Mast ger bra (iaf tillfälliga) styrkeökningar och jag blev lite hård och ådrig även på lite högre BF,
dock för tillväxten om det är en deffkur så tror jag primo ger mer resultat långsiktigt om du vill lägga på dig och behålla massa samtidigt. Jag kör 700mg primo EW, den har inte dragit igång så mycket ännu men kan uppdatera styrkeökningar med mera sen i jämförelse med hur jag upplevde masten.
(Har nyss slängt in lågdos tren också så det blir inte alltför länge jag får känna på endast primon, men tillräckligt för att kunna jämföra tror jag då jag har bra erfarenheter av mast i olika doser. Är det deff skull jag UTAN tvekan köra både och dock om jag var du, mast framför proviron alla gånger dessutom, proviron gav mig inte mkt jämfört med mast...och slänga in lite tren eller någon oral också om du vill ha "mera" resultat. Annars är nog testo p, mast p/e och primo en finfin kombo, hade lagt mig på minst 600mg EW på primon dock men vet även folk som varit nöjda på korta kurer på 400mg EW också så bästa är att prova sig fram om man är osäker.)
MVH,
BeyondRepair