2010-12-25, 00:36
Medlem
Fru.Norbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juvelidiot
ÄR LEIFI FUCKING LEIFI ER TOMTE????

haha jaaa, faktiskt!!!
Citera
2012-12-23, 20:28
Medlem
Bumpar tråden.

Tips på roliga saker att säga/göra som tomte mottages tacksamt!
Citera
2012-12-23, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Isterkoppen
Bumpar tråden.

Tips på roliga saker att säga/göra som tomte mottages tacksamt!

Fixa en namnlista på alla närvarande, hitta på synder för de vuxna och läs upp namnen ett efter ett: "Leif - fuskat med deklarationen, det blir inga julklappar där. Emma - snäll hela året, det blir en julklapp det! Stina - du måste börja respektera hastighetsbegränsningarna, i år blir det inga julklappar! Pelle - en fin liten kille har nissarna rapporterat till Tomten, det blir fina julklappar till dig!" osv. Kanske kul om du vågar ta ut svängarna lite på de vuxnas synder?
Citera
2012-12-23, 20:41
Bannlyst
en liten rolig sak är att sätta på sig masken bak o fram, sätt på dig en peruk så ansiktet inte syns,oerhört populärt och skojfriskt
Citera
2012-12-23, 21:33
Medlem
Bra tips! Ös på med mer bara!
Citera
2012-12-23, 21:35
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterkoppen
Bra tips! Ös på med mer bara!
dyk upp redlöst full!
Citera
2012-12-23, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
dyk upp redlöst full!
Inte så lämpligt nej.
Citera
2012-12-23, 22:59
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Slå in julmust i ett paket, maybe? Apotekarnes såklart!
Citera
2012-12-23, 23:23
Medlem
Tjippmunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Fixa en namnlista på alla närvarande, hitta på synder för de vuxna och läs upp namnen ett efter ett: "Leif - fuskat med deklarationen, det blir inga julklappar där. Emma - snäll hela året, det blir en julklapp det! Stina - du måste börja respektera hastighetsbegränsningarna, i år blir det inga julklappar! Pelle - en fin liten kille har nissarna rapporterat till Tomten, det blir fina julklappar till dig!" osv. Kanske kul om du vågar ta ut svängarna lite på de vuxnas synder?
den var riktigt bra.
Citera
2012-12-23, 23:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Riktigt kul
Jag skall tipsa sonen som skall vara tomte imorgon. Dottern kommer att tacka gud för att hon inte bad sin pappa ta rollen som tomte efteråt.....
Citera
2012-12-24, 13:27
Medlem
Fonsyfuns avatar
Jag har varit tomte nästan varje år sedan jag var 12 Jätteskoj!

När jag kommer in frågar jag: Finns det några snälla pensionärer här? (jag är yngst i släkten) Skit i't då! (precis som en reklam som gick för länge sedan)
Tomten ser även ganska dåligt och behöver ofta hjälp med att läsa!
Citera
2014-12-23, 14:49
Medlem
Softzs avatar
BUMP.

Jag ska vara tomte, tipsa på är ni snälla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in