Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
hur kan du f 309mg lyrica?
bra att va nere p s lite sub men tar du oxy ibland s har du egentligen bara bytt missbruk.
hoppas du lyckas med alla hjlpmedel
funkar dimoren mot mer n kass mage p at?
Jag har 600 ordinerat. "309" var en typoo, skulle vara 300.
Men nu har abstinensen den senaste veckan faktiskt varit s hg att jag har tagit 600 mg vissa dagar som igr t.ex., och 1mg xanor, 1,5*7.5 imovane, 20mg valium, blodtryckssnkande Diovan, paracetamol, acetylsalisyra, och 3*50mg diklenoflak
Sen har jag kkat 200g sweitzernt chocklad igr (ibland r det 400g toblerone som bara sljs p rusta) och en halva salta pinnar,tv "berries" (sta youghurt), och Guldnougat p 60g ocks, och en massa tugggummi. Skert mer. Mer har bara gtt upp 0.8kg.
Ja, det r inte roligt. Var hos tandlkaren fr tv mnader sen, hade ett litet hl. Och vntade 2 mnader av ekonomiska skl... D var det lilla hlet stort, plus att jag ftt tv till....
fan
Och i vras drog jag en tand till, + en rotfyllnad, s jag har lagt mer n 10k p tnderna och har hgkostnadsskydd lite grand.
Angende loppen, jag vet inte om den funkar, men jag tar 2 st nr det r som vrst med ATn. Det har hnt att jag r ls i magen p morgonen och d tar jag en tablett. Om de hjlper vet jag inte, jag tar ju s sm doser. JAg tror inte riktigt p dem.