2013-01-30, 01:32
Medlem
Anpassads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
JAG FUCKING ORKAR INTE MER!
VARFÖR? Varför är Riots Matchmaking system så jävla fittigt? Blir bara teamad mer folk som har fler kromosomer än hjärnceller, blir fan galen. 2 games i rad har jag fått någon efterbliven avkomma av en babian och ett rullstolsbundet CP som valt att spela Evelynn jungle och feedat sönder hela jävla gamet. Orkar fan inte längre, andra laget har alltid någon jävel som blir sönderfeedad och som man inte ens kan röra midgame. Jävla skitspel. Fuck this shit, finns en anledning att jag spelar single player mest, slipper alla jävla tyskar och ryskar som inte kan spela för att rädda sitt liv men ändå väljer att spela ranked istället för Dominion eller ARAM.

Till alla er som suger och spelar ranked, sug min facking kuk.

Du blir matchad med spelare som är på likvärdig skillnivå som dig, alltså är du bara snäppet bättre/sämre än de du skriver om
Citera
2013-01-30, 02:18
Medlem
nicken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anpassad
Du blir matchad med spelare som är på likvärdig skillnivå som dig, alltså är du bara snäppet bättre/sämre än de du skriver om
Detta är bullshit.
Citera
2013-01-30, 07:07
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anpassad
Det där är skitsnack. Jag är "bra" på LoL, kommunicerar bra och vet vad jag håller på med. Dör aldrig i early game och det enda som tar kål på mig är om någon jävla ryss eller dylikt börjat feeda eller bitcha sig. Samma händer min kompis med 1800 ELO som är en väldigt bra spelare generellt. Tyckte det var bättre matchmaking förr eller så är jag helt ute och vimsar.
Citera
2013-01-30, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Det där är skitsnack. Jag är "bra" på LoL, kommunicerar bra och vet vad jag håller på med. Dör aldrig i early game och det enda som tar kål på mig är om någon jävla ryss eller dylikt börjat feeda eller bitcha sig. Samma händer min kompis med 1800 ELO som är en väldigt bra spelare generellt. Tyckte det var bättre matchmaking förr eller så är jag helt ute och vimsar.

Yes, man tror alltid att man är bättre och mäktigare än vad man egentligen är. Om du t.ex är fast på 1500 elo så är det inte troligtvis att du är en 1800 spelare i hjärtat. Finns alltid undantag iofs.
Citera
2013-01-30, 07:22
Medlem
BaldiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll

Jo, men om vi förutsätter att 10 personer matchas i två lag så är ju sannolikheten att trollet, idioten eller motsv hamnar i motståndarlaget 5/10 men bara 4/10 för dig om du kör single och ännu lägre om du kör duo.
Citera
2013-01-30, 15:01
Medlem
Finns inget spel med så mycket noobs som på LoL.

Kör ett game, min support joinar inte innan minut 5...
Vi förlorar ~

Gamet efter det (det jag kör nu) är min support afk igen, efter 18 minuter står det nu 1-20.

Äckliga jävla fittspel, man önskar att man satt i samma rum som de man spelar med så man kunde misshandla dem med en jävla hammare fittor
Citera
2013-01-30, 15:11
Medlem
ComviqKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza

Vi förlorar ~

Gamet efter det (det jag kör nu) är min support afk igen, efter 18 minuter står det nu 1-20.

Äckliga jävla fittspel, man önskar att man satt i samma rum som de man spelar med så man kunde misshandla dem med en jävla hammare fittor

Ja och vid championselect på rankat är ren pina...
Dom måste hitta en lösning på problemet.
Citera
2013-01-30, 15:20
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Vi förlorar ~

Var det pga din support som det står 1-20? Inte för att vara den, men om det är därför kanske du ska fundera på att ändra spelstil om du står som ensam ADC mot en ADC och Support.
Att spela aggressivt i en sådan lane brukar inte vara så smart
Citera
2013-01-30, 15:24
Medlem
Mejselsprejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComviqKompis
Ja och vid championselect på rankat är ren pina...
Dom måste hitta en lösning på problemet.

Tycker inte det är så farligt om jag ska vara helt ärlig, klart att någon trollar i champ select lite ibland, tycker dock det blir värre inne i gamet. Men tycker dock det har förbättrats mycket på sistonde, eller om det beror på att min ELO har blivit bättre vet jag iofs inte.
Citera
2013-01-30, 15:32
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:

Vi förlorar ~

Skulle inte säga att det är mer i noobs i lol än i något annat skillbaserat spel, med 12 miljoner som loggar in varje vecka så är klart att de finns en del dåliga. Men procentmässigt till landra spel är det nog lika många. Sedan tycker jag inte att detta är en gnäll-tråd varför förpestar ni gnällare denna tråd? Ingen bryr sig
Citera
2013-01-30, 17:51
Medlem
nicken89s avatar
Välkommen till League of Legends, där din ELO baseras på tur. Spelade nyss ett game och fick 15-5-8 med Ezreal, betydde inte ett skit. Hade otur och fick 2 leavers vid level 5.

Hurra för ranked!
Citera
2013-01-30, 17:58
Medlem
Antinomoss avatar
Lustigt hur fort man skiftar i "hidden elo" på normal draft - om man ser till nivån på de man får spela med.

Man förlorar ett par matcher (4-6) och då får man spela med personer med under 100 wins och ner till lvl 15-20. Sedan har man en win-streak och vinner 5 matcher och då får man helt plötsligt spela med bara lvl 30-spelare med 200-500 wins.

Ena (motståndare) i senaste matchen hade 1500 wins på normal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in