

Det verkar vara jäkligt svårt att hitta lgh i mina områden Alnö/Sundsbruk o Johannedal....*suck*
Citera
2013-05-06, 11:57
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken
Nordeken har inga lediga för tillfället. Har kikat på Timråbo men det är som sagt åt fel håll, tack ändå.

Det verkar vara jäkligt svårt att hitta lgh i mina områden Alnö/Sundsbruk o Johannedal....*suck*

Ja det finns inte så mycket. Du har nog ändå bäst chans med mitthem då de har många hus ute på Alnö, sen brukar det inte vara så stor efterfrågan heller där (eller har inte varit det förr iallafall). Det finns ju några objekt lediga ute nu på Alnö där. En har iofs inflytt först i augusti men ligger ju en 2:a med inflytt juni och skaplig hyra, det kan inte vara något?
Citera
2013-05-06, 12:00
Medlem
Forbliranonyms avatar
Sköns bostäder kanske har nått?
Citera
2013-05-06, 12:07
Medlem
Burkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Ja det finns inte så mycket. Du har nog ändå bäst chans med mitthem då de har många hus ute på Alnö, sen brukar det inte vara så stor efterfrågan heller där (eller har inte varit det förr iallafall). Det finns ju några objekt lediga ute nu på Alnö där. En har iofs inflytt först i augusti men ligger ju en 2:a med inflytt juni och skaplig hyra, det kan inte vara något?

Har sökt alla Mitthems lgh på Alnö, men ligger långt ner på listan, tidigare hyresgäster går före och så har jag för kort tid i deras intresse kö för lgh på Alnö.

Jakten går vidare!
Citera
2013-05-27, 13:14
Medlem
Burkens avatar
En liten uppdatering:

Har inte hittat någon lägenhet ännu.
Är det någon som har mer förslag på privata hyresvärdar så tar jag emot de tacksamt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in