Citat:
Ursprungligen postat av RunWhenImdone
Så ni båda vill ha varandra, men ingen vågar göra något åt saken..
Hmm ja så kanske man kan säga. Jag har ju redan sagt att jag ville träffa henne mer men då blev hon osäker. Med all rätt? Hon var inte redo etc men det var ju iof ett bra tag sedan.
Det sjuka är ju att hennes bästa kompisar brukar skriva till mig ibland att
dom saknar mig. För fan vad roligt vi hade ihop ändå, alla jäkla grejor vi gjorde ihop
. Vet inte vad jag ska tro egentligen för det är väl ett bra tecken?
Citat:
Ursprungligen postat av nakqrk
Dassigt
Jag som hoppats på något fantastiskt också vågar ingen av dem :/
Ja det är lite surt faktiskt. Kanske borde jag skriva till henne redan ikväll och bara ta upp kontakten igen?
Citat:
Ursprungligen postat av SmexigSomFan
Du har inte ett skit att förlora! Säg att du vill ha något seriöst med henne och vill ha svar snarast. Du har annat för dig än att sitta och fundera kring denna brud om dagarna (jag vet att du gör det!)
Vill du inget ha så säg det också, annars lär hon alltid se dig som andravalet.
Jag tycker du beter dig som en unge du med när du kramar henne och sen rådissar. Man the fuck up
Låt oss säga för 5 månader sen tänkte jag på henne rätt mycket. Men nu vetefan, visst blir jag lite gosig inombords när jag ser henne. Att säga att jag sitter och funderar om henne varje dag stämmer dock inte. Rådissar är ett lite väl hårt ord. Mest kallprat och jag drar något halvtaskigt skämt och hon skrattar i vanlig ordning sen drar jag iväg.
Utmärkt uppmaning att jag borde Man the fuck up. Frågar är bara hur fan jag ska göra det?