Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Jaha, insåg inte att du var så "gammal"! Ja det är klart att det inte känns helt bra när man ska börja tänka på familj osv Men som svar på din fråga:
Tror du det är möjligt för en person att känna det, men inte vilja säga det?
- Ja det tror jag absolut! Jag brukar ha rätt lätt för att få starka känslor för någon men brukar hålla tillbaka innan jag känt in situationen lite mer. Jag säger dock alltid att jag gillar personen om denne säger det till mig. Annars blir det så skumt tycker jag allt!
Så "gammal"! haha Tänkt på familj sedan jag var runt 20, så det är inget har med åldern att göra. Alltid varit lite lillgammal
Håller med dig helt. Men märkt att alla inte riktigt fungerar så. Denna personen jag pratar om säger att dem inte säger sånt, att dem aldrig varit så mycket för att säga saker. Tycker bara det lät skumt! haha
Personen ifråga har dejtat en tjej i några månader nu och han säger att hon frågar då och då; tycker du om mig, är du kär i mig, saknar du mig? Men att han vägrar svara och skämtar bort det. Han säger att han förstår varför hon frågar, för han ställer sådana frågor till henne hela tiden. Skillnaden är att hon svarar. Han har även frågat om hon älskar honom haha Men det komiska är att jag känner båda dessa individer och hon börjar få fnatt på att han aldrig säger hur han känner eller svarar på hennes frågor. Tyckte bara det var så roligt, vet dock inte om det är normalt att folk är sådana. Vet dock att han är väldigt reserverad som person.
Dem ses kontinuerligt och pratar varje dag. Hon träffar honom på helgerna och sover där. Dock tycker hon det känns konstigt att han inte säger vad han känner. Han hävdar att han säger vad han känner genom att låta henne vara där hela helger, han ringer henne varje dag, är myser med henne när hon är där, berättar saker som ingen annan vet om hans liv (för han är så reserverad)... haha
Redan sagt till honom att det är nog svårt för henne att förstå det, du är för reserverad och de flesta människor visar och säger hur dem känner. Men han vill inte lyssna på mig haha