2012-10-10, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magn0lia
Kan man inte som tjej få skriva om KILLAR man knullat med från nämnda sidor? ;-)

Jag kan ju börja.. men ska man skriva ut dens användarnamn?
Citera
2012-10-11, 13:48
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr private
Haha..hur jag vet? Just för att jag fått tips från andra forumsanvändare om sånt din åsna Varför tror du jag drog igång en öppen tråd för? Hur många fina tjejer
tror du finns på sexkontaktsidor och söker där...om det inte är för att vara otrogna?
---
Tjejer däremot finns oftast på såna sidor av två anledningar. 1) De ser bra ut och vill ligga runt,
där har förmodligen vare sig du eller jag nån chans 2) De är upptagna men är trötta
på sin sambo och vill ha diskreta äventyr.
Igen, du är väldigt dömmande och pratar om saker du inte kan veta något om. Ok, du har gått på ett par nitar - jag fattar. Och visst, en del kanske inte vågar camma pga vad som kan hända. Men en bild på ansiktet eller en cam på ansiktet ser jag inte så stor skillnad på. Bara för att man sätter på cammen för verifikation så betyder det ju inte att man måste strippa och showa.
Men verifiering eller ej så kan man ju ta det säkra för det osäkra och träffa personen ute på en drink först. Om allt känns bra så kan man ju åka hem ihop.
Men fortsätt du och bjud hem/åk hem till dina nitar. Jag tvivlar på att denna tråd kommer få dig att undgå dem om du inte fattar att felet är ditt.
Citera
2012-10-12, 09:18
Medlem
Minxys avatar
Är man det minsta lilla kräsen så är det svårt att få napp på BC.
Jag och min man finns där under en parprofil där vi söker en extra tjej. Nog får vi mail i massor, men 90% är från killar, 9% är från par och 1% är från tjejer - och de tjejerna ser antingen ut som stryk eller har nåt mentalt fel.

Så om någon kan tipsa om en fin (normalviktig, sympatisk och humoristisk) tjej så tar jag med glädje emot!
Senast redigerad av Minxy 2012-10-12 kl. 09:39.
Citera
Roxanas avatar

Moderatormeddelande

Postat av Roxana 2012-10-12, 09:41
Medlem
Självklart ska ingen behöva uppge sitt nick på nån knullsida, så lägg av med att fråga. /mod
2012-10-12, 14:23
Medlem
RuinationIPAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Är man det minsta lilla kräsen så är det svårt att få napp på BC.
Jag och min man finns där under en parprofil där vi söker en extra tjej. Nog får vi mail i massor, men 90% är från killar, 9% är från par och 1% är från tjejer - och de tjejerna ser antingen ut som stryk eller har nåt mentalt fel.

Så om någon kan tipsa om en fin (normalviktig, sympatisk och humoristisk) tjej så tar jag med glädje emot!

Been there, done that. Bought the T-shirt too...
Citera
2012-10-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
Gör det, ser inte varför man inte skulle kunna göra det, frågan är om efterfrågan på recensioner för killar är lika stor.

Det är den absolut!!
Citera
2012-12-31, 15:32
Medlem
ExtremeWayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Sjukt svårt att få napp på BC i alla fall om man inte vill ha en tjej som ser ut som ett ösregn...

Inte ens då är det knappt möjligt.

Blev medlem på skoj en gång för att se om det fanns några hungriga MILFs.
Glömde skriva sexuell läggning och fick PM av typ 10 kåta homokillar, där en av dom ville betala 500kr + taxiresa till hans hotell kl 1 på natten för att GE mig en avsugning, och då hade jag inte ens bild på mig själv. Tackade vänligt nej och avslutade mitt konto.
Så ni som är bi/homo har skitmycket att välja mellan men annars verkar det vara i princip omöjligt att få napp om man inte orkar sitta i timmar och skriva långa och klyschiga meddelanden till varenda tjej. Hela nätdejting-fenomenet är bara löjligt. Det går typ 500 killar på varje tjej, det är inte ens värt att försöka.
Senast redigerad av ExtremeWays 2012-12-31 kl. 15:36.
Citera
2012-12-31, 15:47
Medlem
xxxandors avatar
Dom där knullsidorna är meningslösa om man är en ung kille som letar efter ett ligg.
Däremot är Badoo en bra grej som gett mig 6 ligg bara detta året utan att jag behövt anstränga mig nämnvärt, dock får man vara lite falsk och ge sken av att man är ute efter ett förhållande.
Citera
2012-12-31, 16:32
Medlem
Bc och K6 har man väl varit på.. träffa ett psyko på en av nämnda sidor..

Fick lite små roliga meddelande efter en kväll jag varit ute med kompisar, hade inte bestämt något med henne eller så, utan bara sagt att jag inte kunde träffas den kvällen..

Vakna upp till spännande meddelande som "hoppas det var skönt att knulla någon fjortis" "du vill inte ha mig, utan bara någon fjortis" sen eskalerade det ganska snabbt till "kommer du hit något mer gång så kommer jag skära halsen av dig" "du är död nästa gång jag ser dig" etc etc!

Kan säga att jag är glad att jag körde kodis med den bruden de få gångerna jag träffa henne.. Visste att hon inte var helt stabil, men att hon skulle flippa så hade jag fan inte den minsta aning om.. Värst av allt var att allt skrevs när jag sov, och svara inte på något av meddelanden..

-----

Sen ogillar jag fenomenet där alla kvinnor, verkligen alla, verkar vilja ha någon i stil med Brad Pitt, eller annan ikon från filmvärlden. Nu snackar vi alla, från de snygga, till de fläskiga wt brudarna.
Brudar som jag dejtat eller haft ons med och fått kontakt med utanför internet skulle jag bara glömma att försöka få till träff på dessa sidor.. Till och med botten skrapet på sidorna verkar få ligga som bara fan om dom verkligen vill.. Nej dessa sidor är inte tillför killar, det går att konstatera. Ja om du nu inte är extremt rik, och som sagt, ser ut som Brad Pitts bror..

Inväntar svar om att jag ser säkert ut som stryk, detta är dock inte fallet, tro det eller ej. Inte Wt heller.
Citera
2012-12-31, 18:26
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magn0lia
Kan man inte som tjej få skriva om KILLAR man knullat med från nämnda sidor? ;-)

Det tycker jag och hur är det med par, jag och tjejen finns där som par
Citera
2012-12-31, 19:03
Medlem
farlings avatar
Killar man legat med då?

Var själv medlem på K6 för ett par år sedan innan jag skaffade partner, träffade ett par killar därifrån.
Minns speciellt en kille som körde 40 mil tur och retur för att få en avsugning, jag föreslog det mest på skämt men han slängde sig i bilen på direkten.
Kan tilläggas att vi hade haft kontakt i flera månader och killen ifråga såg rätt bra ut.

40 mil för en avsugning, helt sinnes!
Citera
2012-12-31, 19:10
Medlem
Milizers avatar
Tror det är rätt lönlöst att ragga på sådana sidor som singelkille. Men som par kan det funka. Tjejen jag dejtade ville att jag skulle välja en kille med stor kuk till henne medan jag fotade. Fick typ 100 svar inom en timme. Och jag fixade stor kuk åt henne. Fick fina foton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in