2012-08-24, 17:56
Bannlyst
Nån som vet vad dvärgtjejen heter, Facebook?
Citera
2012-08-27, 17:31
Medlem
torrenttobbes avatar
Vet inte om jag ser en repris nu men tittar på 5an just nu.
Frugan där med två ungar var väl ändå sjukt snygg?
Citera
2012-08-31, 17:49
Medlem
dom hjälper alltså killar som har båtar värd 3 miljoner? vilket slöseri.
Citera
2012-08-31, 17:57
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
dom hjälper alltså killar som har båtar värd 3 miljoner? vilket slöseri.

Vad? Nu blev jag nyfiken, har inte tittat på det på evigheter eftersom det klassas som gråttv.
Citera
2012-11-14, 17:55
Moderator
v50s avatar
Ikväll 20.00 startar en ny säsong av arga snickaren.

Citat:
I premiäravsnittet av Arga Snickaren möter vi Sofie, 36, som bor i en villa tillsammans med sina tre barn, tre katter och jättehunden Jan. Huset, som är ett renoveringsobjekt, köpte Sofie för åtta år sedan med sin dåvarande pojkvän, men renoveringsarbetet har gått långsamt. Det blir ofta översvämning, värmen fungerar inte, elen är osäker och det är mest kaos i vad hon kallar sitt ”Villa villerkulla”

Arga snickaren
Citera
2012-11-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Ikväll 20.00 startar en ny säsong av arga snickaren.

Arga snickaren

36 år??

Fyfan vad sleten kvinna, ser ut att vara minst 46 år gammal
Citera
2012-11-14, 20:25
Medlem
Majgulls avatar
Jag undrar vad Sofie har för diagnos..
Citera
2012-11-14, 20:39
Medlem
Vilket jävla grottmongo, förstår att hon är skiljd. Ser ut som 50 och beter sig som 15 år, INTE EN DAG äldre iaf.
Citera
2012-11-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull
Fick nästan omgående intrycket att hon har en odiagnostiserad ADHD
Citera
2012-11-15, 07:02
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull

Ja någon diagnos har hon säkert frågan är bara vad, tittade på uppföljningsavsnittet och hon var lika handlingsförlamad där som i huvudprogrammet.
Citera
2012-11-15, 07:53
Medlem
Majgulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Fick nästan omgående intrycket att hon har en odiagnostiserad ADHD

Ja, jag fick samma känsla. Men visst kan hennes beteende ha berott på att hon var allmänt utbränd men hon sa själv att hon var svår att leva med, att hon var väldigt impulsiv och att hon hade svårt för att ta in vad folk säger osv...
Citera
2012-11-18, 23:49
Medlem
slutagnälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howlinbob
Ingen som skrivit något om pågående säsong...

Dagens avsnitt innehöll ju ett riktigt originellt babbe par som inte riktigt hade alla hästar hemma vad gällde samliv med barn osv.

Dock skönt företagsam entreprenör babbe som skaffat sig parad våning på öfvre Östermalm, inte mindre än nio bolag har han involverat i.

http://www.121.nu/onetoone/sokresult...d700b0e88c46ba
Bara jag som får väldigt konstiga vibbar av detta avsnitt? Avsnitt 2 säsong 4. Jag tycker det är ett väldigt märkligt val de gör när de väljer att åka hem till denna familj.

Mannen i huset, Elihu Elmoznino (i programmet endast benämnd "Eli"), äger alltså en lägenhet med minst 6 rum på Grev Turegatan 34, ett stenkast från Strandvägen och en av Sveriges dyrare adresser för er som inte är från Stockholm. Värdet på denna bostad är minst 10 miljoner, kanske 15 mille.

Elihu själv är en ganska förmögen person:
http://www.di.se/artiklar/2004/12/9/...ta-over-wedins

Och ingenting är egentligen fel i lägenheten. Det är lite ostädat, och köket är inte toppmodernt. I övrigt är bostaden fylld med kristallkronor och överklassmöbler. Inte ens någon renovering på gång. Helt olikt övriga program där de i normala fall åker hem till familjer med mögelskador, trasiga rutor och el som är livsfarlig som har fastnat i renoveringsträsket. Känns rätt larvigt när det värsta Anders "Arga snickaren" hittar är att duschslangen inte är installerad ordentligt.

Vad är grejen? Föll valet på dessa pga. av att det är invandrad arab med svart flickvän? Direktiv från kanalledningen? Invandrare i övrigt lyser ju med sin frånvaro eftersom dessa i normalfallet varken äger eget hus eller arbetar som hantverkare. Eller ligger det något annat bakom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in