Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jag tror tyvär du måste veta svaren på några frågor innan du kollar wikipedia för att förstå att wikipedia är vad vanliga människor tror och det har ingen "sanningsavgörare" som sitter där och ser till att det är äkta sanningar..
Jag vet inte vad jag sökte på men när jag hittade svaret på wikipedia så var det långt ifrån sanningen och därmed är inte wikipedia nått ställe att gå till för sanningar, men vill du ha en åsikt som många tror på så välj wikipedia..
Det fanns ENBART contrails i Sverige innan chemtrails började sprayas för 10 år sedan..
Det har ALDRIG legat lodräta sträck över hela himmlen i Sverige, förän för 10 år sedan när dom startade sprayningarna ovanför ditt huvud.
Sök på youtube, välj en svensk stad och se på bevisen själv ..
Du måste väl förstå att människor har kameror och har nån sprayat lodräda spår efter planen så ser många människor det som nått annat än contrails, jag förstår att du tror att det är som äpplen och päron men du kan tex. aldrig lura en pilot om att ett chemtrail är ett contrail eftersom contrail försvinner direkt..
Det finns några filmer på youtube som visar contrails och chemtrails på samma filmsekvens..
Så hur skulle du försklara att man kan filma ett plan som gör contrails som försvinner direkt samtidigt som det ligger ett långt lodrätt sträck brevid och det försvinner inte..
Jag tycker det var mycket vettigare att diskutera kristalliseringen av människor iomed att budbäraren säger att det är enbart dom som inte ska pånyttfödas som kommer att genom chemtrails bli omvanldade till robotar utan känslor som kan arbeta hårt och förevigt.
Dom som skall pånyttfödas behööver inte oroa sig om några chemtrails säger han..
Och ni behöver inte oroa er för ni tror ju inte på dom och då finns dom inte .. 1+1.
Ny video från budbäraren gjord nu:
Detach from Non-sense & Focus More on self. http://youtu.be/uYadKu8IQa8