2012-06-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Jag sket riktigt grönt i ett par dagar för nån månad sen, det visade sig att jag hade tryckt i mig 2L pistageglass på fyllan...

Så kan de gå

Skiter fortfarande grönt och mjukare än vanligt, varat ett par dagar nu fast igår var det mer "normalt" fast sen idag blev de knas igen.

Kommer minska dosen på Varet till 25mg för säkerhetsskull och försöka lämna tester imorgon. Om allt ser bra ut med levern så höjjer jag upp dosen till 75mg.

Vill helst inte hoppa av Varet helt då jag märker att det börjat ge mig fin symetri som jag verkligen inte hade när jag bara körde sustan, men om det ser dåligt ut med värdena så blir jag dessvärre tvungen att avbryta och då slänger jag in masteron på 200mg E3D eller något.

Ville bara updatera folket.

Ha en trevlig söndagskväll gott folk.

// Satsaren
Citera
2012-06-13, 07:52
Avslutad
Har också lite grönaktig avföring, krämar 5-6 gånger om dagen nu. (Testo E, e5d, 250mg)
Citera
2012-06-13, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath
Har också lite grönaktig avföring, krämar 5-6 gånger om dagen nu. (Testo E, e5d, 250mg)

Sök hjälp från vården. Även om ni tror att det är enklare att bara skapa en tråd här kan vi inte garantera att det är eran lever som håller på och pajjar, vad är några timmar om du slipper att vara leversjuk och kanske tillochmed permanenta leverskador, eller liknande?

mvh
Citera
2012-06-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Sök hjälp från vården. Även om ni tror att det är enklare att bara skapa en tråd här kan vi inte garantera att det är eran lever som håller på och pajjar, vad är några timmar om du slipper att vara leversjuk och kanske tillochmed permanenta leverskador, eller liknande?

mvh

Redan gjort, får svaret idag eller eventuellt imorgon.

Att skapa en tråd och höra folks åsikt/erfarenhet är inget fel alls det är de vi har forum till.

Läst din tråd också, tråkigt det som hände dig.

Mvh Satsaren
Citera
2012-06-13, 17:27
Avslutad
False Flag här, jag är nu återigen hård i magen. Och inget grönaktigt längre. Hmm.
Citera
2012-06-13, 19:51
Medlem
Stathams avatar
Citat:
False Flag här, jag är nu återigen hård i magen. Och inget grönaktigt längre. Hmm.

skönt
Citera
2012-06-14, 09:32
Medlem
Citat:

Skönt att höra mannen!

Nu är det så att jag fått mina svar från levertesterna och allt är i sin ordning, så det känns jävligt skönt.

Krämar på igen med 100mg Anavar nu istället.

Fast min mage reagerar dåligt på Anavaret märker jag så kan ha varit det i kombination med magsjuka.

Fick diaree igår igen och det är inte helt okänt att man blir dålig i magen av orala direkt.

Börjat ta omeprazol nu i hopp om att skydda magsäcken från eventuella skador.

Jag menar får man Omeprazol utskrivet för diverse Anti inflamatoriska medel av en läkare så kan man väll lika bra använda de som skydd mot orala AAS.

Ville bara updataera er.
Citera
2012-06-14, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Satsaren
Skönt att höra mannen!

Nu är det så att jag fått mina svar från levertesterna och allt är i sin ordning, så det känns jävligt skönt.

Krämar på igen med 100mg Anavar nu istället.

Fast min mage reagerar dåligt på Anavaret märker jag så kan ha varit det i kombination med magsjuka.

Fick diaree igår igen och det är inte helt okänt att man blir dålig i magen av orala direkt.

Börjat ta omeprazol nu i hopp om att skydda magsäcken från eventuella skador.

Jag menar får man Omeprazol utskrivet för diverse Anti inflamatoriska medel av en läkare så kan man väll lika bra använda de som skydd mot orala AAS.

Ville bara updataera er.

Skönt och höra Kör hårt, eller ja, så hårt du känner för!
Citera
2013-01-19, 12:55
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Mycket okunskap i denna tråden.

Keto är ingen diet att leka med.
Det finns egentligen bara en dokumenterad folkgrupp som riktigt klarar av en keto diet och det är grönlänningarna. Anledningen är att vid en överkonsumtion utav protein så bildas det en hel del gifter för levern. Detta måste givetvis kroppen lära göra sig av med och levern blir drabbad. Kroppen måste vänjas vid keton, skiftar kroppen från ketotsis för mycket så kommer de varav påfrestande för levern. Använder man samtidigt orala så blir ju det kaka på kaka och tämligen inte ett sunt beteende.
Citera
2013-01-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Mycket okunskap i denna tråden.

Keto är ingen diet att leka med.
Det finns egentligen bara en dokumenterad folkgrupp som riktigt klarar av en keto diet och det är grönlänningarna. Anledningen är att vid en överkonsumtion utav protein så bildas det en hel del gifter för levern. Detta måste givetvis kroppen lära göra sig av med och levern blir drabbad. Kroppen måste vänjas vid keton, skiftar kroppen från ketotsis för mycket så kommer de varav påfrestande för levern. Använder man samtidigt orala så blir ju det kaka på kaka och tämligen inte ett sunt beteende.

Det låter rimligt, men som alltid, källa? sjukt att du återupplivade en 7 månader gammal tråd för att skriva något sånt här förresten...
Citera
2013-01-19, 20:24
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gainz
Det låter rimligt, men som alltid, källa? sjukt att du återupplivade en 7 månader gammal tråd för att skriva något sånt här förresten...

http://www.nlfindia.com/patients/diet_nutrition.asp

Flashback - Forumet som vill ha allting serverat på ett silverfat.
Tycker dom flesta utav er här inne bör skämmas. Särskilt TS som spottar på den som försöker hjälpa honom.
Citera
2013-01-19, 23:11
Medlem
Grymgrossistens avatar
Inget att oroa dig över, när jag låg låg på testo + winny så sket jag i regnbågens alla färger, ringde vårdcentralen och det var absolut inget att oroa sig över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in