2013-02-12, 23:11
Medlem
MasterOfSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergggren
okej vaför tror du att dom skulle neka det? :P

De kan tjata på i evigheter om det perfekta utseendet eller den perfekta killen, kan inte komma ihåg något tillfälle då de sagt att rödhåriga är snygga.
Bara för någon vecka sedan satt jag på bussen med en vän, mittemot oss satt en kille med långt krulligt rött hår. Jag tyckte att han var skitsöt. Blicken jag fick från min vän när jag sa det var en blandning av de här två:
Citera
2013-02-12, 23:15
Medlem
Kan sätta mycket pengar på att Prins Harry får ligga en hel del och har en stor skara kvinnor efter sig trots att han är rödhårig.

Samma gäller den där killen som spelade i Harry Potter.
Citera
2013-02-12, 23:16
Medlem
Ginger killar är alltid skitfula, (är kille) men däremot tjejer med fräknar o rött hår kan vara skitsöta

exempel:

http://favimages.com/wp-content/uploads/2012/06/redhead-girl-photo-morning-city.jpg

http://25.media.tumblr.com/tumblr_me95k6HD8G1qigi5mo1_1280.jpg
Citera
2013-02-12, 23:21
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Kan sätta mycket pengar på att Prins Harry får ligga en hel del och har en stor skara kvinnor efter sig trots att han är rödhårig.

Samma gäller den där killen som spelade i Harry Potter.
Det skulle ju kunna ha något att göra med att de är världskända och har hur mycket pengar som helst.
Citera
2013-02-12, 23:22
Medlem
donaukinds avatar
Eldskrev går bort direkt för mig. Inte snyggt för fem öre tyvärr.
Citera
2013-02-13, 02:07
Medlem
MaryBoleyns avatar
Tycker inte att det är snyggt med orange hår, varken på killar eller tjejer. Oftast har de jätteblek hy med fräknar och tomma, bleka ögon.
Citera
2013-02-13, 13:25
Medlem
Gymmes avatar
Är kille med rötthår (mörkare nu dock efter melanotan). Inga fräknar och brun hy.
Tror inte rötthår är attraktivt alls på killar, tur att kroppen kan gottgöra detta dock.

Har man inte kroppen och är en slapp ginger... ja... Då ligger man nog risigt till.
Citera
2013-02-13, 13:39
Medlem
Jag är "ginger". Dock färgat håret mörkt nu i ett par år. Tror inte så många vet att jag är rödhårig egentligen för när jag säger det blir folk förvånade. Jag får sjukt mycket fler tjejer nu än innan jag färgade håret. Har dock inga fräknar och inte särskilt blek hy, även om jag inte blir så värst brun på sommaren.

När jag var rödhårig fick jag ofta beröm av kvinnor över 30 för hur fint och vackert hår jag hade. Unga tjejer däremot var oftast inte lika positiva.
Citera
2013-02-13, 14:11
Medlem
Katzyns avatar
jag tycker det är riktigt hett faktiskt. Hade själv önskat mig naturligt rött hår, och hade jag varit ute efter nån att skaffa unge med, hade jag gärna sett fram emot en rödhårig unge.
Citera
2013-02-13, 14:22
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=EY39fkmqKBM

Förlåt,de hade visst själ ändå.

Har nån av er tjejer eller killar sätt rött könshår?
Citera
2013-02-13, 19:58
Medlem
han solos avatar
Jag är väl lite halvt ginger. Har mörkbrunt hår, men skägg och könshår är mer orangefärgat. Har väldigt mycket fräknar på armar, axlar och övre ryggen men de är inte extremt tydliga och syns bara om man letar efter dom när jag tar mig tid att bli brun.

Behöver mycket sol för att bli brun och bränner mig ganska lätt. Men det har jag senaste åren löst genom melanotan. Blir brun som en grek och all hårväxt antar en mörkare nyans. Känner mig då snyggare.

Jag tror att gingers ofta anses fula därför att det är för lite kontraster gällande allt. Kontraster är snyggt och ger mer avgränsningar i hårlinjer.

Själv är jag jävligt snygg, det tycker de flesta människor. På sommaren är jag faktiskt oslagbart läcker och mången fitta savar till ordentligt.

Men är ju som sagt ingen "äkta" ginger, utan ett sorts halvblod.

Tjejer har det nog lättare då det finns smink. Då kan man öka kontrasterna i ansiktet och jämna ut "tonen" eller vad man ska säga.
Citera
2013-02-13, 20:11
Medlem
LinLins avatar
Fucking hell, ja. Av båda könen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in