Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie
Euroshopper har väldigt goda nachos! Lite oväntat med tanke på att det är ett budget märke.
Även Eldorados är starka, trekantiga är bäst då de får en saltare smak än de runda lustigt nog.
Själv så handlar jag såhär:
Salsa: Eldorado, billigare och duger fint. Santa Maria om man vill lyxa, Discovery är inget vidare
Nachos: Eldorado även här, löjligt goda nachos, varning för mycket mättat fett dock. Snäppet bättre än Euroshoppers, Santa Marias är rätt smaklösa.
Tortilla: Santa Marias största wrap på 12", Eldorados bröd är inget vidare, tort och hårt samt finns inte i denna storlek såvitt jag vet. Discovery tyckte jag inte om smaken på, den var mjuk och fin som Santa Marias men smaken kändes fel. Santa Marias smaksatta Tortilla är ok som bäst, Tomat varianten ger lite tårta på tårta upplevelse om man har mycket salsa och tomat i sin wrap. Testade förövrigt Santa Marias fullkorn igår, helt ok smak för att vara fullkorn, marginellt nyttigare än vanliga bröden och smaken var inte så hemsk man skulle kunna misstänka med fullkornsprodukter.
Kryddblandning till köttfärs: Santa Maria är bäst här, Eldorado har en nästan druvig sötaktig smak på sin blandning.