2006-05-10, 16:18
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Spirou_
Nä nä!
Jag som användare och gör valet att inte läsa på Aftonbladet vill inte heller ta del av deras nyheter inklippta i ett inlägg. Låt mig välja själv om jag vill, eller inte vill ta del av artikeln!
Du har väl valet att läsa på flashback eller inte? Du behöver ju inte läsa vidare i oGGo:s inlägg om du inte känner för det. Bra försök att vara rolig..
Citera
2006-05-10, 17:07
Medlem
sicnexs avatar
Var det inte förra vändan han försökte dra en springnota genom att klättra ut genom ett fönster också?
Citera
2006-05-10, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Spirou_
Nä nä!
Jag som användare och gör valet att inte läsa på Aftonbladet vill inte heller ta del av deras nyheter inklippta i ett inlägg. Låt mig välja själv om jag vill, eller inte vill ta del av artikeln!

Välj att inte ta del av den då.....
Citera
2006-05-10, 20:53
Medlem
Det går nedåt för herr Flinck. Snart får han väl inte ens bo hos sina vänner utan blir utslängd på gatan. Låter som rätt seriöst knarkande det där med slangar och grejer...
Citera
2006-05-10, 21:43
Medlem
han var i grannbyn "köping" för några helger sen. hade tydligen varit hur bra som helst. han grejade efterfest hos nån lokal kulturperson.

Hade tydligen blivit kvar från Fredag till söndag.

Killarna som träffade honom påstod att han var heltrevlig och ganska avslappnad.
Citera
2006-05-11, 13:08
Medlem
johnjohns avatar
Han kan ju testa namnet Mr. Jankell så kanske han får rum...
Citera
2006-05-11, 23:38
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Det går nedåt för herr Flinck. Snart får han väl inte ens bo hos sina vänner utan blir utslängd på gatan. Låter som rätt seriöst knarkande det där med slangar och grejer...
Men incidenten med blodiga handdukar och gummislangar var ju för 1½ år sedan enl AB:
Citat:
Inte första gången
För ett och ett halvt år sedan var skådespelaren inblandad i en liknande incident på samma hotell.
- Då hittade vi bland annat sprutor, blodiga handdukar och gummislangar på hans rum, säger Anna Blomqvist
han kan väl ha bättrat sig, killen har ju för f-n fyllt 45 !!!
Citera
2006-05-14, 15:10
Medlem
NOiDs avatar
Förra helgen var det någon som knarkat på vårt stadshotell
Citera
2006-05-15, 02:04
Medlem
snapcases avatar
Deja vu! Höll på att börja fråga i outlaw om knas med tidsangivelser i trådar för jag var säker på att jag läste den här för ett år sen typ.
Citera
2006-05-18, 13:58
Medlem
Minkybabys avatar
Thorsten kommenterar händelserna på hotellet i Mariestad
http://www.ystadsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060517/NOJE/105171035&SearchID=73244950015330

"[...]– Jag avgiftades och har varit drogfri i fem år, men förnedringen fortsätter. Det är som att människor envist vill se myten om den lidande och missförstådda konstnären förkroppsligad. Och ideligen slår ner mig.
Ett exempel på detta var i Mariestad där Thorsten framträtt några dagar innan han kom till Malmö.
– Jag var lite kort mot en i personalen på hotellet, men gav mig ut för att köpa en blomma till henne. Jag har nämligen de senaste åren fostrats och lärt mig sitta vackert, säger Thorsten och skrattar mitt i allt elände.
– När jag kommer tillbaks har dom sökt igenom mitt rum, hittat min receptbelagda medicin. Polisen kommer, hämtar mig och tvingar mig lämnar urinprov. Sen slår Aftonbladet upp en helsida om min vilda knarkfest på hotellet. Det är vidrigt och oerhört förnedrande, berättar en påtagligt sårad men härdad Thorsten Flinck.[...]"
Citera
2006-05-18, 14:02
Medlem
"Många påstår att jag mer går på känsla än på koll. Jag har möjligen ett annorlunda temperament, men jag har full koll. Jag handlar och agerar oerhört medvetet på scen. Har du inte björnkoll kan du inte göra det du såg i går."

björnkoll??
Citera
2006-05-18, 20:36
Medlem
Sick_Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
"[...]– Jag avgiftades och har varit drogfri i fem år, men förnedringen fortsätter. [...]"

Drogfri, tjena. När han var i min hemstad för ett par månader sen ville han bli körd till dit "knarkarna höll till" för att köpa morfin... fast han kanske inte räknar det som en drog
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in