Alla jag gått till hittills har klippt mig fult och snett, ofta ojämt, t.ex. mer på ena sidan än andra eller så säger de att dom ääälskar mitt långa hår men likförbannat hugger de av 15 cm... nej tack!
Jag har jättetjockt hår och vill ha lite uppklippt med långa lager på lager så att ansiktet ramas in men vill ändå behålla den mesta av längden (alltså det understa lagret ska vara lika långt som det är nu eller någon cm kortare bara för det är inte så slitet).
Jag funderar på att gå till "Hej!" på Rådmansgatan för de såg så himla trevligt och fräscht ut där men priset låg på 600 eller något har jag för mig för en klippning UTAN tvätt, inpackning eller styling som om man ska ha det också blir det väl 1000.
Jag skulle helst vilja ha typ 2 timmar hos någon frisör så allt bli supernoggrant gjort och så tjockt som mitt hår är är det det jag behöver... eller åtminstone en frisör som inte är slarvig utan tar sig tid och gör så jag blir nöjd!
Jag tycker 300 är okej pris för tvätt/inpackning, klippning, och lite fön/styling men det får man bara på groupon eller letsdeal för såna pengar... jag köpte det en gång men klippningen vart katastrofal.
Funderade på den där kändisfrisören Bobby på Drottninggatan annars, men han tar ju 800 eller något för att klippa... suck.
Någon som har tips? Skulle uppskattas!
Senast redigerad av sadgirl 2012-09-30 kl. 22:13.