Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
3 timmars sömn på ghb ska visst vara som 9 timmar i vanlig sömn pga att man falleri rem,sömnen direkt lärde en mej som styrketränade hårt.
tror det stämmer iaf, ej 100 dock
Ja, det ligger något i det. högkvalitativ sömn på någon minut bara. när jag kör 24/7 på gobbe sover jag 3 timmar mellan kl 06 och 09 sen brukar jag ta en kortare nap efter middagen (fyller inte på en dos då utan lägger mig och blundar så sover man 1 timma) så brukar bli 4-6 timmar sömn per dygn och ändå är man pigg, glad och social
Om man tar två till tre doser per natt och ger fan i att gå på det under dagtid skulle ju vara perfekt men efter ett halv år eller så skulle då VERKLIGEN ingen annan medicin fungera, jag vet ju bara hur dåligt jag sover när jag kört 24/7 på gobbe 2 veckor.
Finns dock ingen annan medicin/substans vad jag vet som man alltså rent utsagt däckar av, har somnat sittande flera gånger i 2-3 timmar (inte bra för nacken)
Zopiklon i all ära men det fungerar faktiskt inte för mig dom gånger jag verkligen behöver det alltså om jag ska upp på något tidigt möte eller så (tar det gärna ihop med diazepam då eftersom doser över 15 mg aldrig funkat för sömn) men fungerar utmärkt då jag i lugn och ro bara använder det och ser en film sen efter halva filmen börjar man blunda lite mera. kan ibland sova på 7,5 mg + en halv 7,5 mg (orkade inte räkna vad det skulle bli.)