2013-01-12, 13:00
Avslutad
Riera i Liverpool, han stack till Olympiakos sen. Någon som vet vad han gör idag?
Citera
2013-01-12, 14:09
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Riera i Liverpool, han stack till Olympiakos sen. Någon som vet vad han gör idag?

Dök upp på vänsterbacken i Uniteds matcher mot Galatasaray om jag inte missminner mig. Rätt anonym.
Frågan är snarare vad som hände med spanjoren som kom från Real i utbyte mot Owen. Kan inte ens komma ihåg vad han hette. Nunez?
Citera
2013-01-12, 17:01
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Dök upp på vänsterbacken i Uniteds matcher mot Galatasaray om jag inte missminner mig. Rätt anonym.
Frågan är snarare vad som hände med spanjoren som kom från Real i utbyte mot Owen. Kan inte ens komma ihåg vad han hette. Nunez?
'Santiago Muñez?
Citera
2013-01-12, 23:35
Medlem
DuranDurans avatar
Giuseppe Rossi.

Från att vara nära Barca till att skada sig allvarligt och sen flytta ner med Villarreal. Hoppas det går bättre för honom i Italien.
Citera
2013-01-12, 23:57
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
'Santiago Muñez?

Haha, nej han skadade ju knät den stackaren. Synd, kunde blivit något stort
Citera
2013-01-13, 00:16
Medlem
Guti14s avatar
Vart är Julien Faubert som spelade i Real Madrid ett tag ? Minns när han råkade somna under tiden han satt på bänken en gång mot Villareal
Citera
2013-01-13, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guti14
Vart är Julien Faubert som spelade i Real Madrid ett tag ? Minns när han råkade somna under tiden han satt på bänken en gång mot Villareal

Var inte han i West Ham och härjade?
Citera
2013-01-13, 14:44
Medlem
tjungmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Var inte han i West Ham och härjade?
Faubert tillhörde West Ham, men blev utlånad till Real (hur fan det gick till vet jag inte...)
Han gjorde en bra säsong i The Hammers, och det var förra säsongen i Championship när laget kvalade sig tillbaka till Premier League. Hans kontrakt förlängdes inte efter säsongen och i somras skrev han på för 3 år i Elazigspor i Turkiska ligan.

Nu i januari bröts hans kontrakt, och för tillfället är han alltså free agent. Just nu tränar han med sin förra klubb Bordeaux för att hålla formen.
Citera
2013-01-13, 23:57
Medlem
Roibots avatar
Nån som vet ifall René Llense fortfarande lever?
Citera
2013-01-14, 00:20
Medlem
Edmilson & Kleberson ... Det räcker med dessa 2 brassar, finns massor förövrigt! MEN dessa 2
Citera
2013-01-14, 01:18
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua

Antonio Núñez spelar i spanska andraligan med Huesca. Körde några år på Cypern innan dess
Citera
2013-01-14, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMe420
Edmilson & Kleberson ... Det räcker med dessa 2 brassar, finns massor förövrigt! MEN dessa 2
Rijkaard som tyckte att Edmilson och Van Bommel skulle starta CL-finalen för Barca. På bänken satt Xavi och Iniesta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in