• 2
  • 3
2012-12-16, 10:24
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Hehehe har varit med om samma sak en gång, ONS som kissar på sig.
Den gången luktade det inte heller typ, vet inte varför men mina tankar går allt närmare och närmare till förklaringen att vackra tjejers urin är luktfritt.
Citera
2012-12-16, 11:15
Medlem
Drinis avatar
Av alla trådar man skulle kunna skapa av en sådan händelse så frågar du om urin inte jämt luktar
Du måste vara en ovanligt omtänksam och snäll person.

Klart du gjorde rätt som lät henne följa med hem och inte utnyttjade henne.. Hur skulle du kunna veta att hon skulle kissa på sig?

Vad hände på morgonen? vad sa ni till varandra? är ju nyfiken nu
Citera
2012-12-16, 15:10
Medlem
Widebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
Av alla trådar man skulle kunna skapa av en sådan händelse så frågar du om urin inte jämt luktar
Du måste vara en ovanligt omtänksam och snäll person.

Klart du gjorde rätt som lät henne följa med hem och inte utnyttjade henne.. Hur skulle du kunna veta att hon skulle kissa på sig?

Vad hände på morgonen? vad sa ni till varandra? är ju nyfiken nu

Hon var väldigt bakis då hon vaknade - så hon låg mest och åmade sig. Hon hade ångest av annat som hänt under kvällen - men såg inte ut att minnas pissincidenten.

Vii pratade om allt möjligt, och hade det förhållandevis trevligt. Jag kommer ha svårt att bli attraherad utav henne i framtiden, vilket ledde till att det, endast, blev ett one night stand.
Citera
2012-12-16, 15:56
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Widebeck
Som den gentleman jag är, så undvek jag att berätta om incidenten dagen efter. Då det hände var hon för full för att uppfatta vad som hände.

Jag tror dock hon måste noterat att hennes jeans var fuktiga och handduken i sängen, men vi talade inte om det. Inget gott kommer ur att skambelägga en ung flicka.

Du är inte orolig för att hon ska tro att du pissat på henne? Sen borde hon väll tyckt att det var konstigt att hon vaknade utan byxor?
Citera
2012-12-16, 22:36
Medlem
cschrilles avatar
Har hänt flera gånger när man legat bredvid en tjej och strulat och smekt henne och liknande och sen nuddat typ knät mot trosorna så blir man plaskvåt. Fast du kanske kände att det rann/sprutade?
Citera
2012-12-16, 23:03
Medlem
CockneyRejects avatar
hahaha ofta ni bara lägger er o slaggar igen fyfan va vidrigt ! Ont: håller med de andra, det var fyllepiss
Citera
2013-01-10, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Widebeck
Hon var väldigt bakis då hon vaknade - så hon låg mest och åmade sig. Hon hade ångest av annat som hänt under kvällen - men såg inte ut att minnas pissincidenten.

Vii pratade om allt möjligt, och hade det förhållandevis trevligt. Jag kommer ha svårt att bli attraherad utav henne i framtiden, vilket ledde till att det, endast, blev ett one night stand.

Men alltså. Satte hon på sig samma byxor som hon hade kissat i och gick hem? Måste väl upptäckt att de var dyngsura. Något stämmer inte här!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in