Citat:
Ursprungligen postat av McIlroy
Det fetade: Nej, du som gillar barnporr tycker uppenbarligen så. Tur att det finns friskare människor i samhället som inte behöver barnporr för att gå igång. Och tur att det finns lagar som låser in såna som dig.
Och det är vidrigt att du har barnporr hemma och tycker att du omgående ska radera detta av omtanke till din tidigare flickvän. Empati är annars något som många här på FB har stor brist på här. Vi har lagarna där av en anledning, tyvärr så är ni för mindre begåvade för att förstå dom men det betyder ju inte att någon kommer att ändra lagarna för er. Vänj er och anpassa er till lagarna så lär ni er kanske sen vad som är sjukt och inte sjuk. Det ni sysslar med är det sjuka - en ledtråd bara!
Jag föredrar definitivt inte fjortisar, snarare tvärtom. Jag säger bara att en naken 15-åring är en sexuellt mogen ung kvinna, och alltså inget barn.
Förr, för jättelängesen i Sverige, då medellivslängden låg på omkring 30. Vid vilken ålder tror du dem debuterade sexuellt? Runt första mensen där nånstans... DÅ var det ingen som tyckte det var skamligt att tycka att en naken ung kvinna är sexuellt attraktiv, inte heller i Sverige så sent som i början av 1900-talet var det något konstigt med det... Flickor giftes bort i 15-16 års åldern.
Men just nu skall folk balla ur när de ser en naken 15-åring på bild. Det tycker jag är sjukt, hon är ju bara naken, va fan e grejen???
Sedan, din idiot, så har jag fortfarande viss kontakt med min gamla tjej, som gav mig fotografierna för över 10 år sen, och hon har inga som helst problem med att jag har sparat bilderna. Jag har berättat det för henne.
För mig är detta fina minnen, inget jag sitter och runkar till.
Du har många undertryckta perversioner i ditt psyke, och det är just absolutister som du som är farliga, det är bara dom som ballar ur.