2013-01-12, 05:29
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
skulle säga kör max 3 återdoseringar. efter det börjar det bli ganska så skadligt..
men men du väljer säljv!
Citera
2013-01-12, 10:24
Medlem
Viudass avatar
Har du flickvän? Om inte så ta en varm dusch och runka Om du har tjej så säg att hon suger på korven, Det bästa som finns
Citera
2013-01-14, 21:09
Medlem
FlensFittas avatar
Btw.

Om man inte har tillgång till en gunga (våg) hur ska man gå tillväga för att dosera någorlunda vettigt? När jag snortar RC's så petar jag bara ihop en vettig lina och drar den.

Känns som MDMA är lite seriösare för att bara "gå på känn"
Citera
2013-01-14, 21:20
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlensFitta
Btw.

Om man inte har tillgång till en gunga (våg) hur ska man gå tillväga för att dosera någorlunda vettigt? När jag snortar RC's så petar jag bara ihop en vettig lina och drar den.

Om du vet hur mycket det är du har, dela det i lika högar till så många som ska ha ?
Citera
2013-01-14, 21:43
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Btw.

Egentligen borde du resonera tvärt om. MDMA, ta runt 150-200mg för en magisk upplevelse. RC's borde du hålla koll på, don't be disrespecting, det kan döda dig.
Citera
2013-01-14, 23:41
Medlem
FlensFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Om du vet hur mycket det är du har, dela det i lika högar till så många som ska ha ?

Vi är 4 pers, på 2g. Dvs 0.5 var. Det är inte det viktiga, utan mer doseringen. Vad jag har fattat det som så är det inte bra att ta för mycket MDMA. Så man kanske ska försöka ha någorlunda koll på mängden man snortar?

Och 0.5 kommer väl räcka för att det ska vara "värt" ?

Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Egentligen borde du resonera tvärt om. MDMA, ta runt 150-200mg för en magisk upplevelse. RC's borde du hålla koll på, don't be disrespecting, det kan döda dig.

Jo, jag vet. Ibland är man idiot!
Citera
2013-01-14, 23:55
Medlem
Citat:
Vi är 4 pers, på 2g. Dvs 0.5 var. Det är inte det viktiga, utan mer doseringen. Vad jag har fattat det som så är det inte bra att ta för mycket MDMA. Så man kanske ska försöka ha någorlunda koll på mängden man snortar?

Och 0.5 kommer väl räcka för att det ska vara "värt" ?

Jo, jag vet. Ibland är man idiot!

Börja med att snorta lite och bomba sen 200mg ska du se att du får kul. När du inte tror du kan må bättre bombar du resten.

Första gången jag tog mdma gjorde jag så, fortf. Bästa dagen i mitt liv. Utan konkurrens
Citera
2013-01-14, 23:58
Medlem
Tillskillnad från vissa andra i tråden måste jag säga att lite tjack till är nice, men absolut inte för mkt. Tjackrysningar på MDMA är ju galet soft. Plus kan tycka man behöver uppåtrycket då MDMA kan bli lite mellow om det är rent.
Citera
2013-01-15, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluts4president
Tillskillnad från vissa andra i tråden måste jag säga att lite tjack till är nice, men absolut inte för mkt. Tjackrysningar på MDMA är ju galet soft. Plus kan tycka man behöver uppåtrycket då MDMA kan bli lite mellow om det är rent.

lite mellow ? xD mina pills blir säng liggandes om man ens börjar ligga och mysa i sängen!
ska testa lite tjack till nästa e kväLL..blir smutsiga pills men men
Citera
2013-01-15, 01:29
Medlem
Citat:

Pris per gram? IRL köp eller inet?
Citera
2013-01-15, 01:45
Medlem
KVALITE BRA! Skulle bara säga att jag älskar er alla! HIHIH. ETT g intaget. MDMA IS THE SHIEET, bättre än methulone och allt vad ni säger! Det står i bibeln! Jesus sista måltid snorta han 2 gram mdma och petrus förrädaren fick bara tjack därför han förrådde honom, KOM IHÅG VAR NI LÄSTE DET FÖRST!
Citera
2013-01-15, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
KVALITE BRA! Skulle bara säga att jag älskar er alla! HIHIH. ETT g intaget. MDMA IS THE SHIEET, bättre än methulone och allt vad ni säger! Det står i bibeln! Jesus sista måltid snorta han 2 gram mdma och petrus förrädaren fick bara tjack därför han förrådde honom, KOM IHÅG VAR NI LÄSTE DET FÖRST!

Snacka inte skit om tjacket

petrus förrädaren va en horsare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in