2006-03-05, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtebror
Är någon av de ansvariga för melodifestivalen med på Elitlistan?

- Det MÅSTE ju vara så, för BWO låten var ju så fruktansvärt intetsägande, att det enda sättet för den att ta sig vidare var att det inte fanns några andra starka låtar...

Heh... jag vet personer som har varit med på Elitelistan som lovordar BWOs bidrag. Borde ju tyda på att den är fruktansvärt bra, eftersom folk som blivit utkastade från listan borde ha ett horn i sidan till Bard och knappast lovorda hans verk.
Citera
2006-03-07, 15:19
Medlem
Citat:
Elitisterna tillfredsställer Bards perversioner - men även sina egna.

Mustafa Can

Bra slutkläm av Can.
Citera
2006-03-22, 16:31
Medlem
MunchenCallings avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,796838,00.html

vad är det för jävla C-kändisar som är med på den listan?
Citera
2006-03-22, 17:06
Medlem
swardfishs avatar
Kallar dom den där samlingen egotrippade knäppgökar för elit så får jag ju samtliga mina fördommar mot Alexander Bard besannande.
En mustachklädd skvallerkärring i knästrumpor och shorts är precis vad han är.
Eller som jag i min värld utanför fb hade uttryckt det, "han är en jävla hora".
Citera
2006-03-22, 17:50
Bannlyst
Blev lite ledsen när jag såg att Filip Hammar var med på listan. Verkar vara en skön kille, men å andra sidan förvånar det mig inte att han med i elite. Han verkar samtidigt vara en dryg fina krogen-fitta.

Hoppet står nu till Fredrik Wikingsson.
Citera
2006-03-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Blev lite ledsen när jag såg att Filip Hammar var med på listan. Verkar vara en skön kille, men å andra sidan förvånar det mig inte att han med i elite. Han verkar samtidigt vara en dryg fina krogen-fitta.
Tycker också han verkar schysst, men hans bekräftelsebehov har framgått ganska tydligt. Är inte förvånad över att han är med på listan.
Citera
2006-03-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler

Hoppet står nu till Fredrik Wikingsson.

Äh.. va fan.. Det är ju inte frimurarna vi pratar om precis.
Om någon frågar om man vill vara med på en lista vars avsikt är att sprida snaskigt skvaller om kändisar är det väl i princip bara att svara ja, det hade säkert 97,2% av alla normala människor gjort..
Citera
2006-04-02, 15:57
Medlem
Okej, ämnet "Elit-listan" är färdigdebatterat nu. Men en sak som fastnat och som jag inte hittat svaret på är följande: Anna Björkman som fick kicken från DN-vikariatet pga listan - är hon släkt med TV-skribenten Anders Björkman på Expressen? Är hon rentav hans dotter?

Både hon och han har kopplingar till USA: han brukar skriva krönikor från Los Angeles och hon har sin syster där. I "Uppdrag mamma" skriver hon om hur hon blev gravid efter en tillfällig romans i USA.
Citera
2007-01-26, 18:08
Medlem
snömannens avatar
läckor?

det bästa sättet att bilda sig en uppfattning om mejllista vore väl att få läsa mejlen?
med så många medlemmar som det tydligen är fråga om måste det förekomma "läckor".
Citera
2007-01-27, 22:59
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snömannen
det bästa sättet att bilda sig en uppfattning om mejllista vore väl att få läsa mejlen?
med så många medlemmar som det tydligen är fråga om måste det förekomma "läckor".

Tror det mesta ändå hamnar i spamfiltret

En gång i tiden så var den listan lite mer allmän och vem som helst kunde komma med i den på rekommendation från en annan medlem, men de flesta var ändå medlemmar från konferenssystemet Computext.
Citera
2007-01-28, 14:28
Medlem
davidoffs avatar
Existerar den idag?
Citera
2009-06-12, 11:25
Medlem
Dubbelespressos avatar
Hur går det nu för tiden?
Läste en teori idag om att det skulle vara ett experiment från salig herr Bards sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in