2013-03-14, 20:25
Medlem
Primalskris avatar
Det jag vill veta här är hur länge det sitter i och hur länge det kan synad och märkas effekt av det?
Om någon vet, svara gärna eller om jag kan läsa om det någonstans.
Tack.
Citera
2013-03-14, 20:58
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Vad menar du? Flubben bör dämpa effekten på 25c't ganska rejält kan jag tänka mig.
Citera
2013-03-14, 21:08
Medlem
"Hej Bullen, min kompis surfade på Flashback och hittade att det fanns lagliga droger". Nu har jag köpt och ätit drogerna helt utan att veta mer än att det var knark och att knark är coolt.

Combon verkar konstigt, rökat förstärker effekterna och är nice. Sen benso(-analog) för att döva effekterna. Hoppas det hela var planerat och att benzon används som landning och inte ett "oh knark piller, blir nog roligt!"
Citera
2013-03-14, 21:22
Medlem
[quote=Phailure]
Citera
2013-03-14, 21:53
Medlem
Primalskris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
"Hej Bullen, min kompis surfade på Flashback och hittade att det fanns lagliga droger". Nu har jag köpt och ätit drogerna helt utan att veta mer än att det var knark och att knark är coolt.

Combon verkar konstigt, rökat förstärker effekterna och är nice. Sen benso(-analog) för att döva effekterna. Hoppas det hela var planerat och att benzon används som landning och inte ett "oh knark piller, blir nog roligt!"

[quote=fishken]
Verkligen inte alls så det låg till.
Jag var ledsen och deprimerad för tillfället och hade bråkat med sambo.
Jag tog det jag hade mest lättillgängligt Bara och stoppade i mig det.
Det funkade väl men fick panikångest istället och alla mina närmaste känner till det nu.
Skönt i sig för då kan de sötta mig och förstå varför jag varit så konstig ibland.
Vet mycket väl att benzo dämpar effeken av droger. Blev fortfarande ganska trippad men hade väl blivit en jävla helvetes resa om jag inte haft 40 mg flub i mig.
Som sagt tog allt jag hade i närheten och stoppade i mig för att komma bort från verkligheten.

För att återgå till första skribent så vet jag precis vad jag stoppade i mig och vad de gör i kroppen. Ogillar starkt spydiga kommentarer av den sorten.
Och säg inte att jag är ett jävla pucko som stoppade i mig allt det där, det vet jag redan.
Om Bara nån kunde svara på min inledande fråga så skulle jag bli tacksam.
Det är väl mest Hur länge fluben kan visa effekt efter att ha intagit ja egentligen 50mg under ca ett dygn sammanlagt.
Citera
2013-03-15, 01:44
Medlem
[quote=Primalskri]
Citat:
Ursprungligen postat av fishken

Verkligen inte alls så det låg till.
Jag var ledsen och deprimerad för tillfället och hade bråkat med sambo.
Jag tog det jag hade mest lättillgängligt Bara och stoppade i mig det.
Det funkade väl men fick panikångest istället och alla mina närmaste känner till det nu.
Skönt i sig för då kan de sötta mig och förstå varför jag varit så konstig ibland.
Vet mycket väl att benzo dämpar effeken av droger. Blev fortfarande ganska trippad men hade väl blivit en jävla helvetes resa om jag inte haft 40 mg flub i mig.
Som sagt tog allt jag hade i närheten och stoppade i mig för att komma bort från verkligheten.

För att återgå till första skribent så vet jag precis vad jag stoppade i mig och vad de gör i kroppen. Ogillar starkt spydiga kommentarer av den sorten.
Och säg inte att jag är ett jävla pucko som stoppade i mig allt det där, det vet jag redan.
Om Bara nån kunde svara på min inledande fråga så skulle jag bli tacksam.
Det är väl mest Hur länge fluben kan visa effekt efter att ha intagit ja egentligen 50mg under ca ett dygn sammanlagt.

Förlåt om jag var spydig det var inte min mening. Men ibland händer det att folk verkligen slänger i sig allt de kan finna.

Jag hoppas att du kommer på bättringsvägen, att trippa när man mår så dåligt att man vill bort kan vara riktigt skrämmande, det är inte direkt lämpliga droger för att dämpa det psykiska lidandet.

Finns alltid på PM om något mår dåligt och vill prata, MEN jag är seg på att svara så se det som en möjlighet att ut och sedan få feedback. Du behöver inte oroa dig för att bli dömd, tro mig.
Citera
2013-03-16, 12:32
Medlem
Primalskris avatar
[quote=Phailure]
Citat:
Ursprungligen postat av Primalskri

Förlåt om jag var spydig det var inte min mening. Men ibland händer det att folk verkligen slänger i sig allt de kan finna.

Jag hoppas att du kommer på bättringsvägen, att trippa när man mår så dåligt att man vill bort kan vara riktigt skrämmande, det är inte direkt lämpliga droger för att dämpa det psykiska lidandet.

Finns alltid på PM om något mår dåligt och vill prata, MEN jag är seg på att svara så se det som en möjlighet att ut och sedan få feedback. Du behöver inte oroa dig för att bli dömd, tro mig.

Ingen fara.

Ja de kommer nog bli bra, och som du säger så är det verkligen inte bra att trippa när man mår så dåligt.
Jag fick dödsångest, panikattacker, var helt säkert på att livet var förstört för all framtid, trodde jag skulle dö och grinade okontrollerbart.

Det måste vara det värsta jag upplevt i hela mitt liv men jag kan skönt nog säga att jag redan mår bättre och ser ljusare på livet
Senast redigerad av Primalskri 2013-03-16 kl. 12:35.
Citera
2013-03-16, 12:33
Medlem
Primalskris avatar
[quote=Primalskri]
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure

Ingen fara.

Ja du kommer nog bli bra, och som du säger så är det verkligen inte bra att trippa bör man mår så dåligt.
Jag fick dödsångest, panikattacker, var helt säkert på att livet var förstört för all framtid, trodde jag skulle dö och grinade okontrollerbart.

Det måste vara det värsta jag upplevt i hela mitt liv men jag kan skönt nog säga att jag redan mår bättre och det ljusare på livet

Och just det. Tack för visat stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in