2012-10-30, 05:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
3 timmars sömn på ghb ska visst vara som 9 timmar i vanlig sömn pga att man falleri rem,sömnen direkt lärde en mej som styrketränade hårt.

tror det stämmer iaf, ej 100 dock
Ja, det ligger något i det. högkvalitativ sömn på någon minut bara. när jag kör 24/7 på gobbe sover jag 3 timmar mellan kl 06 och 09 sen brukar jag ta en kortare nap efter middagen (fyller inte på en dos då utan lägger mig och blundar så sover man 1 timma) så brukar bli 4-6 timmar sömn per dygn och ändå är man pigg, glad och social

Om man tar två till tre doser per natt och ger fan i att gå på det under dagtid skulle ju vara perfekt men efter ett halv år eller så skulle då VERKLIGEN ingen annan medicin fungera, jag vet ju bara hur dåligt jag sover när jag kört 24/7 på gobbe 2 veckor.

Finns dock ingen annan medicin/substans vad jag vet som man alltså rent utsagt däckar av, har somnat sittande flera gånger i 2-3 timmar (inte bra för nacken)

Zopiklon i all ära men det fungerar faktiskt inte för mig dom gånger jag verkligen behöver det alltså om jag ska upp på något tidigt möte eller så (tar det gärna ihop med diazepam då eftersom doser över 15 mg aldrig funkat för sömn) men fungerar utmärkt då jag i lugn och ro bara använder det och ser en film sen efter halva filmen börjar man blunda lite mera. kan ibland sova på 7,5 mg + en halv 7,5 mg (orkade inte räkna vad det skulle bli.)
Citera
2012-10-30, 06:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Ja, det ligger något i det. högkvalitativ sömn på någon minut bara. när jag kör 24/7 på gobbe sover jag 3 timmar mellan kl 06 och 09 sen brukar jag ta en kortare nap efter middagen (fyller inte på en dos då utan lägger mig och blundar så sover man 1 timma) så brukar bli 4-6 timmar sömn per dygn och ändå är man pigg, glad och social

Om man tar två till tre doser per natt och ger fan i att gå på det under dagtid skulle ju vara perfekt men efter ett halv år eller så skulle då VERKLIGEN ingen annan medicin fungera, jag vet ju bara hur dåligt jag sover när jag kört 24/7 på gobbe 2 veckor.

Finns dock ingen annan medicin/substans vad jag vet som man alltså rent utsagt däckar av, har somnat sittande flera gånger i 2-3 timmar (inte bra för nacken)

Zopiklon i all ära men det fungerar faktiskt inte för mig dom gånger jag verkligen behöver det alltså om jag ska upp på något tidigt möte eller så (tar det gärna ihop med diazepam då eftersom doser över 15 mg aldrig funkat för sömn) men fungerar utmärkt då jag i lugn och ro bara använder det och ser en film sen efter halva filmen börjar man blunda lite mera. kan ibland sova på 7,5 mg + en halv 7,5 mg (orkade inte räkna vad det skulle bli.)

Intressant
Ja GHB är bra,kul att du kunde bekräfta detta du också.

Jag tycker man somnar bra några dagar i stöten på de olika preparaten sen bör man byta igen och så vidare.
Blandar aldrig gobbe med nå annat dock.

En liter filmjölk tycker jag är fint om man gått på just gobbe ett tag, lite hårt för magen bara

MVH Erase
Citera
2012-10-30, 06:49
Medlem
Tja har testat dom flesta Propavan, Therelen, och resten av dom men det som har fungerat bäst på mig varje gång är Flunitrazepam somnar lätt varje gång. Räcker med 0.5mg. def min favvorit benzo. Kanske inte det lättaste att få utskrivet men försök få en riktigt förstående läkare. Har även testat med Zopiklon vilket är min andra favorit. Också testat med Still men som sagt Flunitrazepam har alltid fungerat jättebra. Och snart får jag nya, Riktigt längtar =). Annars brukar jag ha ganska lätt att somna på Lyrica iofs beroende på om jag har hög tolerans på det eller inte men Flunizarna är bäst utan tvecka. MVH
Citera
2012-10-30, 06:58
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maito
+1

Ghb är det starkaste sömnmedel man i praktiken kan komma över. Som en bonus försämrar inte ghb sömnkvalitèn utan förbättrar den rent av. Dessutom är inte ghb beroendeframkallande så länge man håller sig till nattligt bruk och det ger heller ingen toleransökning utan samma dos är effektiv år ut och år in.

Funkar inte ghb heller och man inte vill ha seroquel är bara barbiturater och diverse livsfarliga anestetika kvar att välja på.

Stämmer bra det, o GHB fungerar för sömn för alla eftersom det är omöjligt att hålla sig vaken på en lätt överdos.

Här finns det i Fass förövrigt: https://www.fass.se/LIF/produktfakta/produkt_dokumentval.jsp?NplID=20040607004715&DocTy peID=7&ProductName=Xyrem

Heminevrin är faktiskt annars effektivt för dom flesta att knockas utav.

Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
3 timmars sömn på ghb ska visst vara som 9 timmar i vanlig sömn pga att man falleri rem,sömnen direkt lärde en mej som styrketränade hårt.

tror det stämmer iaf, ej 100 dock

Nä inte 9 timmar inte men man behöver inte sova lika länge, REM-sömnen är inte heller den viktigaste sömnen utan det är NREM-sömn som också GHB ökar som är viktigast, under REM-sömnen drömmer du och det är därför man drömmer varje gång på GHB och får riktigt verkliga drömmar.

Jag har extrema sömnproblem o det är bara GHB som biter på det, men har också fått extrema sömnproblem pga jag har missbrukat GHB så pass hårt.
Senast redigerad av Slingshot 2012-10-30 kl. 07:10.
Citera
2012-10-30, 10:25
Medlem
ElizabethDeanss avatar
5 stycken stora valium nersköljda med ett dricksglas sprit
Citera
2012-10-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymd
Stilnoct.

Du bör nog öppna ögonen så att du faktiskt läser vad du svarar på...
Citat:
Jag har testat propavan, circadin, lergigan, stilnoct, imovane, mirtzapin, seroquel, och theralen
Citera
2012-10-30, 10:52
Medlem
Halcion brukar bita rätt bra på ganska många har jag fått för mig. Själv sover jag som en klubbad säl på flunitrazepam.
Citera
2012-10-30, 11:22
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
En kopp opium te!
Citera
2012-10-30, 11:23
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Sprit blandat med lite Benzo.
Citera
2012-10-30, 12:13
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Hmm för mig fungerar Imovane oftast, gäller att inte ta det för ofta bara.
Annars theralen vilket jag inte gillar men som faktiskt kan fungera bra i perioder.
Övriga benso förutom alprazolam fungerar bra med.

Lyrica fungerar inte ensamt men i kombo med imovane och alkohol så sover man mycket djupt och länge.
Citera
2012-10-30, 12:55
Medlem
furis avatar
Tryptizol.. Fy fan, går verkligen inte att hålla sig vaken. Men dock är man som en zombie dagen efter, vet dock inte om de just är en sömntablett men trött blir man då allt!
Citera
2012-10-30, 15:38
Medlem
CrapNs avatar
Tack för alla svar ska fråga läkaren efter nozinan och ska fråga runt bland kranarna efter ghb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in