Cousin Cocaines avatar

Moderatormeddelande

Postat av Cousin Cocaine 2012-08-09, 20:24
Medlem
Det här är som sagt ingen djävla chatt. Tråden kommer att hårdmodereras och varningar delas ut direkt vid minsta lilla OT. Dessutom är det inte tillåtet att spekulera i Flashbackmedlemmarnas identitet eller att koppla ihop konton. Se regel 1.06.

/Moderator
2012-08-09, 20:25
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
Jag hissar snart vit flagg, mycket mer av det här är jag nog inte kapabel att hantera. Kan inte kommentera nedanstående än - härdsmälta pågår, måste processa eländet först.

http://www.finlandiaboys.n.nu/om-oss

"Finlandia är en under gruppering till Perkele, man får börja här, dom ny och sträva att få använda våra tröjor, känner du eller nån kompis att ni kanske har det som räknas med,maila oss för vidare info.
Beskrivning
En undergrupering som står bakom perkele, eller vid ett ord som supporters, vi ser oss inte som nån kriminell under gruppering utan mer än förening "grupp"
Men vi lyder under perkele och vi är nyststartat detta så all fakta finns inte än.
Man behöver inte vara eller ha finks påbrå för att vara med i finlandia, men för att bli fullvärdiga så måste ni ha finsk påbrå men ni får bära våra tröjor fast utan symolen vi är finnar och vi är hårda och stolta
Perkele !!"

http://zake-1.wix.com/finlandiaboys#!about

"Vi finlandia boys är mer än förening och ingen organitiation, och vi står för frihet, friheten att vara en finlandia boys och stödja varandra till 100%.

Vi är lojala mot varandra och betraktar oss som bröder, men vi står inte för kriminalitet, vi står för gemenskap.

Vi är hårda och dom som trampar på våra fötter så är vi där på tio röda, det är där lojalitet sitter och vi anser inte det som något kriminelt, vi stog under Perkele förrut men vet ej om vi gör det ldag....

Respekterar du mig respekterar jag dig, vi är en finsk förening men du behöver inte var finländare för att vara med oss, men för fullvärdig medlemskap krävs det finsk påbrå vi är ju en "finsk förening"

Vi avstår 10% till klubben för vad vi känar, och lägger ut en medlems avgift på
500-1000kr i månaden, för tröjor, soffor m.m. allt det "klubben" får går direkt till föreningen"
Det finns en risk för att vi snart måste bryta ur Rapo den här tråden till en helt egen tråd. Han förtjänar snart en sådan, för maken till driftigare karl har jag inte funnit på den här sidan stilla havet. Han är alltså Vice President till Finlandia Boys, samtidigt som han är fullvärdig medlem i hur många gäng..jag menar, "organitationer".. blir det nu?

Jag undrar vad denne driftige karl har gjort för Gangland och Raffa? Jag undrar också om Raffa har ett finger med i andra av Rapos organitationer?
2012-08-09, 20:39
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
Jag har brytit näsan på denna raffa. jag va inte stolt vid det skedet utan mer stolt och glad den dagen jag läste om 8mot1 våldtäkten.
Måste erkänna att killen är duktig på bråka (kanske berodde på all piller han knaprade i sig under kvällen, men vimmerby tuffheten höll inte mot stockholm.
hade hört att han suttit inne för våldtäkt men trodde inte på det.
2012-08-09, 20:49
Medlem
MontagueHWithnails avatar
HALT! Avbryt! Snälla, bråka inte med moderatorn nu - nu händer det saker här och denna tråd måste förbli olåst. Det är onekligen svårt att vara seriös i alla lägen när det kommer till dessa individer men vi får försöka!

Nedanstående dök precis upp på Gangland World - just när man inte kunde föreställa sig att det kunde bli bättre.

Har Raffa fått smörj igen? Man får utgå ifrån det då det tydligen varit nappatag.

http://www.ganglandworld.com/kimmo_Micheal.html

"GANGLAND WORLD
Söker Kimmo Hanssson och Micheal Piteh<

Gangland efterlyser Micheal Piteh samt Kimmo Hanssson. Gangland var och slogs på en krog i går i Oskarshamn.

Hitte lön 10 000 För all information om dessa herrar, Nova gruppen är på Gangland, och väntar på Kriget som ska bryta ut

Gangland har valt att gå till full attack med full kraft. Just nu i skrivande stund befinner sig Gangland i Oskarshamn

Och ställer till med ett jävla helvete. Och det kommer mer, Och Gangland förklarar krig med privat personer

Dom får en chans att höra av sig till Gangland och betala det dom är skyldiga och dom vet vad det gäller

Nova gruppen kan inte stoppa oss Polisen kan inte stoppa oss, vi kommer att hitta er.

MVH

GANGLAND 1 8 7"

EDIT: pussy123 - Vet du någonting om det här? Vet du vem denne Kimmo Hansson är?
Senast redigerad av MontagueHWithnail 2012-08-09 kl. 20:52.
2012-08-09, 20:56
Medlem
Aha! Jag tyckte minsann jag kände igen namnet - Kimmo Hansson har drivit med Raffa på dennes Facebook. Han får lära sig den hårda vägen vad Irfan uppgav i rättegången:

"När det ringde nästa gång var det ”presidenten för Gangland”. Denne sade att hans vicepresident ville att Irfan Jejna skulle komma till Vimmerby. Denne påstod att han skulle ha ”snackat skit om Gangland” och att det var dödsstraff på det.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3107494466225&set=a.3107494386223.9 8892.1830210984&type=1

Kimmo Hansson
tja tjo kan jag ine få bli medlem och jag lägger in en anhållan om att bli president för jag vill ju börja på toppen...

Raffa Pancamo
Jag Är President, så den nsökan kan du glömma

Raffa Pancamo
du kan däremot söka in, som Support, om du har det som krävs eller va detta något jävla skämt där jag skulle ta illa vid mig?

Kimmo Hansson
jag hatar pedofiler gol bögar jidder grisar och står för vad jag säger till 100 proc

Kimmo Hansson
procent

Raffa Pancamo
skicka ditt nummmer

Kimmo Hansson
ingen telefon beslagtagen av snut jävlen

Raffa Pancamo
Jaha, vilken slump

Raffa Pancamo
Tråkigt att vi inte kan prata då

Raffa Pancamo
Kom hit i dag, så snackar vi alright? acceptera min vänförfrågan

Kimmo Hansson
vi kan väll träffas personligen men är lite upp tagen just nu måste drifta mig
2012-08-09, 20:59
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
HALT! Avbryt! Snälla, bråka inte med moderatorn nu - nu händer det saker här och denna tråd måste förbli olåst. Det är onekligen svårt att vara seriös i alla lägen när det kommer till dessa individer men vi får försöka!

Nedanstående dök precis upp på Gangland World - just när man inte kunde föreställa sig att det kunde bli bättre.

Har Raffa fått smörj igen? Man får utgå ifrån det då det tydligen varit nappatag.

http://www.ganglandworld.com/kimmo_Micheal.html

"GANGLAND WORLD
Söker Kimmo Hanssson och Micheal Piteh<

Gangland efterlyser Micheal Piteh samt Kimmo Hanssson. Gangland var och slogs på en krog i går i Oskarshamn.

Hitte lön 10 000 För all information om dessa herrar, Nova gruppen är på Gangland, och väntar på Kriget som ska bryta ut

Gangland har valt att gå till full attack med full kraft. Just nu i skrivande stund befinner sig Gangland i Oskarshamn

Och ställer till med ett jävla helvete. Och det kommer mer, Och Gangland förklarar krig med privat personer

Dom får en chans att höra av sig till Gangland och betala det dom är skyldiga och dom vet vad det gäller

Nova gruppen kan inte stoppa oss Polisen kan inte stoppa oss, vi kommer att hitta er.

MVH

GANGLAND 1 8 7"

EDIT: pussy123 - Vet du någonting om det här? Vet du vem denne Kimmo Hansson är?

Vet inte om det är något på gång mellan Pancamo och denna Kimmo. Detta hittade jag i ett inlägg saxat från Raffas fejja:
Citat:
Kimmo Hansson tja tjo kan jag ine få bli medlem och jag lägger in en anhållan om att bli president för jag vill ju börja på toppen...
lördag kl. 05:43 · Gilla
Raffa Pancamo Jag Är President, så den nsökan kan du glömma
lördag kl. 06:38 · Gilla
Raffa Pancamo du kan däremot söka in, som Support, om du har det som krävs eller va detta något jävla skämt där jag skulle ta illa vid mig?
lördag kl. 07:48 · Gilla
Kimmo Hansson jag hatar pedofiler gol bögar jidder grisar och står för vad jag säger till 100 proc
lördag kl. 11:45 · Gilla
Kimmo Hansson procent
lördag kl. 11:46 · Gilla
Raffa Pancamo skicka ditt nummmer
lördag kl. 11:51 · Gilla
Kimmo Hansson ingen telefon beslagtagen av snut jävlen
lördag kl. 11:53 · Gilla
Raffa Pancamo Jaha, vilken slump
lördag kl. 11:55 · Gilla
Raffa Pancamo Tråkigt att vi inte kan prata då
lördag kl. 11:55 · Gilla
Raffa Pancamo Kom hit i dag, så snackar vi alright? acceptera min vänförfrågan
lördag kl. 11:56 · Gilla
Kimmo Hansson vi kan väll träffas personligen men är lite upp tagen just nu måste drifta mig

https://www.flashback.org/sp38676049

Kan det vara så att Pancamo har satt böter på denna Kimmo för att han behagar skämta eller är det kanske som han utmanat för president rollen?

Det är bra att man deklarerar sina avsikter på hemsidan så att Polisen kan vara på plats och förhindra en för grov misshandel av Herr Pancamo.

Edit: Undra var dom fått 10.000:- från iofs säger det inget om att det är pengar, kan tillika vara ärtor?
2012-08-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Edit: Undra var dom fått 10.000:- från iofs säger det inget om att det är pengar, kan tillika vara ärtor?

I fallet Kimmo Hansson planerar de förmodligen ta hittelönen från sedvanligt skadestånd för sveda och värk samt kränkning som brukar utdömas till Pancamo efter att han faktiskt träffat folk han hotat.

Det jag däremot vore villig att offra vitala lemmar för att se är en drabbning mellan Raffa och Michael Peteh (stiligt att Gangland stavar dennes efternamn fel i sin efterlysning), med tanke på att bägge två har en dokumenterad närstridsförmåga som inte skulle räcka till att besegra Stephen Hawking.
2012-08-09, 21:18
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
Jag har brytit näsan på denna raffa. jag va inte stolt vid det skedet utan mer stolt och glad den dagen jag läste om 8mot1 våldtäkten.
Måste erkänna att killen är duktig på bråka (kanske berodde på all piller han knaprade i sig under kvällen, men vimmerby tuffheten höll inte mot stockholm.
hade hört att han suttit inne för våldtäkt men trodde inte på det.

Det är inte samma person.
2012-08-09, 21:28
Medlem
Traveller2007s avatar
Jävla ärkelosers!! Gäng som har hemsida? Där de skriver att de misshandlar mördar....jag förstår inte detta med "gangsters" som ska ha hemsidor och tröjor och göra reklam med att de försöker vara kriminella!

Från deras hemsida: "If you have problem to get paid!! contact us. We can give then a offer they not can refuse" LYSSANDE engelska där!!
2012-08-09, 21:35
Medlem
DallasSkullss avatar
Efter en hel del brainstorming med mej själv och då jag tänkt att det är helt vansinnigt att sitta och deklarera brott på fb, fejjan och andra hemsidor.
Men då slog det mej, denna Pancamo är ju ett geni!

Tidigare har han gjort som alla andra normala dvs gått på men så har vi ju sett hur det går då. Nu deklarerar han så att Polisen kan va på plats och på så sätt slå två flugor i en smäll. Inte nog med att Polisen ser till att han inte får stryk han åker även på ett skitbrott som då tynger ner hans redan digra CV.

Det är genialiskt faktiskt!
2012-08-09, 22:11
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
Det är inte samma person.

det är denna horunge jag pratar om iaf..
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5i3n7DHAWHW5mj5y4rUVQw4QkJTPVg bP7hTcv0C8oZbgAx2LqUi9hHqdnmA
Han heter väl raffa eller raffi eller något sånt
2012-08-09, 22:16
Bannlyst
Haha.

Kollade in ganglands hemsida... Den ser riktigt rutten ut? Kænns som detta gæng ær bara ett par utstøtta snattare med tatueringar.
Dom klarar ju inte ens att stava till sitt eget namn før fan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in