Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackministern
Jag håller med dig om att sannolikheten är mycket stor att CdC dödades och styckades där hon senast bodde. Vet inte vilket hotell du pratar om men jag tyckre "Arkitekten" är mest intressant eftersom hon brukade bo där. Vet inte hur ofta eller hur länge. "Slaktaren" hamnar lägre ner på min lista eftersom jag saknar ett samband mellan Södertälje-Solna.
Den som vet var "Saba" bodde får gärna tala om det. Tycker den här tråden saknar riktigt het info som brukar framkomma i andra trådar. Nu har jag inte läst alla sidor men ganska många. Det borde gå att få fram något hett trots att 27 år gått...
Den som vet var "Saba" bodde får gärna tala om det. Tycker den här tråden saknar riktigt het info som brukar framkomma i andra trådar. Nu har jag inte läst alla sidor men ganska många. Det borde gå att få fram något hett trots att 27 år gått...
Den geografiska kopplingen är inte så viktig, men den finns, men titta på SG:s bakgrund/profil istället. Det finns ingen het info, utan man får resonera med det man har. Förresten sökte SG lokal i Solna, så han hade huserat där. En viss koppling fanns. Jag vet inte vilket hotell det var, men i Döden är en man nämns hotellvistelsen.
Den första dumpningsplatsen låg förresten intill en plats där sexköpare brukade stanna sina bilar, så det är mkt troligt att den eller de som lämnade säckarna hade koppling till platsen. Ett smidigt ställe att ställa bilen, om man är van och ingen reagerar nämnvärt. Eg är det ju ett minutjobb, med bil. Köra ner, sprinta en bit, langa bort säckarna och gasa iväg, särskilt om man är två, med en spanare. Platsen är ju i sig intensiv och förvillande, med idrottshall, sexköpare och folk i rörelse. Den symboliserar allt och ingenting, och är ju rätt smart som dumpningsplats egentligen.