2012-09-21, 13:56
Medlem
Hej!

Kollade runt och hitta ingen liknande tråd.. Ni kan flytta tråden, men jag hade ingen aning om vart jag skulle lägga ämnet. Aja nu till saken.

Jag behöver hjälp, jag vet inte hur jag ska kunna konvertera musik från youtube till mp3 MED HD. Bara konvertera nån låt är inga problem, men att få det med bra ljud går inte asså. Har provat säkert 10+ olika sidor som är youtubekonverterare och antingen så funkar inte deras HD funktion lr så har de ingen (lol). Så vet ni nåt program man kan tanka där mp3 låtarna blir HD utan att filen är 50 mb? Så att de ligger runt 10 mb som HD låtar brukar göra på en 3,5 minutslåt...

Hitta en sida som hette typ Youtube downloader HD... Visst, låtarna blev HD men 50 MB?! helt sjukt.

HJÄLP PLS!!!
Citera
2012-09-21, 14:02
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> ÖDIT

//Mod
Citera
2012-09-21, 14:34
Medlem
Hade också gärna velat veta... De youtube-downloader som finns nu suger ju, låtarna ligger på 128 kbit/s
Citera
2012-09-21, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Hade också gärna velat veta... De youtube-downloader som finns nu suger ju, låtarna ligger på 128 kbit/s

Mm verkligen.. 128 kbit hade man i början av 2000 talet... XD
Citera
2012-09-21, 14:36
Medlem
Skogsvattes avatar
Testat http://www.snipmp3.com/?
Citera
2012-09-21, 14:56
Medlem
epost72s avatar
Peta in skit i ena änden och få ut guld i andra?
Är videon/musiken uppladdad i skitkvalité så lär slutprodukten bli det samma oavsett vad man kör det genom för program.
Citera
2012-09-21, 20:18
Medlem
Hittade en sida: http://www.hddownloader.com/index.php där kan du välja vilken kvalite du vill ha på filerna

Edit: Verkar sluta fungera efter en låt...
Senast redigerad av Janitori 2012-09-21 kl. 20:21.
Citera
2023-09-18, 20:58
Medlem
Hej testa https://utoobdl.info/
Citera
2023-09-18, 21:10
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebach
Hej!

Kollade runt och hitta ingen liknande tråd.. Ni kan flytta tråden, men jag hade ingen aning om vart jag skulle lägga ämnet. Aja nu till saken.

Jag behöver hjälp, jag vet inte hur jag ska kunna konvertera musik från youtube till mp3 MED HD. Bara konvertera nån låt är inga problem, men att få det med bra ljud går inte asså. Har provat säkert 10+ olika sidor som är youtubekonverterare och antingen så funkar inte deras HD funktion lr så har de ingen (lol). Så vet ni nåt program man kan tanka där mp3 låtarna blir HD utan att filen är 50 mb? Så att de ligger runt 10 mb som HD låtar brukar göra på en 3,5 minutslåt...

Hitta en sida som hette typ Youtube downloader HD... Visst, låtarna blev HD men 50 MB?! helt sjukt.

HJÄLP PLS!!!

Du fick säkert en video ?

Citat:
Ursprungligen postat av Janitori

Vad ligger youtube på?
Även om du får 128 motsvarar de väl inte 128 ren rip original för ligger den högre och du får 128 är de ändå sämre...

Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebach
Mm verkligen.. 128 kbit hade man i början av 2000 talet... XD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in