2012-08-15, 21:26
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RySs3N
Sg nu att raffset har ett frhllande med den dr hanna som vart vldtagen? Stmmer det?

Jag har inte heller greppat det, antingen s har de haft ett frhllande innan hon blev vldtagen eller s har de ett frhllande nu eller s r det bda alternativen.
2012-08-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Jag har inte heller greppat det, antingen s har de haft ett frhllande innan hon blev vldtagen eller s har de ett frhllande nu eller s r det bda alternativen.
Jo lr vara ngot snt.
2012-08-15, 21:42
Medlem
WaldemarKas avatar
Ngon som har lust och energi att samla ihop alla frundersknings protokoll, frhr, domar, tidningsartiklar och bilder i en torrentfil och slnga upp p piratebay?
Det r skert mnga som missat delar av det som lagts upp, eller som fr mig, som inte kan ppna minfil.se-lnkar.

Heja heja!
2012-08-15, 21:46
Medlem
nordstiernans avatar
Citat:
Ngon som har lust och energi att samla ihop alla frundersknings protokoll, frhr, domar, tidningsartiklar och bilder i en torrentfil och slnga upp p piratebay?
Det r skert mnga som missat delar av det som lagts upp, eller som fr mig, som inte kan ppna minfil.se-lnkar.

Heja heja!

Eller om vi ker och hlsar p!
2012-08-15, 21:48
Medlem
Har fljt trden rtt nra nu ett par dagar och detta r min analys:

Anledningen till att Raffa r s ppen mot polisen, frivilligt pratar om sitt missbruk och hotar folk vid polisens nrvaro r, ganska sjlvklart, fr att ka fast och f fler rader i sitt brottsregister. Han vill att folk ska se honom som en bad motherfucker och det gr man bst med ett digert register.
Raffa har helt enkelt inte vntat sig att folk ska grva s hr mycket i hans historia.

Raffa har lagt ner vldigt mycket tid p att skriva om sig sjlv i tredje person och han vill f folk att tro att det pgr ett gngkrig i och runtom Vimmerby. Kanske har han till och med kontaktat media om detta tidigare under ret?

Jag kan tnka mig att Raffa har tillbringat mycket tid framfr gangsterfilmer och serier och han har ett stort ml som han r beredd att offra allt fr, till och med sitt liv.
Raffa vill bli en gangsterkung, en ny Don Corleone i de smlndska skogarna!
Han har dock inte riktigt frsttt att de strsta gangsterledarna r de som har i stort sett blanka register vilket de lyckas med genom att ha underhuggare som tar alla risker.

Vidare s har Raffa som tidigare konstaterats ngon typ av personlighetsstrning. Detta i samband med ett ganska omfattande preparat- och alkoholmissbruk pverkar hans beslut och agerande negativt.

Den skraste slutsatsen man kan dra utav denna analys r att Raffa, trkigt nog fr sin egen del, inte r den skarpaste kniven i ldan.
Senast redigerad av jerinimo 2012-08-15 kl. 21:59. Anledning: stavfel
2012-08-15, 21:51
Medlem
utforskas avatar
Citat:
Detta r ett stycke ur en artikel som gr mig fundersam ver vem som r vem i detta.

r det inte lite frvirrat hr..

http://www.nationell.nu/2012/08/13/v...invandrargang/
2012-08-15, 21:55
Medlem
nordstiernans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Detta r ett stycke ur en artikel som gr mig fundersam ver vem som r vem i detta.

Fan ska det vara s svrt. Mangs, ls hela trden. Du kommer inte ngra dig.
2012-08-15, 21:59
Medlem
Citat:

Rafi, som stycket handlar om, r inte Raffa, som denna trden handlar om. Vad jag lst finns det inga konkreta bevis p att Raffa har haft ihop det med Hanna, mer n att han satt och klmde lite p hennes vnstra brst p en av bilderna. Bilden jag talar om r den samma som dr Raffa har en kkskniv i munnen.
2012-08-15, 22:00
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Citat:

Det r Realisten som rrt ihop det. Hanna hade tidigare ett frhllande med Rafal Badiei (Gangland-Raffa). Enligt obekrftade uppgifter har de nu hittat tillbaka till varandra. Jag summerade ihop en del av denna soppa tidigare, nr fljande konversation gde rum p Raffas Facebook:

http://minfil.se/g0CdX4a8b5/raffset.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
Klockrent att du lyckades klippa det dr - han raderade det direkt eftert. Det verkar vara lillebror till den hr Rafi (Rafet Bahaduri) som tillsammans med sina sju landsmn vldtog Hanna Karlehall - som i sin tur r Raffas ex. Lser du domen fr gruppvldtkten framgr det frn vittnesml att Rafi var ute efter att djvlas med herr Pancamo.

Rafi:
"Frsta gngen han trffade Hanna Karlehall var p en fest han hade hos sig, sommaren 2011. Hon kom d med sin frra kille Rafael."

"Han knde till att Hanna Karlehall hade problem med sitt ex och att hon t en del mediciner."

Personen som krde dem till Mariannelund:
"Han tnkte att Rafi Bahaduri bara ville jvlas med Hanna Karlehalls frra kille Rafa."

Det r allts Raffa, Rafal Badiei, som syftas ovan.
2012-08-15, 22:01
Medlem
Strulstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Yxhugg, och snderslagna bilar del i gngkrig. En Yxa slogs in en lgenhetsdrr p Kpmansgatan i Vimmerby i Helgen. P stra tullstorpsgatan har flera dck skurits snder p bilar. Polisen tror att
en rad attacker hr i hop under helgen och har kopplingar till en gng rivalitet mellan gng i vimmerby. Ngon gng efter klockan 1 krossades rutan till ett trapphus p en annan adress
senare har en yxa slagits in i en lgenhetsdrr i ett trapp hus yxan har gjort ett jack p 15 cm i drren samma natt har har bilar och snderskurna och snderslagna. Och p samma adress
har ngon kastat en sten mot en fnsteruta till en bostad p stratulltorps gatan men stenen har missat mlet och trffat trpanelen dr finns en iaktegelse av en ung man som kastar stenen

Lnk till denna frtrffliga artikel som innehller stavfel och srskrivningar som bara f*n?
2012-08-15, 22:07
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strulstruts
Lnk till denna frtrffliga artikel som innehller stavfel och srskrivningar som bara f*n?

http://imageshack.us/photo/my-images...mag0212ly.jpg/

Observera att forumets Gangland-representant inte bemdar sig med att kommentera fadsen dr deras insatskommando misslyckas med att krossa en ruta. Man fr frmoda att de var njda med aktionen s lnge ingen frn egna ledet blev hospitaliserad, fr en gngs skull.
2012-08-15, 22:10
Medlem
utforskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordstiernan
Fan ska det vara s svrt. Mangs, ls hela trden. Du kommer inte ngra dig.
Jag har gnat ett stort antal timmar med lsa ikapp, och med mycket frskt i minnet fr jag inte ihop det som realisten skriver.

Men nu kom det ju ett klargrande p den punkten frn MontagueHWithnail, det r vl inte konstigt om man blir frvirrad nr man fljer den hr trden.

Men den r fantastiskt underhllande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in