2013-01-22, 22:40
Medlem
Alla män föredrar en 20åring sexuellt före en 40-50årig kvinna. (Extremfall finns givetvis)

Föredrar alla äldre kvinnor en 20åring sexuellt före en man i sin egen ålder?

Är detta ett problem för jämställdheten?
Citera
2013-01-22, 22:47
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raidersson
Alla män föredrar en 20åring sexuellt före en 40-50årig kvinna. (Extremfall finns givetvis)

Tror verkligen inte att "alla" föredrar att ha sex med en 20åring framför en 40-50åring, alla män tycker inte samma sak är attraktivt och kan inte hålla med om att "alla" män föredrar det.
Citera
2013-01-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Tror verkligen inte att "alla" föredrar att ha sex med en 20åring framför en 40-50åring, alla män tycker inte samma sak är attraktivt och kan inte hålla med om att "alla" män föredrar det.

Majoriteten då?
Citera
2013-01-22, 22:52
Bannlyst
Inte direkt ett problem, är la bara att byta ut kärringen när hon börjar se lite skrynklig ut och inte klarar penn-testet längre.
Få tanter skulle dessutom föredra en 20-åring.
Citera
2013-01-22, 22:53
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Majoriteten då?
Tror många föredrar någon i sin egen ålder, tror inte åldern spelar så stor roll utan om man finner attraktiv, finns rätt många 40-åringar jag skulle föredra framför en 20-åring.
Men skulle man välja mellan en snygg 20-åring eller en snygg 40-åring så tror jag inte majoriteten skulle rösta på 20-åringen bara för att hon är 20 och den andra 40.
Citera
2013-01-22, 22:56
Medlem
Kate80s avatar
Citat:

Ja

Nej

Nej

------

Om kvinnor generellt sett är mognare än män så blir kombinationen yngre kvinna och äldre man bra. (Och om män generellt åldras bättre än kvinnor) Men de flesta brukar vara med någon i sin egen ålder, det är säket lättast så också då man är i samma fas i livet, ex barn, karriär etc.
Citera
2013-01-22, 22:56
Medlem
Citat:
Tror många föredrar någon i sin egen ålder, tror inte åldern spelar så stor roll utan om man finner attraktiv, finns rätt många 40-åringar jag skulle föredra framför en 20-åring.
Men skulle man välja mellan en snygg 20-åring eller en snygg 40-åring så tror jag inte majoriteten skulle rösta på 20-åringen bara för att hon är 20 och den andra 40.

Okej, kan säga att du tror fel då.

Majoriteten eller man kan i princip säga "alla" män blir mer sexuellt upphetsade av random 20åring än 40-50årig tant.
Citera
2013-01-22, 23:03
Medlem
Snyggs avatar
Citat:

I princip, ja. Får många läskiga blickar av milfs ute på stan, och jag är 21. Tror det ligger i människans natur att föredra friska och unga individer, oavsett kön.
Citera
2013-01-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kate80
Ja

Nej

Nej

------

Om kvinnor generellt sett är mognare än män så blir kombinationen yngre kvinna och äldre man bra. (Och om män generellt åldras bättre än kvinnor) Men de flesta brukar vara med någon i sin egen ålder, det är säket lättast så också då man är i samma fas i livet, ex barn, karriär etc.

Okej, varför sa du ja på första men nej på andra?

Varför är det olika tror du?
Citera
2013-01-22, 23:08
Medlem
Citat:

Wikipedia är din vän.

Cross-cultural data shows that the reproductive success of women is tied to their youth and physical attractiveness such as the pre-industrial Sami where the most reproductively successful women were 15 years younger than their man.

http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness#Youthfulness
Citera
2013-01-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
I princip, ja. Får många läskiga blickar av milfs ute på stan, och jag är 21. Tror det ligger i människans natur att föredra friska och unga individer, oavsett kön.

Låter rimligt.

Dom flesta 40åriga kvinnorna vill ha en man som precis gått ut gymnasiet helt enkelt.
Citera
2013-01-22, 23:11
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Okej, varför sa du ja på första men nej på andra?

Varför är det olika tror du?

Det var det jag försökte förklara med det jag skrev under strecken. Män mognar senare och kvinnor ser bättre ut när de är yngre. En del (men definitivt inte alla) män ser även bättre ut när de är äldre än när de var yngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in