2013-03-14, 16:14
Medlem
Spacechases avatar
Tja Flashback, Jag har börjat att intressera mig i Trading Cards WoW, Och då menar jag lootcardsen man kan få!, Fast jag har bara en liten fråga som i tex det här packet,

http://us.blizzard.com/store/details.xml?id=1100001002

Så står det såhär : Three new randomly inserted Loot cards, including a new mount loot - the Blazing Hippogryph

Menas det att det är 100% chans att det är 3 loot cards i elr?
Citera
2013-03-15, 10:38
Moderator
MondoBizarros avatar
Spel: allmänt --> Rollspel och Sällskapsspel
/Moderator
Citera
2013-03-15, 10:47
Medlem
soulreapers avatar
Nej det betyder att de lagt till 3 st. loot kort i setet. Dessa är slumpmässigt utplacerade i deras boosters, jag antar att de flesta boosters inte innehåller något loot kort alls. Vill man köpa ett specifikt loot kort så är det ebay man får leta på.
Citera
2013-03-17, 19:24
Medlem
TheRockerss avatar
Används loot korten fortfarande? Jag har för mig att efter att blizzard sålde WOW TCG till det nuvarande företaget som tillverkar spelet så tog dom bort lootkorten.
Citera
2013-03-17, 21:51
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRockers
Används loot korten fortfarande? Jag har för mig att efter att blizzard sålde WOW TCG till det nuvarande företaget som tillverkar spelet så tog dom bort lootkorten.
Så kan det mycket väl vara, den version TS länkar till är en serie som kom ut i maj 2010 och således är väldigt gammal när det kommer till spel som detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in