Citat:
Ursprungligen postat av oohnoo
Jag är en ung tjej (18) som alltid har tänt otroligt mycket på äldre män! Ända sen jag var i 10-11års ålder har jag attraherats av betydligt äldre karlar.
Jag är bara nyfiken att höra på om ni har någon övre gräns för vad ni skulle kunna ligga med samt varför?! Och i vilken ålder tror ni en man/kvinna är som bäst i sängen?
Jag personligen hade nog inte backat för att ligga (som en övre gräns) med en gubbe kring 45-50 om han såg ut som Fabio Lanzoni, George Clooney, Johnny Depp eller liknande. Anledningen till att jag gillar äldre män är väl helt enkelt för att jag har någon fantasi om att dem ska vara med dominanta och erfarna och kunna "ta hand om mig" på ett sätt som en kille i min egen ålder inte skulle kunna

Kul trådstart, då jag har funderat lite omkring ämnet.
Min gräns uppåt är nog ganska obefintlig. Kanske inte en 80årig kvinna, men skulle inte tveka att vara med en som är fylla 60. Jag är mer av en ytlig person: Ser hon bra ut så går det att ligga med henne.
Sen blir det kanske lite mer sällsynt när man kommer upp i just nämnda ålder, men jag säger OM.
Och jag är 24 år, för den som undrar