2012-11-20, 00:45
Medlem
Jag är en ung tjej (18) som alltid har tänt otroligt mycket på äldre män! Ända sen jag var i 10-11års ålder har jag attraherats av betydligt äldre karlar.

Jag är bara nyfiken att höra på om ni har någon övre gräns för vad ni skulle kunna ligga med samt varför?! Och i vilken ålder tror ni en man/kvinna är som bäst i sängen?

Jag personligen hade nog inte backat för att ligga (som en övre gräns) med en gubbe kring 45-50 om han såg ut som Fabio Lanzoni, George Clooney, Johnny Depp eller liknande. Anledningen till att jag gillar äldre män är väl helt enkelt för att jag har någon fantasi om att dem ska vara med dominanta och erfarna och kunna "ta hand om mig" på ett sätt som en kille i min egen ålder inte skulle kunna
Citera
2012-11-20, 00:49
Bannlyst
Hur är/var din relation med din far varit ?

skämtåsido, som äldst 23.....Jag är 20
Citera
2012-11-20, 00:49
Medlem
ÄLDSTA NI HADE KUNNAT LIGGA MED .

2 år ,he he .
Citera
2012-11-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPokerface
Hur är/var din relation med din far varit ?

skämtåsido, som äldst 23.....Jag är 20
Haha usch, det är absolut inget sådant. :P

Jag tycker väl det är lite spännande och förbjudet också att ligga med nån som är så pass gammal antar jag.
Citera
2012-11-20, 00:50
Medlem
MissionImpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oohnoo
Jag är en ung tjej (18) som alltid har tänt otroligt mycket på äldre män! Ända sen jag var i 10-11års ålder har jag attraherats av betydligt äldre karlar.

Jag är bara nyfiken att höra på om ni har någon övre gräns för vad ni skulle kunna ligga med samt varför?! Och i vilken ålder tror ni en man/kvinna är som bäst i sängen?

Jag personligen hade nog inte backat för att ligga (som en övre gräns) med en gubbe kring 45-50 om han såg ut som Fabio Lanzoni, George Clooney, Johnny Depp eller liknande. Anledningen till att jag gillar äldre män är väl helt enkelt för att jag har någon fantasi om att dem ska vara med dominanta och erfarna och kunna "ta hand om mig" på ett sätt som en kille i min egen ålder inte skulle kunna

Wake up girl!
Hur många 45 åringar tror du ser ut som Johnny Depp o co??
De är filmstjärnor....
Sök i verkligheten och ja män i den åldern visst finns det undantag med vältränade killar som är snygga. Men flertalet är halvflintiga rakade soffängsmarodörer som har kanske ett par ungar, skilda och ja avdankade.

ohh jag vet jag kommer få så mycket påhopp av killarna nu :P
Men ärligt hur många fräscha gubbar finns det i verkligheten??
Citera
2012-11-20, 00:52
Medlem
Spurrs avatar
Citat:

Kul trådstart, då jag har funderat lite omkring ämnet.

Min gräns uppåt är nog ganska obefintlig. Kanske inte en 80årig kvinna, men skulle inte tveka att vara med en som är fylla 60. Jag är mer av en ytlig person: Ser hon bra ut så går det att ligga med henne.

Sen blir det kanske lite mer sällsynt när man kommer upp i just nämnda ålder, men jag säger OM.

Och jag är 24 år, för den som undrar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Wake up girl!
De är filmstjärnor....
Sök i verkligheten och ja män i den åldern visst finns det undantag med vältränade killar som är snygga. Men flertalet är halvflintiga rakade soffängsmarodörer som har kanske ett par ungar, skilda och ja avdankade.

Men för o svara på din fråga om ålder har jag bara varit med en äldre o han var 10 år äldre än mig... Och då var jag över 30...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Wake up girl!
De är filmstjärnor....

Du har helt rätt, det är ingen majoritet precis! Men det finns Tro mig!
Citera
2012-11-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen
Golddiggerhora.
Hmm? Jag har väl aldrig sagt något om att jag skulle vilja ligga med en äldre man i annat syfte än sex? :P Aldrig att jag öppet skulle dejta en gubbe i den åldern..
Citera
2012-11-20, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen
Golddiggerhora.

Var kom pengar in i bilden? Står väl ingenstans att mannen måste kunna betala/vara rik?

OnT: Om en man såg ut som Johnny Depp hade åldern inte spelat någon roll alls...
Citera
2012-11-20, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spurr
Kul trådstart, då jag har funderat lite omkring ämnet.

Min gräns uppåt är nog ganska obefintlig. Kanske inte en 80årig kvinna, men skulle inte tveka att vara med en som är fylla 60. Jag är mer av en ytlig person: Ser hon bra ut så går det att ligga med henne.

Sen blir det kanske lite mer sällsynt när man kommer upp i just nämnda ålder, men jag säger OM.

Och jag är 24 år, för den som undrar
Skönt att höra en likasinnad! Och kul att du också funderat kring det

Jag är också ytlig vad gäller detta såklart. Det ska vara en fräsch och snygg man och inte något vrak isåfall Sen har du också helt rätt i att det blir mer sällsynt med sådana guldklimpar ju högre åldern blir haha
Citera
2012-11-20, 00:56
Medlem
Citat:
Du har helt rätt, det är ingen majoritet precis! Men det finns Tro mig!

Jo helt klart :P var lite ironisk

Men nu vet jag inte vart i landet du bor, men en annan som bor i en mellanstor stad så finns det et mindre utbud bor du i stkhlm göteborg eller malmö eller någon större stad kan jag tänka mig utbudet är betydligt större..

Men klart en man som Paul Walker hade ju inte varit fel.. Åhh
Nu vet jag gå till stans gym DÄR finns dem definitivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in