Efter att ha läst igenom allas stadsrekommendationer så syns det tydligt att de svenska storstäderna är mest favoriserade.

Vilket jag inte har något emot överhuvudtaget då jag själv tycker att Stockholm är en riktig kul och skön stad med mycket liv i
Tycker det låter väldigt intressant dock också med Helsingborg som många hyllar som en av de finaste städerna med fokus på att det faktiskt är en stad nära till havet vilket jag storgillar och tror att jag skulle kunna tänka mig att flytta till och bo i faktiskt.

Bor i Uppsala nu som enligt mig är en av sveriges mest fattiga städer på fina vatten och badställen, vilket är ett stort minus för mig.
Om du har bott i sthlm innan uppsala så fattar du grejen.
Jag tycker dock annars att Jönköping är ett riktigt fint smultronställe med stora Vättern.
Är också nyfiken på vad Karlstad och Vänersborg kan ha att erbjuda som ligger nära vänern då jag aldrig varit där,men det är många som säger att det är riktigt fina städer att bo i.
Örebro får ett minus av mig då infrastrukturen med både en ny och en gammal tågstation i bruk samtidigt så man inte kan vara säker på om man är på rätt ställe när man ska ta tåget.
Är det förresten någon som varit eller bor i Halmstad? Ytterligare en stad som kanske borde uppmärksammas mer eller?
Jag kan förresten säga att Luleå är en stad man behöver ha körkort i för att kunna komma nånstans på ett vidare bra sätt. Är inte så jättebilligt med buss och det är typ det enda sättet man kan ta sig till och från olika ställen. Det är också en stad för de som är intresserade av vintersporter och tycker om kyla och snö. Om man säger något annat däruppe undrar invånarna varför man inte bor nån annanstans