2012-12-31, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr private
Den gamla liknande tråden dog ut Vill inte att någon lägger ut tjejernas riktiga namn, utan bara det användarnamnet som de själva valt att använda sig av

Det fanns en liknande tråd för flera år sedan och det var mysig läsning av flera anledningar.
För det första så fick man tips om bra och enkla ligg och för det andra så visste man på förhand
hur tjejen gick tillväga så man slapp kära ner sig i onödan och sen bli bedragen medan man själv
satt och höll på sig

Så den tråden gillades skarpt

Jag fick själv nytta av en liknande tråd när en tjej jag träffade påstod att hon bara låg oskyddat med
mig och vi var kk´s. Hon träffade endast nån enstaka annan om jag inte hade tid. En kväll när jag ville ses så hade hon mens. Dagen efter kunde jag läsa i tråden om en lycklig kille som haft henne
på besök och lagt satsen i musen och även fotat (var på knullkontantks forumsdel). Samma kille
hade gjort inlägg och postat bilder om flera tjejer. Så när hon hörde av sig och var mensfri, ähum,
så träffade jag henne men drog på mig en kondom. Sen föreslog jag att båda skulle testa sig innan hon skulle sova över nästa gång. Hon protesterade först och undrade varför jag inte litade på hennes löfte då vi båda faktiskt var nytestade första gången vi körde utan gummi.

Vi testade oss och hon hade fått klamydia och var rätt skamsen och i sin tur sne på killen
Så det inlägget räddade mig från att tvingas vara alkoholfri 10 dagar den sommaren
Plus att jag slapp och bry mig allt för mycket. Jag slutade dejta henne direkt hon fått beskedet om klamydia men jäklar vad killar som hörde av sig till henne utan att hon förstod varför

Så en sån tråd vore smaskens att få igen igen. Någon här som får ligga nåt på de sidorna?

Huh! Risk man hittar en "buksvåger" här.
Citera
2012-12-31, 19:13
Medlem
alcatrazs avatar
Har knullat en från BC, själva kontakten gick väldigt snabbt och det var hon som tog initiativ till allt, Dvs skrev till mig först och sen föreslog träff samma kväll. Hon var inte speciellt snygg men villig, verkade dock vara väldigt wt varför det bara blev en gång, hon ville dock fortsätta träffas.

Annars har jag samma erfarenheter som andra här, t.o.m feta, fula brudar kan på dessa sajter dryga sig och spela över sin liga. Samtidigt som de blir bombarderade med mail av massa killar/män som verkar ha både en och två skruvar lösa de också.

Ser också att väldigt många kvinnor klagar på detta att de får så många mail, varför de då helt enkelt inte tar och blockar inkommande mail, och sen själva tar initiativ till kontakt med de män som de tycker verkar intressanta är fortfarande ett mysterium?

Mitt slutliga intryck av sidor som dessa är att majoriteten förmodligen har mentala problem och deras sociala handikapp har gjort att det är på dessa sidor som de får söka mänsklig kontakt, både män och kvinnor.
Citera
2012-12-31, 20:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Killar man legat med då?

Var själv medlem på K6 för ett par år sedan innan jag skaffade partner, träffade ett par killar därifrån.
Minns speciellt en kille som körde 40 mil tur och retur för att få en avsugning, jag föreslog det mest på skämt men han slängde sig i bilen på direkten.
Kan tilläggas att vi hade haft kontakt i flera månader och killen ifråga såg rätt bra ut.

40 mil för en avsugning, helt sinnes!

Vad tyckte han efteråt då, tyckte han att han fick valuta för resan, var du så bra?
Citera
2012-12-31, 20:59
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Vad tyckte han efteråt då, tyckte han att han fick valuta för resan, var du så bra?

Vi hade fortsatt kontakt ett tag efteråt och han ville komma på besök igen, men då hade jag skaffat mig en annan kamrat att leka med så det var inte längre aktuellt
Citera
2013-01-01, 01:09
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vi hade fortsatt kontakt ett tag efteråt och han ville komma på besök igen, men då hade jag skaffat mig en annan kamrat att leka med så det var inte längre aktuellt

Låter som han tyckte du var bra då, grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av Office
Allt jag har att säga är att jag hoppas att det kostar pengar att testa sig. Jag vill inte vara med och betala för era degenerade lekar.

Haha, en moraltant eller farbror här låter det som

Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag får aldrig napp på badoo. Jag har skickat meddelanden till flera tusen kvinnor på badoo. Jag hade ett one-night stand. Jag hatar badoo och jag hatar dig. srs

Långt efter att jag träffade min nuvarnade tjej och därför avslutade mitt badoo-konto fortsatte jag få meddelanden om att olika tjejer kontajtade. Blev aldrig riktigt säker på om det var verkliga tjejer eller bara spam från badoo. Fick klaga flera gånger innan mailen upphörde.
Citera
2013-01-01, 19:16
Medlem
Bukks avatar
Har även jag varit med om blåsning från Motala!
Minst dubbla vikten än vad som angavs och bilderna hon skickade måste varit mycket gamla.

Dessvärre satte jag på fanskapet och mår fortfarande illa av det flera år senare.

Undrar om vi är något på spåret här?
Ljuger dom alla om sin vikt i Motala ?
Citera
2013-01-03, 02:56
Medlem
mentaltstörds avatar
Legat med flera från k6, porrigt men framförallt helgon. Tycker det är lättare att få kontakt med folk på sidor där konkurransen är mindre, där det inte går 500 killar på 1 tjej. Och det är hyfsat lätt att få napp om man inte är helt körd när man mailar runt. Att låtsas att man är ett par där killen ska få ligga med tjejen som mailas... Det är bara att glömma, brudarna är ju inte idioter, lättgenomskådat som fan. Think more outside the box så funkar det
Citera
2013-01-03, 05:51
Medlem
Roxanas avatar
Rubriken ändrad så även damerna kan delge oss sina äventyr.

Tråden handlar inte om hur man ska lyckas få ligga på dessa sidor, då har vi istället:
https://www.flashback.org/t1518583

/mod
Citera
2013-01-03, 06:22
Medlem
Ok är tjej, för ett par år sen blev jag för första gången medlem på bc, jag hittade en ett par år yngre latino med fina bilder som jag tyckte var het.
Vi träffades och andra träffen hade vi sex, dock hade han en så smal liten kuk så jag kännde ingenting och han höll på och juckade i tre jävla timmar!
Nån vecka senare hade jag skaffat mig pojkvän (en annan som fanns på bc) och bröt kontakten med lillsnorre.

För några månader sedan så var jag åter medlem på bc och denna gången annonserade jag efter en kines, valde ut den yngste som svarade.
Han hade skickat bilder av sin kropp men i liggande position så han såg smalare ut än vad han var så det visade sig vara en tjockis kines.
Men han såg ganska bra ut änndå och jag hade inte fått så mycket på lång tid så var smått desperat så jag körde på, inget tänder mig så lätt som kineser gör.
Men mitt i akten så känner jag något konstigt i hans nacke och jag fattar ganska snabbt att han har en jävla peruk på sig.
Den hade han köpt och lurat mig med för han visste jag ogillade killar med rakad skalle, just då skrattade jag bara åt det men nu tycker jag det är sjukt.
Sjukt dålig i sängen var han också.
Han hade svårt för att få upp den och då tog han en hårsnodd och linda om kuken och sa att det brukade hjälpa, det hjälpte inte

Äcklig kille som stank parfym, tog mig säkert två veckor eller mer att sanera lägenheten efter honom.

Skit sida bc!
Citera
2013-01-03, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavenda
Ok är tjej, för ett par år sen blev jag för första gången medlem på bc, jag hittade en ett par år yngre latino med fina bilder som jag tyckte var het.
Vi träffades och andra träffen hade vi sex, dock hade han en så smal liten kuk så jag kännde ingenting och han höll på och juckade i tre jävla timmar!
Nån vecka senare hade jag skaffat mig pojkvän (en annan som fanns på bc) och bröt kontakten med lillsnorre.

För några månader sedan så var jag åter medlem på bc och denna gången annonserade jag efter en kines, valde ut den yngste som svarade.
Han hade skickat bilder av sin kropp men i liggande position så han såg smalare ut än vad han var så det visade sig vara en tjockis kines.
Men han såg ganska bra ut änndå och jag hade inte fått så mycket på lång tid så var smått desperat så jag körde på, inget tänder mig så lätt som kineser gör.
Men mitt i akten så känner jag något konstigt i hans nacke och jag fattar ganska snabbt att han har en jävla peruk på sig.
Den hade han köpt och lurat mig med för han visste jag ogillade killar med rakad skalle, just då skrattade jag bara åt det men nu tycker jag det är sjukt.
Han hade svårt för att få upp den och då tog han en hårsnodd och linda om kuken och sa att det brukade hjälpa, det hjälpte inte

Äcklig kille som stank parfym, tog mig säkert två veckor eller mer att sanera lägenheten efter honom.

Skit sida bc!

Vill bara poengtera att det var en latinokille ett par år yngre än mig jag träffade INTE ett par.
Hade inte haft sex på ett halvår och kröp vid det laget runt i taket hemma och så fick jag en sådan "stor" besvikelse.
Senast redigerad av Lavenda 2013-01-03 kl. 08:50.
Citera
2013-01-03, 12:25
Medlem
swingerspars avatar
Vi är ett par i 30 års åldern som träffat 4-5 olika killar från BC.. Tyvärr brukar aldrig beskrivningen på varken bilderna eller i texten stämma särskilt bra.. Numera går vi hellre på swingersklubb och träffar folk att ha skoj med, alltid trevligt folk och man ser hur dom ser
Citera
2013-01-03, 13:49
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavenda

Skit sida bc!

Du klagar på liten kuk sen efteråt annonserar efter en kines?
Bara jag som inte får ihop det där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in