Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-08, 12:20
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmexigSomFan
Du har inte ett skit att förlora! Säg att du vill ha något seriöst med henne och vill ha svar snarast. Du har annat för dig än att sitta och fundera kring denna brud om dagarna (jag vet att du gör det!)

Vill du inget ha så säg det också, annars lär hon alltid se dig som andravalet.

Jag tycker du beter dig som en unge du med när du kramar henne och sen rådissar. Man the fuck up

Haha pepp-armén has arrived

Jo men TS, klart du ska satsa, vi vet nog att du vill ha den här tjejen!
Citera
2013-04-08, 18:13
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunWhenImdone
Så ni båda vill ha varandra, men ingen vågar göra något åt saken..

Hmm ja så kanske man kan säga. Jag har ju redan sagt att jag ville träffa henne mer men då blev hon osäker. Med all rätt? Hon var inte redo etc men det var ju iof ett bra tag sedan.

Det sjuka är ju att hennes bästa kompisar brukar skriva till mig ibland att dom saknar mig. För fan vad roligt vi hade ihop ändå, alla jäkla grejor vi gjorde ihop . Vet inte vad jag ska tro egentligen för det är väl ett bra tecken?

Citat:
Ursprungligen postat av nakqrk
Dassigt

Jag som hoppats på något fantastiskt också vågar ingen av dem :/

Ja det är lite surt faktiskt. Kanske borde jag skriva till henne redan ikväll och bara ta upp kontakten igen?

Citat:
Ursprungligen postat av SmexigSomFan
Du har inte ett skit att förlora! Säg att du vill ha något seriöst med henne och vill ha svar snarast. Du har annat för dig än att sitta och fundera kring denna brud om dagarna (jag vet att du gör det!)

Vill du inget ha så säg det också, annars lär hon alltid se dig som andravalet.

Jag tycker du beter dig som en unge du med när du kramar henne och sen rådissar. Man the fuck up

Låt oss säga för 5 månader sen tänkte jag på henne rätt mycket. Men nu vetefan, visst blir jag lite gosig inombords när jag ser henne. Att säga att jag sitter och funderar om henne varje dag stämmer dock inte. Rådissar är ett lite väl hårt ord. Mest kallprat och jag drar något halvtaskigt skämt och hon skrattar i vanlig ordning sen drar jag iväg.

Utmärkt uppmaning att jag borde Man the fuck up. Frågar är bara hur fan jag ska göra det?
Citera
2013-04-08, 18:52
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Hmm ja så kanske man kan säga. Jag har ju redan sagt att jag ville träffa henne mer men då blev hon osäker. Med all rätt? Hon var inte redo etc men det var ju iof ett bra tag sedan.

Det sjuka är ju att hennes bästa kompisar brukar skriva till mig ibland att dom saknar mig. För fan vad roligt vi hade ihop ändå, alla jäkla grejor vi gjorde ihop . Vet inte vad jag ska tro egentligen för det är väl ett bra tecken?

Mycket bra tecken. Herregud den här tjejen trånar säkert efter dig..

Citat:

Låt oss säga för 5 månader sen tänkte jag på henne rätt mycket. Men nu vetefan, visst blir jag lite gosig inombords när jag ser henne. Att säga att jag sitter och funderar om henne varje dag stämmer dock inte. Rådissar är ett lite väl hårt ord. Mest kallprat och jag drar något halvtaskigt skämt och hon skrattar i vanlig ordning sen drar jag iväg.

Utmärkt uppmaning att jag borde Man the fuck up. Frågar är bara hur fan jag ska göra det?

Jag tycker i alla fall att det låter som om du spelade dina kort precis rätt.
Du lät henne vara helt när hon sa att hon var osäker.
Men om något ska ske emellan er, tycker jag att det bör ske snart.
En fråga, har ni haft sex?
Citera
2013-04-08, 19:24
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Mycket bra tecken. Herregud den här tjejen trånar säkert efter dig..

Tror du?

Jag tycker i alla fall att det låter som om du spelade dina kort precis rätt.
Du lät henne vara helt när hon sa att hon var osäker.
Men om något ska ske emellan er, tycker jag att det bör ske snart.
En fråga, har ni haft sex?

Vi snackade lite löst, jag frågade om jag fick hälsa på. Åkte dit och fikade med hennes moder ( som gillar mig asmycket fortfarande). Vi gick upp och bara låg i hennes säng och snackade. Jag åkte hem.

Då trodde jag verkligen att hon ville försöka igen men nej hon var inte redo. Blev lite knäckt inombords och hörde inte av mig igen. Men detta var som sagt ett bra tag sen (5-6 månader). Nej eller när vi var ett par hade vi sex. Jag var hennes första om det är viktigt?
Citera
2013-04-08, 20:50
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Vi snackade lite löst, jag frågade om jag fick hälsa på. Åkte dit och fikade med hennes moder ( som gillar mig asmycket fortfarande). Vi gick upp och bara låg i hennes säng och snackade. Jag åkte hem.

Då trodde jag verkligen att hon ville försöka igen men nej hon var inte redo. Blev lite knäckt inombords och hörde inte av mig igen. Men detta var som sagt ett bra tag sen (5-6 månader). Nej eller när vi var ett par hade vi sex. Jag var hennes första om det är viktigt?

Ja, att du var hennes första är ganska viktigt..

Jag tror detta, du behandlade henne som en "sommarflirt", du bekräftade inte henne, du ansträngde dig inte för henne, du försökte inte speciellt mycket? Stämmer det?

Jag är övertygad om att hon är kär i dig, precis som du är kär i henne. Ni befinner er på något hopplöst ställe dock..

Tycker du ska ringa och be om en dejt åtminstone, något vadsomhelst!!

EDIT: Och glöm inte att uppdatera efteråt! Tror på dig, hur det än går kommer det kännas bra att få allt sagt kan jag lova dig!
Senast redigerad av RunWhenImdone 2013-04-08 kl. 21:05.
Citera
2013-04-09, 00:32
Medlem
Citat:

Inte så att hon bara ville ligga där och ha en skön lugn stund?
Jag tycker du ska ta upp kontakten igen.

Ni är typ fast i limbo låter det som.
Ingen vågar ta nästa steg. Eller förväntar sig att den andra ska ta initiativet.
Citera
2013-04-09, 20:27
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Inte så att hon bara ville ligga där och ha en skön lugn stund?
Jag tycker du ska ta upp kontakten igen.

Ni är typ fast i limbo låter det som.
Ingen vågar ta nästa steg. Eller förväntar sig att den andra ska ta initiativet.

Inte vet jag om hon ville ha en lugn stund.

Yes jag tror det kan stämma rätt bra! Nja jag fårse hur jag gör.. Om jag blir full i helgen kanske man drar iväg något sliskigt
Citera
2013-04-09, 21:51
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Inte vet jag om hon ville ha en lugn stund.

Yes jag tror det kan stämma rätt bra! Nja jag fårse hur jag gör.. Om jag blir full i helgen kanske man drar iväg något sliskigt

Tycker hon om dig kommer hon bara bli arg för att du behandlar henne som ett bootycall..

Kom igen, inte är du så feg att du måste vara stupfull för att våga!
Citera
2013-04-14, 03:08
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Tycker hon om dig kommer hon bara bli arg för att du behandlar henne som ett bootycall..

Kom igen, inte är du så feg att du måste vara stupfull för att våga!

Uppdate!!!!!

Träffade the one ikväll helt random, nykter var jag också. Först träffade jag hennes kompis på ett matställe vi stod och pratade i max 3 min sen skulle hon iväg och fixa en grej. Jag beställer mitt käk och gissa vem som dyker upp? Så galet uppenbart att kompisen gick och hämtade henne direkt när hon såg mig där.

Blev lite löst snack bara eftersom jag hade sällskap av ett äldre par som jag skjutsade. Så nu jävlar lär jag ta fram bollarna och styra hem skeppet i hamn. Ni har mitt ord!
Citera
2013-04-14, 10:31
Medlem
Citat:
Uppdate!!!!!

Träffade the one ikväll helt random, nykter var jag också. Först träffade jag hennes kompis på ett matställe vi stod och pratade i max 3 min sen skulle hon iväg och fixa en grej. Jag beställer mitt käk och gissa vem som dyker upp? Så galet uppenbart att kompisen gick och hämtade henne direkt när hon såg mig där.

Blev lite löst snack bara eftersom jag hade sällskap av ett äldre par som jag skjutsade. Så nu jävlar lär jag ta fram bollarna och styra hem skeppet i hamn. Ni har mitt ord!

Fega inte ur nu!
Allt är fan perfekt upplagt.

Håll oss uppdaterade!

I just want to tell you both good luck. We're all counting on you.

http://www.youtube.com/watch?v=SmHeP9Sve48
Citera
2013-04-14, 21:32
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Fega inte ur nu!
Allt är fan perfekt upplagt.

Håll oss uppdaterade!

I just want to tell you both good luck. We're all counting on you.

http://www.youtube.com/watch?v=SmHeP9Sve48

Nej jag ska inte fega ur! Hoppas verkligen att det är ett gyllene läge. Det känns som så?

Självklart kommer det bli en uppdate.
Citera
2013-04-17, 18:47
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Nej jag ska inte fega ur! Hoppas verkligen att det är ett gyllene läge. Det känns som så?

Självklart kommer det bli en uppdate.

Vad roligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in