2012-10-16, 11:26
Goddag alla flashbacks filosofer, det här lär bli en av mina sista trådar här.
På senare år har naturen kallat mig allt starkare.
Jag minns som liten grabb sa till min mamma, "när jag blir stor vill jag leva ute i naturen, bara jag en kniv och mitt fiskespö."
Starka ord för en liten 11årig grabb kan tyckas.
Nu på senare år har den blivit så stark att jag är väldigt nära på att gå över i praktiken.
Jag ser väldigt pessimistisk på vad människan byggt upp.
Jag har dock inte tappat allt hopp för mänskligheten.
Jag kan tänka mig att kanske framtida generationer kommer finna sig där jag vill finna mig nu.
Allt cirkulerar i att jag ska anpassa mig till det jag inte alls håller med om, så det kommer jag inte göra.
Skriva en bok? - Nej.
Även om jag hade skrivit en bok hade det krävts tvångsinformation globalt för att iden ska träda i kraft i min livstid.
Jag har accepterat att jag förmodligen inte kommer finna mig en partner, det är fullt accepterat men ser gärna att jag gör det.
Du kanske ser detta som sorgligt, jag ser detta som något fint.
Jag vet att jag kommer spottad, sparkad och slagen på.
Detta kommer inte rubba mig.
Jag kommer att dela med mig av min information till den som vill veta på vägens gång.
Detta ska ses som en protest mot samhället och jag kommer finna lycka.
Sen vill jag veta vad ni tycker om en sak, är det fel att ta det som erbjuds där ute som är någon annans levebröd i överlevnadssyfte?
Inte om ni tycker lagen är rätt eller fel utan om vad ni anser.
Jag tror att detta blir min sista tråd, så farväl flashback.
mvh /RFSW
På senare år har naturen kallat mig allt starkare.
Jag minns som liten grabb sa till min mamma, "när jag blir stor vill jag leva ute i naturen, bara jag en kniv och mitt fiskespö."
Starka ord för en liten 11årig grabb kan tyckas.
Nu på senare år har den blivit så stark att jag är väldigt nära på att gå över i praktiken.
Jag ser väldigt pessimistisk på vad människan byggt upp.
Jag har dock inte tappat allt hopp för mänskligheten.
Jag kan tänka mig att kanske framtida generationer kommer finna sig där jag vill finna mig nu.
Allt cirkulerar i att jag ska anpassa mig till det jag inte alls håller med om, så det kommer jag inte göra.
Skriva en bok? - Nej.
Även om jag hade skrivit en bok hade det krävts tvångsinformation globalt för att iden ska träda i kraft i min livstid.
Jag har accepterat att jag förmodligen inte kommer finna mig en partner, det är fullt accepterat men ser gärna att jag gör det.
Du kanske ser detta som sorgligt, jag ser detta som något fint.
Jag vet att jag kommer spottad, sparkad och slagen på.
Detta kommer inte rubba mig.
Jag kommer att dela med mig av min information till den som vill veta på vägens gång.
Detta ska ses som en protest mot samhället och jag kommer finna lycka.
Sen vill jag veta vad ni tycker om en sak, är det fel att ta det som erbjuds där ute som är någon annans levebröd i överlevnadssyfte?
Inte om ni tycker lagen är rätt eller fel utan om vad ni anser.
Jag tror att detta blir min sista tråd, så farväl flashback.
mvh /RFSW