För ungefär 3 år sedan så hade jag förmodligen oerhört tråkigt och skapade därför en oseriös blogg via googles verktyg blogger. Denna blogg med bara ett enda inlägg kommer upp som första träff när man googlar mitt namn och det är oerhört skämmigt att det är så. Därför vill jag radera denna blogg men problemet är att jag glömt bort mitt användarnamn till google.
Jag har försökt skicka ppgifter till det mailkonto som jag registrerat det med och det är ...@live.se dvs ett hotmailkonto. Men jag har under alla år använt mig av hotmail.com och kan inte minnas att jag använt live.se utan det var nog enbart för att fixa den där dumma bloggen. Därför kan jag inte komma ihåg vad jag haft för adress när jag registrerade mig.
Har försökt hitta återställningsadresser men ingen jag har varit inne på har varit kopplat till skitbloggen. Jag undrar härmed om någon vet hur man får reda på mailadressen och får bloggen att försvinna från internet?
Klickade mig vidare o kom på en safari i googles djungel o kom fram till en sida där man kan önska att sidor tas bort. Önskar det bästa men jag vet inte hur det kommer gå. Just nu ligger min förfrågan där iaf så får hoppas på det bästa