2011-08-26, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset strip
Enligt Andreas Svanebos facebook är han tillsammans med någon Therese nu, tog snabbt slut med Kalla där? http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=582251613

Fast han är fortfarande facebookvän med Charlotte, och Charlotte även med hans nya

De är i alla fall fortfarande folkbokförda på samma adress enligt Ratsit, så i sådana fall måste det ha tagit slut nyligen.

Citat:
Karl-Erik Anders Svanebo 27 år 1984-05-19 Mogatan 61 B Sundsvall
Marina Charlotte Kalla 24 år 1987-07-22 Mogatan 61 B Sundsvall
Citera
2011-08-26, 18:40
Medlem
Anders/Andreas är kusiner... Ej samma person...
Citera
2012-05-20, 20:48
Medlem
Ratis avatar
Hon har skaffat sig en hemsida nu.
http://www.charlotte-kalla.se
Citera
2012-05-20, 20:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Hon har skaffat sig en hemsida nu.
http://www.charlotte-kalla.se
media/PR hemsida dock inte privat!
Citera
2012-09-30, 22:49
Medlem
alpha-betas avatar
Charlotte Kalla stod och hejade på folk på slutet av Lidingöloppet i lördags, vilket gav i alla fall mig extra energi. Tog ett tag för mig innan jag hajade att det var hon. Enligt mina observationer var hon kortare och sötare än på tv, tyckte att hon var riktigt het.
Citera
2012-10-01, 19:15
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasr
kan hon va SÖTARE än på tv????????????????
Jag hade lite heller trott de tills jag såg henne live med en fin solbränna och bländande vita tänder. När hon dessutom bjöd på ett stort leende när jag tittade en extra gång om det verkligen var hon så fick jag lite extra fart.😊
Citera
2012-11-13, 01:50
Medlem
horomhebs avatar
Nån fler än jag som höjer ögonbrynen över den senaste reklamen på TV med Charlotte?
Hon sitter (hemma?) vid köksbordet och slår in ett paket med en el-tandborste tittar in i kameran och säger den är till "någon speciell". En kvinnlig röst säger "Vad pratar ni om?" "Inget!"
Uppenbarligen är den osynlige den speciella. Ett sätt att tala om att även Charlotte har en kvinnlig sambo?
Citera
2012-11-13, 03:51
Medlem
Barbara Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horomheb
Nån fler än jag som höjer ögonbrynen över den senaste reklamen på TV med Charlotte?
Hon sitter (hemma?) vid köksbordet och slår in ett paket med en el-tandborste tittar in i kameran och säger den är till "någon speciell". En kvinnlig röst säger "Vad pratar ni om?" "Inget!"
Uppenbarligen är den osynlige den speciella. Ett sätt att tala om att även Charlotte har en kvinnlig sambo?

Varför är det uppenbart? Länk till reklamen?
Kan det inte bara vara vanligt tjejsnack?
Citera
2012-11-13, 06:57
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horomheb

Jag tror att du analyserar alldeles för mycket...Det handlar om reklam och varför skulle hon välja den kanalen att berätta om hon var gay eller ej? Väldigt långsökt.
Citera
2012-11-13, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag tror att du analyserar alldeles för mycket...Det handlar om reklam och varför skulle hon välja den kanalen att berätta om hon var gay eller ej? Väldigt långsökt.
instämmer med dig långsökt
Citera
2013-02-23, 13:36
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbara Ann
...Kan det inte bara vara vanligt tjejsnack?

Förmodligen ihopljuget tjejsnack, eftersom Charlotte Kalla inte varit i närheten av prispallen de senaste tre månaderna. Senast idag kom hon på 6:e plats, och det talar snarare för slarvig livsföring. Hon har väl inte börjat tulla på flaskan ?

Lite färre kändispartyn och lite mer träning ute i spåret borde göra susen för 2013 års slöaste skidåkare: Charlotte Kalla !
Citera
2013-02-23, 16:38
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Förmodligen ihopljuget tjejsnack, eftersom Charlotte Kalla inte varit i närheten av prispallen de senaste tre månaderna. Senast idag kom hon på 6:e plats, och det talar snarare för slarvig livsföring. Hon har väl inte börjat tulla på flaskan ?

Lite färre kändispartyn och lite mer träning ute i spåret borde göra susen för 2013 års slöaste skidåkare: Charlotte Kalla !

Nä handlar nog inte om det. Ser bara på Justina Kolwaschyk (sp), hon tränar som en gris 24/7 vad jag läst och kan oftast inte rå på norskorna ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in