2012-11-03, 14:10
Medlem
C.H.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
http://kartor.eniro.se/m/9Beco

Och har han kommit ifrån Örebrohållet så kan det faktiskt ha varit en olycka. Vägen gör där en tvär krök åt höger precis innan rondellen. Det är möjligt att han har missat den av olika skäl och kört rakt fram och klippt den mötande bilen. Någon som varit på olycksplatsen och sett läget?

Smällen har varit i god tid innan rondellen! spikrak och plan vägbana, den är alltså inte i rondellen eller i den föregående kurvan.

Han har trott sig se snutar, fått panik, skrivit på armen och väjt in i damen.

Det kommer av naturliga skäl aldrig bli helt klarlagt . men det är den uppfattningen som de flesta på plats verkar ha haft.
Citera
2012-11-03, 14:29
Medlem
FruGondols avatar
Fräckt av Aftonbladet att antyda att den omkomna kvinnan krockade med
sitt (för mordförsök) efterlysta barnbarn.
Här går tidningen bokstavligen över lik för att sälja lösnummer.
Citera
2012-11-03, 15:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruGondol
Fräckt av Aftonbladet att antyda att den omkomna kvinnan krockade med
sitt (för mordförsök) efterlysta barnbarn.
Här går tidningen bokstavligen över lik för att sälja lösnummer.
Ja, man får lätt intrycket att han krockat med sin mormor. Vad vet vi om Matz (jävla stavning!) annat än att han tycks ha varit lite pundig av sig? Han ser ut som ett typiskt fall av svår ADHD: den bleka hyn, det lilla huvudet och den för stora kepsen.
Citera
2012-11-03, 16:20
Medlem
08oss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Förstod nästan att det var en strulputte då det ska mycket till för att råka ut för en sådan olycka på det vägavsnittet.

Denna?:

http://www.facebook.com/matz.skantz
Om det var han så tycker jag synd om hans son.
Ett exempel på hans facebook-bilder, läs kommentaren.
http://i.imgur.com/M3kdU.png
Citera
2012-11-03, 16:59
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Om det var han så tycker jag synd om hans son.
Ett exempel på hans facebook-bilder, läs kommentaren.
http://i.imgur.com/M3kdU.png

Skulle tippa på att kommentarerna är ett skämt.
Citera
2012-11-03, 21:03
Medlem
Dirtyheads avatar
Hmm! Ja, vi som kände Matz, kanske inte är förvånade över att han gick vidare i förtid. Men! Vi har oxå sett en annan sida av honom. En ung kärleksfull pappa, som över allt annat,älskade sin son och gjorde allt för att få det å funka. Trots motgångar, var han än försökte få hjälp. RIP Matz!
Citera
2012-11-03, 21:06
Medlem
Dirtyheads avatar
Till Rikskrim! Ja, det var ABSOLUT ett skämt!
Citera
2012-11-03, 23:06
Medlem
Linebbs avatar
Ni som kände honom, var det mamman till hans barn som han högg med kniv? Isf hoppas jag hon mår bra och inte är alltför skadad för sonens skull....
Citera
2012-11-04, 15:44
Medlem
Schibsteds avatar
Vilken äcklig hora den här Matz verkar ha varit.
Att slumpmässigt välja ut en bil att köra in i och begå självmord genom att samtidigt döda en oskyldig medtrafikant.
Kunde ju ha dödat en hel barnfamilj i bilen han valde att köra in i.
Hoppas han ruttnar i helvetet!
Citera
2012-11-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linebb
Ni som kände honom, var det mamman till hans barn som han högg med kniv? Isf hoppas jag hon mår bra och inte är alltför skadad för sonens skull....

Mamman till barnet verkar må bra, det är nog en annan flickvän det handlar om.
Citera
2012-11-05, 03:25
Medlem
Kenishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linebb

Nej det är inte mamman till barnet som är offret.
Citera
2013-01-04, 12:21
Medlem
skogensskinnybitchs avatar
Fast nu är det ju så att det var tanten som kom på fel sida av vägen och han kom troligen för fort. Varför man kör för fort ? Ja det kan bero på många orsaker. Att lägga näsan i blöt i saker som man inte har en aning om är fel. Jag har läst alla era kommentarer och det skrämmer mig vilka slutsatser och fördomar ni har. Det irriterar mig också att de var så snabba att skriva ut i alla tidningar fastän de inte visste hur det gick till, sedan när de vet så ändrar de inte ens. Sedan vill jag påminna om att alla gör fel här i livet, alla! Ingen är felfri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in