2012-11-20, 01:04
Medlem
forest79s avatar
Då jag är förälskad i en man som är 50 så ligger väl min gräns ungefär där, högst 55 får de vara.
Citera
2012-11-20, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen
Och har massor med pengar.

Jag hade satt på honom även om han var fattig och stod och sålde strumpor vid ett gatutorg för att ha råd med lite kondomer typ. Fyfan vad het! Definitivt mitt frikort.
Citera
Medlem
AkeGruss avatar
Är inte själva vitsen att "gubben" SKA vara och då även bör se aningen äldre ut ? Vad är vitsen med att ligga med en Söt 50åring som "är" ung ?
Citera
Medlem
MissionImpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen
Och har massor med pengar.

Fast nu bryr jag mig inte ett dugg om hans pengar.. Du vet skulle han komma som "Jack Sparrow" skulle det ju vara "direkt ägglossning" dessutom mohaha..
Citera
2012-11-20, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkeGrus
Är inte själva vitsen att "gubben" SKA vara och då även bör se aningen äldre ut ? Vad är vitsen med att ligga med en Söt 50åring som "är" ung ?
Äldre, men inte förfallen och sunkig! Det är stor skillnad
Citera
2012-11-20, 01:15
Medlem
MissionImpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Jag hade satt på honom även om han var fattig och stod och sålde strumpor vid ett gatutorg för att ha råd med lite kondomer typ. Fyfan vad het! Definitivt mitt frikort.

YES!! haha mitt frikort med helt klart
Citera
2012-11-20, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Hahaha tack! Det där förklarade verkligen hela situationen!
Citera
2012-11-20, 01:19
Medlem
AkeGruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oohnoo
Äldre, men inte förfallen och sunkig! Det är stor skillnad
Tja nu vad det ju inte dom orden jag sa... ( även om dom nu råkar passa in på mig själv hyfsat bra ) Men om du vill bli dominerad så är det väl mer en fråga om personlighet hos din tilltänkta.
Citera
2012-11-20, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkeGrus
Tja nu vad det ju inte dom orden jag sa... ( även om dom nu råkar passa in på mig själv hyfsat bra ) Men om du vill bli dominerad så är det väl mer en fråga om personlighet hos din tilltänkta.
Det kan alldeles säkert stämma att mycket har med personligheten att göra! Men jag ser ändå något hett i just den här stora åldersskillnaden och det "förbjudna". Så jag tror inte bara det hänger på att han ska ha en dominant personlighet i mitt fall, utan jag gillar tanken på att han är mycket äldre än mig och jag skulle bli lika förbjuden frukt för honom som han för mig i princip..
Citera
2012-11-20, 01:40
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oohnoo
Och i vilken ålder tror ni en man/kvinna är som bäst i sängen?

De äldre kvinnor som jag har haft sex med har också varit de bästa. Givetvis har de inte lika härliga kroppar som yngre kvinnor eller orkar vara lika aktiva men de kompenserar upp det med erfarenhet.
Citera
2012-11-20, 01:44
Medlem
Så länge det inte finns någon risk att personen bryter typ höften eller får hjärtstillestånd så är de lugnt!
Citera
2012-11-20, 01:49
Medlem
AkeGruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
De äldre kvinnor som jag har haft sex med har också varit de bästa. Givetvis har de inte lika härliga kroppar som yngre kvinnor eller orkar vara lika aktiva men de kompenserar upp det med erfarenhet.

Kan kanske stämma men, gammal som jag är, tycker jag fortfarande att det är härligt att se en ung kvinnas fasta bak rodna av lite sträng uppfostran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in