2012-11-04, 12:58
Citat:
Ursprungligen postat av Makedon94
Och om denna albanska killen lovade och i slutändan verkligen gifte sig med den makedonska tjejen, tror du hennes familj hade gått med på det då?! Du är dum eller nånting. Du vet inte hur vi makedoner ser på albaner... dom är enligt oss jävligt äckliga. Jag är dock tacksam att dom finns. Albanernas existens gör makedonernas hat mot greker mildare. Jag kan nån dag bli iriterad på nått som grekerna sagt eller lagt ut men bara tänker jag på albanerna får jag plötsligt lusten att dansa grekiska dans och dricka ouzo med greker. Vi gillar inte greker och bulgarer men jämfört med en alban så är greken min bror och jag skulle hellre dö för en grek än att skaka hand men en alban. Hade någon kvinna i min släkt blivit inblandad med en alban hade jag begått ett hedersmord på honom. Jag hade slängt in han i min bakluck på bilden, kört ut honom till nån sjö eller älv. Sen hade jag tagit ut hans lever och börjat äta på den, medans han andas. Jag svär vid korset jag hade tagit död på honom och gjort mordplatsen jävligt vidrig!!! Ett tips till alla albaner, blanda inte era med våra makedonska eller serbiska tjejer, snacka inte med dom. Ni förstör bara ert eget liv och när kniven sitter i bröstkorgen och ni får flashbacks från 98' så är det försent att säga förlåt... Ha det i skallen
Det är många slaviska makedonier som semestrar i Albanien och Grekland. Slaviska makedonier besök i Albanien ökas för varje år. tydligen gillar ni vår gästvänlighet vår kust och mat Om dem hatar albaner och greker så mycket varför ens tillbringa sin semester där? dubbel moral? Håll er till Ohrid sjön då och spela patriot…
Iallafall alla de makedonier som jag har stött på som har besökt Albanien har bara gott att säga. Så jag vet att alla makedonier inte delar din uppfattning.