2013-02-15, 13:32
Medlem
fenceteeths avatar
På samma sätt som alla brunhåriga eller blonda karlar knappast är snygga, är det samma med rödhåriga. Vissa är snygga, andra inte.
Jag har nog dock en lätt förkärlek till gingers, en man med breda, fräkniga axlar tackar jag inte nej till. Tror för övrigt att det är själva fräknarna jag gillar, vet inte riktigt varför.
Citera
2013-02-15, 19:26
Avslutad
Erik Hassle med sitt eldfärgade hår som som ser ut som en julgran. Han är väl het?
Citera
2013-02-17, 17:13
Medlem
Cinatits avatar
Klart jag skulle kunna ligga med en ginger, dock aldrig mött en med skägg tkr det är skithäftigt med orangefärgat skägg! Tänkte just på pubishåret, orange!
Citera
2013-03-05, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cinatit
Klart jag skulle kunna ligga med en ginger, dock aldrig mött en med skägg tkr det är skithäftigt med orangefärgat skägg! Tänkte just på pubishåret, orange!

jag har en sån på på humaniora kurs. han går runt och tycker synd om sig själv för han han aldrig duger till, han röstar på VÄNSTERPARTIET med syfte om att få igenom öppna gränser så idealen förändras.
Citera
2013-03-26, 14:15
Medlem
Jag är tjej och älskar rödhåriga killar, men ingen av mina tjejkompisar tycker det är snyggt dock. Det verkar ibland som om jag är den enda, konstigt. Tänk typ en asmanlig vältränad rödhårig man med lite skägg, ungefär som Tor, kan det bli bättre?
Citera
2013-03-26, 18:31
Medlem
ACELadys avatar
Om de ser ut som Damian Lewis...bring him on!
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01158/portal-graphics-20_1158385a.jpg
Citera
2013-03-26, 19:18
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil

Har nån av er tjejer eller killar sätt rött könshår?
Har för mig att dom brukar sälja det till clownperukmakare.

Själv har jag inga problem med rödhåriga tjejer. Finns en del riktigt sexiga sådana.

Synd bara att dom inte har någon själ då.
Citera
2013-03-26, 22:40
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Jag är en man, men jag tycker inte att något annat än rubriken riktar sig specifikt till kvinnor.

Av någon anledning finns det ett oändligt antal asfula rödskallar, men det beror oftast inte på hårfärgen. Det är vanligt att de har fräknar och allmänt ful hy (vissa har dessutom töntiga glasögon), men det finns naturligtvis ett tiotal undantag.
Citera
2013-03-27, 15:26
Medlem
cinnamonswings avatar
men vad är nu detta. rött hår FTW ju! så fint.
Citera
2013-03-27, 19:54
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinatit
Hur e det möjligt? Har sett hur många orangehåriga som helst med skägg.

http://www.imdb.com/media/rm4138113536/nm0569702 Är kille, men det här är nog den stiligaste rödhåriga karl jag har sett... vad tycker ni tjejer? Han har i och för sig inte 100 % rött hår utan snarare nån brun/röd blandning ser det ut som.
Citera
2013-03-27, 22:02
Medlem
Kliandenagelbands avatar
Finns ju inte mycket snyggare!!

Rupert grint (Ron weasley i harrry potter filmerna) är ju så otroligt snygg!

http://www.imdb.com/media/rm3271147264/nm0342488
;D
Citera
2013-03-27, 22:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det där med att vara rödhårig, det är som att prata Norska eller att raka sig under armarna, funkar skitbra på tjejer, men killar... not that much.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in