Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Är väldigt nyfiken på det här fenomenet "K-hole". Vad fan händer egentligen? Har sett en del videos på youtube med folk som ligger helt stilla i skumma ställningar och bara tittar rakt upp, helt döda i ögonen men ändå där. Lever man bara i huvudet då? Är det som en slags dröm/drömvärld man befinner sig i? Hur länge kan ett sådant vara isåfall? Tänker man öht när man är i detta tillstånd eller färdas man bara med på en resa, helt omedveten om vem man är/vart man är?
Man är väck, mer eller mindre. "Body and mind" är
seperated, och allt du känner är "mind". Du kan inte ta på vad du är, men du är något, och du susar runt bland de konstigaste, intressantaste, hemskaste, roligaste och mest skeva "platser" du besökt.
Jag har aldrig hamnat i K-hole (Har tagit Ketamin dock), men däremot i "M-hole" (Methoxetamin, d.v.s. same-same som Ketamin) och upplevt många underliga saker som bara existerar i... jag vet inte? Ens "mind"? En dimension vi annars inte har tillgång till?
Vid ett tillfälle satt jag i universum. Det var vitt ljus överallt. Det var totalt tomt. Det och allt det - d.v.s.inget - var universum Och det var evigt.