2013-03-17, 21:32
Bannlyst
lyssnade mycket på P3 förr.. men sedan dom blev en pr-maskin för vpk/F! så har jag slutat lyssna på den kanalen. pröjsar inte avgiften för att några få feminister ska få saluföra sin ideologi på bästa sändningstid.

dessutom är dom så jävla självgoda. hatar deras von oben attityd mot vanligt folk, dvs moderater och sossar. enligt p3 är man dum i huvet om man inte röstar på F!. skön logik med tanke på att det partiet fick 0,2 % av rösterna vid senaste valet.. upp och nervända världen i radiohuset dessvärre..
Citera
2013-03-17, 21:35
Medlem
Jag lyssnar alltid på P3. Gillar det.

Det jag dock HATAR och blir alldeles URFLIPPAD på är P3 Nyheter. Sämsta skiten nånsin.
Citera
2013-03-17, 21:35
Medlem

Det jag dock HATAR och blir alldeles URFLIPPAD på är P3 Nyheter. Sämsta skiten nånsin. (Som går när Morgonpasset sänds bland annat.)
Citera
2013-03-18, 01:21
Medlem
powidltatschkerls avatar
På tidigare arbeten har P3 spelats mycket. Det har alltid lett till spasmer i ansiktet och undertryckt ilska inom mig. Jag kan för mitt liv inte begripa, vad som skulle kunna vara så bra? Vad som finns att säga om programledarna är redan sagt, och även rörande innehållet. Egentligen ville jag bara stämma in i denna klagosång! Även "Christer" ger mig allergiska utslag och akut fradga.
Citera
2013-03-20, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine

Det jag dock HATAR och blir alldeles URFLIPPAD på är P3 Nyheter. Sämsta skiten nånsin. (Som går när Morgonpasset sänds bland annat.)
Håller med.

Igår skulle de ha sk. "experthjälp" när de diskuterade SD's senaste uteslutningar, men vem tar dom då hjälp av? Jo Daniel Poohl på EXPO! Jävla äckelnyheter, sen säger de "hen" så ofta man kan. O de är så jävla genuskorrekta, om nån stackars batikhäxa blir kränkt av en skylt så ska hon givetvis intervjuas.

Jag lyssnar dock faktiskt nästan bara på P3, men tack o lov tar Ekot över från o med kl. 19.
Citera
2013-03-20, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Håller med.

Igår skulle de ha sk. "experthjälp" när de diskuterade SD's senaste uteslutningar, men vem tar dom då hjälp av? Jo Daniel Poohl på EXPO! Jävla äckelnyheter, sen säger de "hen" så ofta man kan. O de är så jävla genuskorrekta, om nån stackars batikhäxa blir kränkt av en skylt så ska hon givetvis intervjuas.

Jag lyssnar dock faktiskt nästan bara på P3, men tack o lov tar Ekot över från o med kl. 19.

Hahaha nästan tragiskt hur man kan försöka så mycket men misslyckas så totalt.

Samma här! Och kvart i 5 dessutom, tack och lov.

BORT MED P3 NYHETER!
Citera
2013-03-27, 22:45
Medlem
Grävulens avatar
Det märks att de hatar varandra i morgonpasset. Jag lyssnar inte speciellt mycket på radio men jag har ändå snappat upp ett par spridda sändingar eftersom P3 står på ibland där jag jobbar. En dag var det enbart män i morgonpasset vilket gav en kamratlig stämning där den ena var roligare än den andre. De verkade trivas, speciellt Kodjo som äntligen kunde andas ut och ta lite plats.

Några dagar senare hör jag lite av morgonpasset igen, Kodjo håller på att knäckas av att aldrig få ta kommandot en enda gång utan att pappadödaren plockar ner honom med nån sjuk kommentar. Han är ju en sjysst person med lång stubin. Han skrattar högre ju sämre han mår, men även snälla människor har en gräns och ju snällare person och ju längre stubin desto större smäll kan man förvänta sig när den väl brunnit ut.

När som helst kommer hon att ge honom ett oförtjänt svinhugg som kommer att följas av hans välbekant höga skratt som överröstar hennes försök till fortsatta påhopp. Skrattet avslutas med det smiskande ljudet av en knytnäve som träffar en viss okänslig medarbetare mitt i plytet och sedan skramlet av studioutrustning som tillsammans med radiohäxa ramlar ner på golvet. Därefter bryts det för musik som efterföljs av en tidigare bandad sänding som om ingenting hänt.
Citera
2013-03-29, 16:57
Medlem
Ignatius94s avatar
Jag lyssnar ibland på P3 och nästan allt som sägs ur deras glappkäftar rör antingen Feminism, Invandring eller Bögeri. P3 vänder sig primärt mot unga människor, den grupp som är enklast att forma och hjärntvätta.

Det ända jag uppskattar med P3 är eftermiddagarna med Christer där folk kan ringa in och ställa frågor och berätta gamla anekdoter.
Citera
2013-04-05, 18:23
Medlem
Anledningen till att jag började lyssna på p3 var för att jag inte orkar med all jävla reklam. Tyckte till en början att allt var bra men har på senare tid tröttnat...

Morgonpasset är helt ok, men PP3 är sämre nu sedan Linnea tog över. Det var ok i början men nu klarar jag inte av att lyssna på det, och alla nyhetsprogram som dom har haft är helt fruktansvärda också. Bara Christer som håller hela vägen igenom nu
Citera
2013-04-05, 19:44
Medlem
ellroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonellen
Bara Christer som håller hela vägen igenom nu
Ja, Christer håller fortfarande stilen efter alla dessa år.
Jag gillar speciellt när Hanna Andersson programleder med sin härliga Mariestadsdialekt.
Mums!
Citera
2013-04-09, 22:14
Medlem
Professor bög?
wtf? Har de seriöst en reporter anställd till att ligga med gifta arabmän eller vad är grejen?
Citera
2013-04-10, 11:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nobber708
Professor bög?
wtf? Har de seriöst en reporter anställd till att ligga med gifta arabmän eller vad är grejen?
Hahaha!

Jag har också hört det, o stört mig på det. Men som jag fattat det, ja de har de. En som åker ner o undersöker mellanösterns bögerier o bögar runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in