• 2
  • 3
2006-03-18, 23:21
Medlem
Kan inte någon göra lite detektivarbete nu?
Vem tränade H . Lundqvist i somras?

Denna tränare har nu hand om en 20-åring som är 185cm lång och väger 75kg (stigande?). Vilka är dessa två?

Edit: äh Megadeth var lite före
2006-03-18, 23:56
Medlem
Enzo F Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
då är det väll bara att kolla upp vilken målvaktstränare lunkan hade i sommras eller vad det var och titta vilken klubb han är och tränar i nu. ska gå in på frölundas hemsida nu och titta efter en 20årig målvakt.
Det lär nog antidopinggruppen också göra
2006-03-18, 23:58
Medlem
viva la evolution
2006-03-20, 16:06
Medlem
hahaha jaja men jag är inte ifrån frölunda bara samma PT skrev ja.
de är väl bara dom kollar efter det
2006-03-20, 16:09
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shcumi
hahaha jaja men jag är inte ifrån frölunda bara samma PT skrev ja.
de är väl bara dom kollar efter det

Vad skall du säga till gubbarna i laget när du åker dit?

Tror du dom kommer bli stolta över dig?

2006-03-20, 16:13
Medlem
Ha - Ha - Ha.

Jävla dåre, Hockey målvakt och vill kura?

Va fan, käka lite proteinpulver och några ägg om dagen, sen så tränar du TUNG styrke träning.

edit: skitsamma, gör som du vill kura på, du har ju ändå kört 8v oralt så du kommer ändå inte bli ngn toppmålvakt, vissa människor har ju helt tappat stingen alltså
2006-03-20, 17:17
Bannlyst
fan va den här tråden har spårat ut nån som hålt sig till topic
2006-03-23, 23:44
Medlem
haha aa..
dom flesta vet ju inte mkt här om hockey & kur!
kolla hur många i nhl som är dopade så ser man om man kan bli toppmålvakt lr inte!?
ska skriva om ett år så ska vi se om jag är fast lr inte....risken är minimal så gött blir det sen!

och jag är ingen toppmålvakt? en vacker dag ska du få veta vem jag är så ska du få avgöra då
2006-03-24, 07:40
Medlem
hookahs avatar
Citat:
haha aa..
kolla hur många i nhl som är dopade så ser man om man kan bli toppmålvakt lr inte!?
ska skriva om ett år så ska vi se om jag är fast lr inte....risken är minimal så gött blir det sen!

och jag är ingen toppmålvakt? en vacker dag ska du få veta vem jag är så ska du få avgöra då

Du menar att en vacker dag står du stolt bland eliten och berättar att det var dig som alla hackade på bara för att du dopade dig i början av karriären? Att det var du som hängde på FB och raggade kur-råd? hahaha
2006-03-24, 07:49
Medlem
Citat:
haha aa..

Tur att du är grymt påläst, om så varit fallet hade du aldrig hängt här och frågat efter råd! Sen borde du veta att man inte kan jämföra NHL eller för den delen andra ligor också med svenska ligor, men vad jag tror mej veta är att Henrik lundqvist (Fd frölunda) ej är dopad. Tror du att du får bättre reflexer om du dopar dej?

Vart du vill komma med ditt snack har jag ingen aning om. Min slutsats är att du har fått för många puckar på hjälmen(den som skyddar det lilla du har), då främst hårda skott från kort håll. En sak är säkert, inte hehöver man dopa sej för att lyckas i hockey och NHL.
2006-03-24, 12:07
Medlem
El Zorros avatar
Tråd låst.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in