2009-09-03, 16:16
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Det är ett tag sen min klubb lades ner, liksom alla andra klubbar på min ort har. Och jag har mest tränat fys, slagit på en säck som en trött zombie och träffat gamla träningskamrater några gånger för att slå lite på varandra i sommar. Jag står mest och trampar på samma ställe, och jag har länge velat börja träna och tävla i MMA, så det är dags att ta steget nu, även om det innebär att jag kommer få pendla.

Är det någon här som tränar eller har tränat på Örebro MMA center?
http://www.fullcontactfighter.nu

Då tänker jag främst folk som tränar/har tränat shootfighting eller vale tudo, men allas åsikter vore kul att höra.

Och finns det någon annan klubb i Örebro eller Karlskoga som någon skulle kunna rekommendera?
Citera
2009-09-03, 18:35
Moderator
Protons avatar
Ve inte speciellt mkt om klubben i fråga, men däremot vet jag att Mattias Awad, Christian Dellevåg och Johan Antonsson har gjort väl ifrån sej på bland annat the zone och european vale tudo, så något rätt gör dom ju uppenbarligen

Tilläggas kan att jag inte bor i närheten av Örebro och jag har aldrig tränat på klubben i fråga, det vara bara lite allmänna reflektioner.
Citera
2009-09-03, 18:57
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Ve inte speciellt mkt om klubben i fråga, men däremot vet jag att Mattias Awad, Christian Dellevåg och Johan Antonsson har gjort väl ifrån sej på bland annat the zone och european vale tudo, så något rätt gör dom ju uppenbarligen

Tilläggas kan att jag inte bor i närheten av Örebro och jag har aldrig tränat på klubben i fråga, det vara bara lite allmänna reflektioner.

Ok, bra att veta!

Jag har försökt maila dom, men deras inbox är full. Hur gör jag om jag vill provträna? Hur går det vanligtvis till, kan jag bara dyka upp utan att höra av mig i förväg?
Citera
2009-09-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SheriffeN^^
Ok, bra att veta!

Jag har försökt maila dom, men deras inbox är full. Hur gör jag om jag vill provträna? Hur går det vanligtvis till, kan jag bara dyka upp utan att höra av mig i förväg?

Du kollar schemat och sen dyker du bara upp! Kanon skön stämning på klubben
Citera
2009-09-03, 19:39
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inomiate
Du kollar schemat och sen dyker du bara upp! Kanon skön stämning på klubben

Ok, låter bra.

Tränar du där? Kör de vale tudo och shootfighting under samma pass/ i samma organisation?
Citera
2009-09-09, 13:48
Medlem
MoribundWorlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SheriffeN^^
Ok, låter bra.

Tränar du där? Kör de vale tudo och shootfighting under samma pass/ i samma organisation?

Det är MMA alltihop nybörjare och fortsättningsgrupp kör tillsammans men i varsin del av salen, oftast väldigt fullt med folk. Ibland är det mer grappling, ibland mer stående, ibland allt... varierar beroende på hur tränarna lägger upp passet. Örebro MMA center är en grymt bra klubb.
Citera
2009-09-10, 02:28
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoribundWorld
Det är MMA alltihop nybörjare och fortsättningsgrupp kör tillsammans men i varsin del av salen, oftast väldigt fullt med folk. Ibland är det mer grappling, ibland mer stående, ibland allt... varierar beroende på hur tränarna lägger upp passet. Örebro MMA center är en grymt bra klubb.

Ok, jag tänkte bara att det måste vara förvirrande att veta vilka regler som gäller om man körde både vale tudo och shoot på samma pass. Men jag får väl se när jag är där

I övrigt låter det bra, ser fram emot att besöka stället.
Citera
2009-09-11, 18:24
Medlem
speedycarlitos avatar
tränade där förut innan jag flyttade till karlskoga, kanon skön klubb och bra träning,

har för mig dom kör tis, tors, mellan halv 7 och 8, "inte alls säker", annars finns en i kristineham som kör shoot, lite närmare för dig om du åker från karlskoga?, föresten, vi kan samåka, vart så sugen på o börja igen, pma ,
mvh
Citera
2009-09-11, 22:18
Medlem
redruM-Murders avatar
tränar där och kan gott säga att klubben och dess medlemmar är seriöst sköna.

tränar dock inte shoot men känner många utav dem och kan gott rekommendera denna klubb till dig, titta gärna in på thaipasset om du känner för det!

ha det.
Citera
2009-09-12, 12:41
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedycarlito
tränade där förut innan jag flyttade till karlskoga, kanon skön klubb och bra träning,

har för mig dom kör tis, tors, mellan halv 7 och 8, "inte alls säker", annars finns en i kristineham som kör shoot, lite närmare för dig om du åker från karlskoga?, föresten, vi kan samåka, vart så sugen på o börja igen, pma ,
mvh

Åker tyvärr inte från Karlskoga.
Citera
2012-08-09, 01:17
Medlem
chipstitss avatar
Är det någon här på flashback som tränar på mma center just nu?
Har tänkt att börja där, fortfarande bra klubb? bra tränare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in