2012-08-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller2007
Jävla ärkelosers!! Gäng som har hemsida? Där de skriver att de misshandlar mördar....jag förstår inte detta med "gangsters" som ska ha hemsidor och tröjor och göra reklam med att de försöker vara kriminella!

Från deras hemsida: "If you have problem to get paid!! contact us. We can give then a offer they not can refuse" LYSSANDE engelska där!!

fin svenska du har "LYSSANDE"
2012-08-09, 22:19
Medlem
AN602s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
Hitte lön 10 000 För all information om dessa herrar, Nova gruppen är på Gangland, och väntar på Kriget som ska bryta ut

Man kan ju fundera en smula på hur tanken är med denna "hitte lön". Skall man tillhandahålla "all information om dessa herrar" för att inkassera 10000(oklar valuta eller om det ens är valuta som det syftas till) eller räcker det med att bara lämna någon form av information angående brottssyndikatets mest eftersökta gentlemän?

Ponera att jag traskar fram till vip-bordet på Köket och informerar Vimmerbys mest ökände brottsbaron om "Kimmo Hansssons" telefonnummer. Kan jag då räkna med att kvittera ut 10000? Om det är 10000 CAFFE eller JACKOR spelar föga roll även om jag fördrar något form av gångbar valuta.
2012-08-09, 22:20
Medlem
renkaoss avatar
Tja allihopa!!

Pussy nämnde ju i den andra tråden att två av dom killarna som var med på det
fottot som hon själv var med på, inte var medlemmar i glaffsas terrornätverk.
Kan det helt enkelt bara vara så att mr sångfågel låtit några stackars vimmerbyoffer
vara med och posera på fotton, för att det ska se ut som han har ett gäng??

Tack oxå för domen från knivattacken, ännu en stor fail från glappa. Den visade ju
återigen vad huvudinkomsten kommer ifrån

Jag ska höra efter med en polare i E-tuna om han kanske vet vem mysteriet Rapo är.
2012-08-09, 22:39
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN602
Ponera att jag traskar fram till vip-bordet på Köket och informerar Vimmerbys mest ökände brottsbaron om "Kimmo Hansssons" telefonnummer. Kan jag då räkna med att kvittera ut 10000? Om det är 10000 CAFFE eller JACKOR spelar föga roll även om jag fördrar något form av gångbar valuta.

Den tanken faller på att brottsbaronen, trots egen utsago, faktiskt är portad ifrån Köket så där lär du inte hitta honom. (Har hyffsat säker källa på det)
2012-08-09, 22:44
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
det är denna horunge jag pratar om iaf..
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5i3n7DHAWHW5mj5y4rUVQw4QkJTPVg bP7hTcv0C8oZbgAx2LqUi9hHqdnmA
Han heter väl raffa eller raffi eller något sånt

Han heter Rafi. Huvudman i gruppvåldtäkten i Mariannelund. Det är inte honom tråden handlar om.
2012-08-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
Han heter Rafi. Huvudman i gruppvåldtäkten i Mariannelund. Det är inte honom tråden handlar om.
Du är väl från Vimmerby? Har du något roligt att dela med dig om Raffa Pancamo? Ni är väl inte direkt i samma umgänge men man borde väl höra något när man bor i samma stad.
2012-08-09, 23:05
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Efter att en företagsam forumkollega nämnt en ledtråd började jag gräva lite i skjutjärnsjournalist Guleböljs bakgrund - hör och häpna, han verkar härröra från Halmstad. Han hade tidigare ett företag registrerat där:

http://www.121.nu/onetoone/foretag/krig-jonnie-helge

Ovanstående herre är alltså C23 Fleksnes - nu bosatt i Norge:
http://skattelister.no/skatt/profil/jonnie-helge-krig-42315422/

Detta skulle rimligtvis kunna betyda att han är bekant med Raffa sedan tidigare, då även denne härrör från Halmstad.
2012-08-09, 23:17
Medlem
DallasSkullss avatar
Verkar trots allt som Gangland även har en beef med ECR för inte kan det väl vara av vänskap dom hälsar eller?

Citat:
Datum: Onsdagen den 21 mars 2012, 18:47:18
Namn: President
Nummer: 1 007
Gangland Sweden hälsar till Perre

http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g12-02402-16&m=20&p=1
2012-08-09, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Verkar trots allt som Gangland även har en beef med ECR för inte kan det väl vara av vänskap dom hälsar eller?

http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g12-02402-16&m=20&p=1

Oklart faktiskt, Raffa var väl inte president i mars?

Den där gästboken såg jag härom dagen - då hade någon postat om just Raffa, med en länk till inlägget i förra tråden där han rappade fram hotelser till ECR. Detta är nu borttaget.
2012-08-09, 23:40
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
Oklart faktiskt, Raffa var väl inte president i mars?

Den där gästboken såg jag härom dagen - då hade någon postat om just Raffa, med en länk till inlägget i förra tråden där han rappade fram hotelser till ECR. Detta är nu borttaget.

Nä han lär väl varit Vice då...men det ger lite mer kött på kroken om just att det finns något mellan någon i gangland och någon i ECR vilket i sig är en gåta för mej.
2012-08-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Den tanken faller på att brottsbaronen, trots egen utsago, faktiskt är portad ifrån Köket så där lär du inte hitta honom. (Har hyffsat säker källa på det)

Vänligen berätta genast mer om portningen från Köket? Var det därför de "körde förra helgen med bilar ställde sig med ryggarna vända mot Köket (ute ställe i vimmerby)"? Kan bara tänka mig hur vettskrämda dörrvakterna måste blivit av denna styrkedemonstration.

http://www.flashback.org/p38595820#p38595820
2012-08-09, 23:47
Medlem
Känns tråkigt att sådana här människor faktiskt tillåts rösta och vandra fritt i ett övrigt ganska dugligt samhälle...

Syndicate Legion, Werewolf Legion, X-Team, Red Devils, Fucked For Life, Gangland... Vad fan är problemet med vårt svenska språk? Det enda gängnamnet jag tycker låter skapligt är "Familjen" ifrån Borlänge, och de finns väl inte ens kvar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in