2006-05-10, 00:17
Medlem
Vem????? Nån som vet?
Citera
2006-05-10, 00:19
Medlem
systems avatar
länk?
Citera
2006-05-10, 00:23
Medlem
Enda kändis om det nu är en kändis som jag vet som knasat där är väl Joakim Hillson (vacker utan spackel) som knarkade på statt. Annars vet jag inte?
Citera
2006-05-10, 10:24
Medlem
Heaven/Hells avatar
Här kommer det länk iaf:
Aftonbladet
Citera
2006-05-10, 10:42
Medlem
kan nog vara torsten..
Citera
2006-05-10, 10:43
Medlem
ABBORREs avatar
Thorsten Flinck, lördag 6 maj 2006, kl 20.00
MARIESTADS TEATER, Mariestad
Citera
2006-05-10, 10:44
Medlem
herrmickes avatar
Det där är ju herr Flinck. Det var i alla fall han som härjade med sprutorna och handdukarna häromåret om jag inte missminner mig.
Citera
2006-05-10, 10:53
Medlem
Grantzs avatar
Jag ramlade inte av stolen av förvåning...
Citera
2006-05-10, 11:02
Medlem
Heaven/Hells avatar
Ska vi inte starta en insamling till den Flinke Thorsten? Dels är han alltid mer eller mindre hemlös, & för var dag som går blir han svartlistad av div. Hotell. Kan på rak arm komma på 3-4 Hotell där han numer inte är välkommen, & det är bara de som gått ut i tidningarna.

Resultatet av insamlingen tänkte jag skulle gå till en...... husvagn?

Iom det så får han en ståndsmässig bostad, & kan även turnera. Dock återstår det ju någon som kan köra skiten fram & tillbaka, & Persbrandt har väl torskat kortet nu, om jag inte missminner mig?

Jaja, det löser sig så småningom, men man kan väl börja med en husvagn?
Citera
2006-05-10, 11:10
Medlem
besservissers avatar
Föga förvånande att det var herr Flink som varit i farten. Mer förvånande att det fortfarande finns hotell som vill boka in nämde herre. Men han kanske bokar i annat namn *S*
Citera
2006-05-10, 13:16
Medlem
oGGos avatar
och så tar vi och klistrar in artikeln här så de som inte vill besöka aftonbladets ackliga sida behöver göra det:

Citat:
"Kändis greps av polis på hotell
"Vi fann sprutor och blodiga handdukar"
Den kände skådespelaren vägrade lämna hotellrummet.
Han uppträdde aggressivt och personalen tvingades larma polisen.
Skådespelaren misstänks nu för knarkbrott.
I söndags omhändertogs han av polisen i Mariestad - misstänkt för narkotikabrott.
Om två veckor kommer analyssvaren.
- Han vägrade checka ut i tid. När receptionen ringde upp till rummet för att påminna honom var han väldigt otrevlig och aggressiv, säger Anna Blomqvist, föreståndare på Mariestads stadshotell.
Han rusade ner i receptionen och skrek okvädingsord mot de anställda.
- Han kallade dem dumma i huvudet och IQ-befriade, säger Anna Blomqvist. Det var mycket obehagligt.

Inte första gången
För ett och ett halvt år sedan var skådespelaren inblandad i en liknande incident på samma hotell.
- Då hittade vi bland annat sprutor, blodiga handdukar och gummislangar på hans rum, säger Anna Blomqvist.
- Han kommer aldrig mer att få ett rum hos oss. Aldrig."
Citera
2006-05-10, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
och så tar vi och klistrar in artikeln här så de som inte vill besöka aftonbladets ackliga sida behöver göra det:

Nä nä!
Jag som användare och gör valet att inte läsa på Aftonbladet vill inte heller ta del av deras nyheter inklippta i ett inlägg. Låt mig välja själv om jag vill, eller inte vill ta del av artikeln!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in